Στη δεκαετία του ’90, τα διαδικτυακά καταστήματα δεν ήταν ο κανόνας. Σήμερα, θα ήταν δύσκολο να βρείτε μια επιχείρηση που να μην διαθέτει κάποιο ηλεκτρονικό στοιχείο. Λόγω αυτής της τεράστιας δημοτικότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι αρκετοί ιδρυτές ηλεκτρονικού εμπορίου είναι από τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει ενισχυθεί περισσότερο τον τελευταίο χρόνο. Οι περιορισμοί που οφείλονται στην πανδημία σήμαινε ότι πολλοί από εμάς αναγκάσαμε να πραγματοποιήσουμε αγορές στο διαδίκτυο. Οι περιορισμοί στην προσωπική κίνηση λόγω του Covid οδήγησαν σε άνοδο στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο σε όλους σχεδόν τους τομείς. Με τόσα πολλά άτομα να γεμίζουν τα διαδικτυακά τους καροτσάκια, πολλοί επιχειρηματίες έχουν αρχίσει να δημιουργούν ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, με πλατφόρμες όπως αυτές που χρησιμοποιούμε (βλέπε WooCommerce, PrestaShop, OpenCart, Magento) να βλέπουν αύξηση 57,11% στην τιμή των μετοχών τους σε σύγκριση με το 8,1% της γενικής αγοράς.

Αυτή η ευνοϊκή τάση θα συνεχιστεί το 2022 καθώς η αγορά έχει πολλούς νέους μετατροπείς. Και με τόσα πολλά συναρπαστικά πράγματα που αναμένονται τα επόμενα χρόνια, θα πρέπει να εργαστείτε τώρα για να εντοπίσετε τις κορυφαίες τάσεις που θα διαμορφώσουν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου τον επόμενο χρόνο.

Αυτές είναι οι τάσεις λιανικής στο ηλεκτρονικό εμπόριο για αυτό το έτος

1. Αύξηση του ανταγωνισμού

Εάν ήσασταν σε μια εξειδικευμένη αγορά πριν από την πανδημία, μάλλον δεν είστε τώρα. Οι επιχειρηματίες έχουν ανοίξει τα μάτια τους στη δύναμη και τα πιθανά κέρδη των καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου και η βιασύνη να ικανοποιήσει τη ζήτηση οδήγησε σε νέα ονόματα σε κάθε αγορά.

Προσέξτε για αύξηση του ανταγωνισμού. Προχωρήστε τώρα με μια νέα ματιά στον ιστότοπό σας και τις στοχευμένες διαφημίσεις.

2. Αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών

Αυτοί οι καταναλωτές που έχουν περάσει από τον κεντρικό δρόμο – πολλοί που είχαν προηγουμένως αποφύγει το διαδικτυακό λιανικό εμπόριο – είναι διαφορετική φυλή από τον συνηθισμένο πελάτη σας. Περιμένουν έναν προς έναν επικοινωνία, μια εξατομικευμένη εμπειρία και άψογη εξυπηρέτηση πελατών. Η εξατομίκευση και τα μεγάλα δεδομένα είναι βασικά εδώ, δείχνοντας δυναμικά στους χρήστες τι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν με βάση το ιστορικό πλοήγησης και τις προηγούμενες αγορές τους.

Τώρα είναι η ώρα να ανεβάσετε το παιχνίδι σας εάν θέλετε να κάνετε εισβολές στην αγορά.

3. Πρότυπα γνησιότητας

Ο διαδικτυακός κόσμος είναι γεμάτος με πλαστές τσάντες σχεδιαστών, κοσμήματα, ρούχα και οποιοδήποτε προϊόν σχεδιαστή που μπορεί να κατασκευαστεί φθηνά αλλά φαίνεται η ποιότητα.

Τα πλαστά αντικείμενα μπορεί να είναι πολύ πειστικά, γι ‘αυτό οι κορυφαίοι μεταπωλητές επώνυμων σχεδιαστών ακολουθούν αυστηρά πρότυπα ελέγχου ταυτότητας και δημοσιεύουν οδηγούς, έτσι ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να πάρει μια καλύτερη ιδέα για το τι είναι γνήσιο και τι όχι.

Πρόκειται για μια θετική εξέλιξη για το ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς δίνει σε όλους τους εμπλεκόμενους μια μεγαλύτερη κατανόηση της αυθεντικότητας, καθώς και την ηρεμία των αγοραστών.

4. Εκπλήρωση πελατών

Οι πελάτες θέλουν να αισθάνονται ότι έχουν τη σωστή μεταχείριση. Θέλουν να αισθάνονται ότι οι απαιτήσεις και οι ανάγκες τους ικανοποιούνται από το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό θα γίνει όχι μόνο κάτι που θέλουν να δουν στο τέλος της συναλλαγής, αλλά θα γίνει σημείο πώλησης.

Εάν δεν μπορείτε να πείσετε έναν καταναλωτή θα πάρει την εκπλήρωση που θέλει στη θέση σας, θα πάει κάπου αλλού. Αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να προβληματιστείτε για τις καμπάνιες μάρκετινγκ και να παρακολουθήσετε τα επίπεδα κοινωνικής σας εμπιστοσύνης.

5. Δημιουργία εμπορικών σημάτων

Η δημιουργία επωνυμίας δεν είναι κάτι νέο, αλλά ξαφνικά έγινε τόσο σημαντικό. Η επωνυμία σας πρέπει να αντικατοπτρίζει εσάς και το προϊόν σας και την εμπιστοσύνη και την αυθεντικότητά της περισσότερο από ποτέ, απλώς και μόνο επειδή ο ανταγωνισμός αυξάνεται. Οι χρήστες πραγματοποιούν την πρώτη αγορά στον ιστότοπό σας επειδή πιθανότατα έχετε ένα ωραίο προϊόν και μπορείτε να κερδίσετε τις τιμές του ανταγωνιστή σας, αλλά δεν θα επιστρέψουν στον ιστότοπό σας, εκτός αν τους λέτε μια ιστορία. Μια επωνυμία ηλεκτρονικού εμπορίου είναι κάτι περισσότερο από ένα λογότυπο και μια ετικέτα, είναι ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται και αισθάνονται για την επιχείρησή σας.

Μεγάλα ονόματα δημιουργούν κύματα σε πολλές αγορές και θέλετε να είστε σε θέση να διατηρήσετε τη θέση σας στο τραπέζι. Συγκεντρώστε την ομάδα σας και δείτε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε μια ισχυρότερη μάρκα.

6. Διατήρηση πελατών

Τέλος, ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός σημαίνει περισσότερους αντιπάλους που θέλουν να κλέψουν τους πελάτες σας. Η διατήρηση των υπαρχόντων πελατών μπορεί να είναι ο κύριος στόχος το 2021 καθώς οι δρόμοι αρχίζουν να ανοίγουν ξανά και οι άνθρωποι μπαίνουν στον πειρασμό να επιστρέψουν στους παλιούς τρόπους επιχειρηματικής τους δραστηριότητας. Η τεχνολογία έχει συμβάλει σημαντικά στην αύξηση της διατήρησης τα τελευταία χρόνια με εξελιγμένες πλατφόρμες επαναληπτικού μάρκετινγκ και αυτοματισμού που θυμίζουν συνεχώς στους χρήστες μια επωνυμία που έχουν επισκεφτεί ή όπου έχουν πραγματοποιήσει μια αγορά. Και χωρίς αμφιβολία, η τεχνολογία θα προχωρήσει περαιτέρω προς αυτή την κατεύθυνση βελτιώνοντας τις τεχνικές συγκράτησης.

Κάντε ό, τι μπορείτε για να διατηρήσετε τους νέους πελάτες που έχετε αποκτήσει δίνοντάς τους την προσοχή που τους αξίζει.

Μπορούμε να βοηθήσουμε!

Κατασκευη Eshop

Google Πρώτη Σελίδα

Χρειάζεστε βοήθεια στα Social ;

Προηγούμενο άρθροΥψηλής ποιότητας περιεχόμενο (content) εμπλουτισμένο (rich) με δεδομένα δομής (structure) θα κυριαρχήσει στις μηχανές αναζήτησης
Επόμενο άρθροGoogle – Δεν παίζουν ρόλο οι “καθετοι” σε μιά γραμμή διεύθυνσης (URL)