Google Τοπική Στόχευση – Local SEO

Σύμφωνα με έρευνα της Google με τίτλο Understanding Local Search Consumer Behavior, 4 στους 5 χρήστες στο internet προτιμούν να βλέπουν διαφημίσεις στο Δίκτυο Αναζήτησης (Search Network), οι οποίες είναι σχετικές με τον τόπο στον οποίο βρίσκονται.

Το 50%, δε, των καταναλωτών που αναζητούν τοπικές επιχειρήσεις μέσω κινητού τηλεφώνου τις επισκέπτονται την ίδια κιόλας ημέρα και αυτοί έχουν την τάση να πραγματοποιούν 2,4 φορές περισσότερες αγορές προϊόντων και υπηρεσιών σε σύγκριση με άλλους.

Σημαντικό παράγοντα στην επιτυχία της διαφήμιση της επιχείρησης είναι η προβολή στους χάρτες της Google.

Ωστόσο, η δυνατότητα αξιόπιστης στόχευσης σε γεωγραφικό επίπεδο στο Ελληνικό Internet, είναι περιορισμένη.

Τα γεωγραφικά στοιχεία καταγράφονται με βάση δύο βασικούς τρόπους:

με βάση τη διεύθυνση IP του χρήστη και την τοποθεσία του
με βάση τα δεδομένα τοποθεσίας (location data) τα οποία επιλέγει ο χρήστης να μοιραστεί μέσω κινητού τηλεφώνου

Στην Ελλάδα ο πρώτος τρόπος καθίσταται πρακτικά αδύνατος, επειδή η IP αποδίδεται κεντρικά μέσω του παρόχου της σύνδεσης. Η αύξηση της διείσδυσης των smartphones και των 3G συνδέσεων σταδιακά θα βοηθήσουν στην καταγραφή στοιχείων τοποθεσίας μέσω κινητού, αλλά ακόμα τα ποσοστά παγκοσμίως είναι μικρότερα του 50% των χρηστών.

Παράδειγμα στόχευσης διαφήμιση πελάτη μας σε Θεσσαλονίκη και Μακεδονία, Αθήνα, Κέρκυρα, Χανιά.

Η τεχνική του Local SEO (Τοπικό SEO) τείνει να γίνει από τα πιο βασικά συστατικά για την κάθε επιχείρηση που θέλει μακροπρόθεσμη επιτυχία στις μηχανές αναζήτησης. Το Τοπικό SEO αυξάνει την προβολή της επιχείρησής σας, στοχεύοντας την ιστοσελίδα σας στα τοπικά αποτελέσματα των χρηστών, που αναζητούν στην μηχανή αναζήτησης Google. Αν έχετε μια τοπική επιχείρηση, θα πρέπει να έχετε γεωγραφικά σχετική κυκλοφορία στην περιοχή σας, μέσω ειδικά στοχευμένων τοπικών αποτελεσμάτων, τα οποία θα προβάλουν την επιχείρησή σας στο στοχευμένο γεωγραφικά κοινό της αγοράς σας.

Το 97% των καταναλωτών θα αναζητήσεις μέσω internet για τοπική υπηρεσία

Η EPROM, προσφέρει μία τοπική στρατηγική αναζήτησης SEO, ειδικά προσαρμοσμένη για την τοποθεσία σας, εξασφαλίζοντας τα σωστά signals για την επιχείρησή σας, ενώ ταυτόχρονα σας ενημερώνει για την σωστή στρατηγική marketing που πρέπει να ακολουθήσετε για να ισχυροποιήσετε την θέση σας και να οικοδομήσετε μία ισχυρότερη βάση πελατών που θα αυξήσει την επιτυχία τις επιχείρησης στα οργανικά αποτελέσματα τις Google.

Η αύξηση στους παραμέτρους γεωγραφικής στόχευσης φαίνεται ξεκάθαρα

Διασφαλίζουμε ότι η επιχείρησή σας εμφανίζεται σε τοπικές αναζητήσεις, όχι μόνο σε επιτραπέζιους υπολογιστές, αλλά και σε κινητές συσκευές και tablets. Στόχος μας είναι να ανέβετε ψηλότερα στα αποτελέσματα από ότι οι ανταγωνιστές σας.

Πρόβλεψη έως το 2020 για τα ποσά που προορίζονται στη διαφήμιση στο internet.

Δίνουμε μεγάλη έμφαση στις τακτικές μας, για να μπορέσουμε να σας ανεβάσουμε ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης με τακτικούς ελέγχους στις πηγές μας και συνεχόμενη αξιολόγηση των πληροφοριών. Ταυτόχρονα δημιουργούμε προφίλ σε δημοφιλείς web και κοινωνικές πλατφόρμες μέσων μαζικής ενημέρωσης, για να παρέχουμε χρήσιμες πληροφορίες στο κοινό σας.

Μπορούμε να στοχεύσουμε περιοχή με ακτίνα

Με την προσέγγισή μας, η ιστοσελίδα σας θα στοχεύσει σωστά το κοινό σας, που θα αυξήσει σημαντικά την κερδοφορία σας. Η ομάδα μας κρατά τις πληροφορίες της επιχείρησής σας ακριβής, ενώ συνεχόμενα τις βελτιστοποιεί για καλύτερα αποτελέσματα, με σκοπό να αυξάνετε τους δυνητικούς πελάτες σας, ενώ ταυτόχρονα τους παρέχετε εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες και την τοποθεσία της επιχείρησής σας.

Θα πρέπει να επικεντρωθείτε στο να δημιουργήσετε τις σελίδες προορισμού σας να είναι φιλικές για τον χρήστη και να μην είναι άχρηστες σελίδες τύπου spam φτιαγμένες μόνο και μόνο για τις μηχανές αναζήτησης.

CTR ανά κράτος
Προηγούμενο άρθροGoogle Pay Per Click
Επόμενο άρθροGoogle Analytics – Στατιστικά επισκεπτών