Διαφημιστική Καμπάνια Google – Γιατί τη χρειάζεσαι

Τι είναι μια PPC καμπάνια;

Η υπηρεσία PPC (Pay Per Click) είναι το πιο διαδεδομένο είδος διαφήμισης στο χώρο του διαδικτύου. Κάποια από τα δίκτυα που προσφέρουν διαφήμιση PPC είναι το Facebook, το Yahoo,το Yandex (για διαφήμιση στη Ρώσικη αγορά), το Youtube και φυσικά το Google. Ο κολοσσός της online τεχνολογίας μέσα από την υπηρεσία Google AdWords, εδώ και χρόνια προσφέρει τη δυνατότητα σε όποιον επιχειρηματία το θελήσει να δημιουργήσει και να διαχειριστεί online καμπάνιες που τον φέρνουν στην πρώτη σελίδα των αναζητήσεων στο Google (στα πληρωμένα αποτελέσματα).

Πρόκειται για μια πλατφόρμα που προσφέρει απεριόριστες δυνατότητες και πραγματικά με την σωστή διαχείριση μπορεί να μετατρέψει τον χρήστη που ψάχνει για εστιατόριο στο Google, σε πελάτη σας. Εγγυάται την αύξηση των άμεσων κρατήσεων παρουσιάζοντας το εστιατόριο σας σε πραγματικό χρόνο σε σχέση με τις ανάγκες των χρηστών.

Πλεονεκτήματα
μιας διαφήμισης στο Google

Η διαφήμισή σας εμφανίζεται στα άτομα που ήδη αναζητούν εστιατόρια στο Google! Έτσι, αυτά τα άτομα είναι πιο πιθανό να δράσουν.

Οταν εμφανίζεστε στις πρώτες θέσεις με καμπάνια CPC έχετε και τους περισσότερους επισκέπτες – συνεπώς περισσότερους πελάτες

Να προσεγγίσετε άτομα ακριβώς τη στιγμή που αναζητούν αυτό που προσφέρετε εσείς

Μπορείτε να επιλέξετε πού θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας, σε ποιες συγκεκριμένες ιστοσελίδες και σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές.

Αν σκέφτεστε τους πελάτες σας, όταν κάνετε τις επιλογές σας, θα μπορέσετε να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες και να έχετε υψηλότερη απόδοση.

Ελέγξετε τον προϋπολογισμό σας

Όπως βλέπετε δεν βγαίνει πάντα πρώτος αυτός που πληρώνει περισσότερα αλλά αυτός που προβάλλεται εξυπνότερα και πιο σωστά!

Με την προσφορά κόστους ανά κλικ (CPC), χρεώνεστε μόνο όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμισή σας και όχι όταν εμφανίζεται η διαφήμισή σας. Υπάρχουν διάφορες επιλογές υποβολής προσφορών που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.

Δείτε το παρακάτω video για να κατανοήσετε πως όποιος πληρώνει περισσότερα δεν σημαίνει οτι βγαίνει πρώτος

Αποφασίζετε το ποσό (μικρό ή μεγάλο) που θέλετε να δαπανάτε κάθε μήνα και δεν θα χρεωθείτε ποτέ παραπάνω από το συγκεκριμένο ποσό.

Πραγματοποιούμε μελέτη πριν κάθε καμπάνια για να γνωρίζουμε το κοινό σας και τη μέγιστη απόδοση.

Δείτε ακριβώς τι έχει επιτυχία στη διαφήμισή σας και να βασιστείτε σε αυτό

Δείτε μια αναφορά της προόδου της διαφήμισής σας, όπως πόσοι νέοι πελάτες συνδέονται στο εστιατόριο σας μέσα από τη διαφήμισή σας, από πού προέρχονται και άλλες λεπτομέρειες.

Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία του AdWords, για να επεξεργαστείτε και να βελτιώσετε τη διαφήμισή σας, καθώς και να αυξήσετε τον αριθμό των δυνητικών πελατών που θα επικοινωνήσουν με την επιχείρηση σας.

Που θα εμφανιστεί η διαφήμισή σας

Όταν διαφημίζεστε με το AdWords, οι διαφημίσεις σας μπορούν να εμφανίζονται σε διάφορα σημεία στον ιστό, ανάλογα με τον τρόπο στόχευσης των διαφημίσεών σας, τα άτομα στα οποία επιλέγετε να τις προβάλετε και τους τύπους διαφημίσεων που δημιουργείτε.

Κατά τη δημιουργία μιας καμπάνιας στο Adwords μπορείτε να επιλέξετε συγκεκριμένα δίκτυα διαφήμισης για να εμφανιστείτε. Από εκατομμύρια websites, σελίδες ειδήσεων και blogs σε ιστότοπους Google, συμπεριλαμβανομένων των Gmail και YouTube, το δίκτυο εμφάνισης μπορεί να σας βοηθήσει να προβάλετε το μήνυμά σας σε περισσότερους πελάτες. Το δίκτυο εμφάνισης προσεγγίζει το 90% των χρηστών στο διαδίκτυο και περιλαμβάνει περισσότερους από 2 εκατομμύρια ιστότοπους

Γιατί χρειάζεστε έναν επαγγελματία συνεργάτη για μια επιτυχημένη καμπάνια στο AdWords;

Η υπηρεσία Google AdWords είναι προσβάσιμη από όλους και μπορεί ο κάθε ένας από εμάς να δημιουργήσει διαφημίσεις και να τις διαχειρίζεται, αρκεί να διαθέτει έναν gmail account και ένα μικρό ποσό για να επενδύσει. Είναι όμως τελικά τόσο απλό; Γιατί μόνο οι εξειδικευμένοι συνεργάτες της Google μπορούν με σιγουριά να εγγυηθούν αποτέλεσμα;

Ένας Certified Google Partner έχει παρακολουθήσει πολυήμερα σεμινάρια, έχει δώσει εξετάσεις πάνω στην πλατφόρμα του AdWords και είναι ο ειδικός για να μανατζάρει όπως λέμε την πληρωμένη διαφήμιση στο Google. Όταν αυτός ο συνεργάτης εξειδικεύεται και στον χώρο του τουρισμού, τότε είναι ο κατάλληλος για το εστιατόριο σας.

Πολλαπλοί παράγοντες λειτουργούν σε μια CPC καμπάνια. Η στοχεύση γίνεται καταπληκτική μειώνοντας το budget προς όφελος σας!

Ορολογία και βασικά χαρακτηριστικά
Ας δούμε λίγο γρήγορα την ορολογία που χρησιμοποιείται στο pay per click advertising, ώστε να μπορείτε ευκολότερα να κατανοήσετε τις πληροφορίες που ακολουθούν.

CPC = Cost Per Click
Το κόστος που πληρώνετε για κάθε click πού γίνεται στην διαφήμισή σας.

Impressions
Ο αριθμός των προβολών μιας διαφήμισης.

CTR = Click Through Rate
Το ποσοστό των clicks που έγιναν σε μία διαφήμιση, σε σχέση με τον συνολικό αριθμό των προβολών (impressions). Αν για παράδειγμα η διαφήμισή σας προβλήθηκε 1,000 φορές και δέχτηκε 50 clicks, το CTR είναι 5%.

Keyword
Κάποια λέξη ή φράση που χρησιμοποιείται σε μία αναζήτηση, πχ «αγορά laptop».

Οι βασικοί συντελεστές μίας pay per click advertising καμπάνιας

Μία pay per click advertising καμπάνια αποτελείται από 3 βασικούς συντελεστές:

1. Τις keywords
2. Την διαφήμιση
3. Την Τιμολόγηση

Οι keywords, όσον αφορά το pay per click advertising, περιλαμβάνουν τις λέξεις ή φράσεις για τις οποίες επιλέγετε να προβάλλονται οι διαφημίσεις σας. Οι keywords θα πρέπει να επιλεχθούν με πολύ μεγάλη προσοχή, ώστε να συγκεντρώνουν όσο το δυνατόν περισσότερη targeted traffic, επισκέπτες δηλαδή που ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρετε.

Εδώ βλέπουμε πως στις πρώτες θέσεις πάντα προηγούνται οι διαφημίσεις τύπου CPC και μετά ακολουθεί το SEO

Η διαφήμιση παίζει τεράστιο ρόλο στο CTR. Θα πρέπει να τραβάει την προσοχή και να ξεχωρίζει. Θα μιλήσουμε αργότερα για την μορφή των διαφημίσεων. Για την ώρα μπορούμε να πούμε πως το CTR επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό το CPC που θα πληρώνετε.

Τέλος, η τιμολόγηση ορίζεται σε 2 κατευθύνσεις. Πόσο είστε διατεθειμένοι να πληρώνετε για κάθε click και ποιο είναι το ποσό που μπορείτε να διαθέτετε κάθε ημέρα.

Το μέσο CTR σε κάθε κλάδο χωρίς να λαμβάνουμε τοπικά κριτήρια, δημογραφικά ή περιόδους χρήσης.
Προηγούμενο άρθροGoogle Διαφημιστικές Καμπάνιες
Επόμενο άρθροGoogle Τοπική & Γεωγραφική Στόχευση