Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης που ασχολείται με το Digital Marketing, έρχομαι σε επαφή συχνά με νέες γνωριμίες και επιχειρηματίες και αντιλαμβάνομαι ένα κοινό προβληματισμό τους : έχοντας επενδύσει χρήματα, καρδιά, ψυχή και χρόνο στη δημιουργία της ιστοσελίδας τους ή eshop τους, πιστεύοντας πως είναι μια τέλεια αντιπροσώπευση της επωνυμίας τους. Τότε ίσως ήταν.

Όμως, όσο περνάει ο καιρός, συνειδητοποιούν πως οι εξελίξεις τρέχουν, οι τεχνολογίες προχωράνε, και ο ιστότοπός τους δεν τους εξυπηρετεί πλέον ούτε τους ίδιους και ούτε τους πελάτες τους όπως θα έπρεπε. Το βασικό πρόβλημα : αρχίζουν να μην τους φέρνουν χρήματα.

Εάν αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε από τα ακόλουθα σημάδια, ίσως είναι καιρός να εξετάσετε το ενδεχόμενο να ξαναχτίσετε τον ιστότοπο ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα:

1. Ο ιστότοπός σας είναι αργός και βαρετός

Τίποτα δεν απενεργοποιεί τους πελάτες πιο γρήγορα από έναν ιστότοπο με αργή φόρτωση. Εάν ο ιστότοπός σας χρειάζεται περισσότερα από 3 δευτερόλεπτα για να φορτώσει, ήρθε η ώρα να σκεφτείτε μια ανακατασκευή.

2. Ο ιστότοπός σας δεν είναι φιλικός προς κινητά

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, το να έχετε έναν ιστότοπο φιλικό προς τα κινητά δεν είναι πλέον ευχάριστο, είναι απαραίτητο. Εάν ο ιστότοπός σας δεν προσαρμόζεται σε διαφορετικά μεγέθη οθόνης, χάνετε πελάτες.

3. Ο ιστότοπός σας δεν είναι ασφαλής / Κανόνες GDPR 

Εάν ο ιστότοπός σας δεν διαθέτει πιστοποιητικό SSL, θέτετε σε κίνδυνο τα δεδομένα των πελατών σας. Η Google ευνοεί επίσης τους ιστότοπους HTTPS, επομένως είναι απαραίτητο στοιχείο για το SEO.

4. Ο ιστότοπός σας είναι ξεπερασμένος και φαίνεται παλιός

Εάν ο ιστότοπός σας μοιάζει σαν να κατασκευάστηκε τη δεκαετία του… ’10, ήρθε η ώρα να του δώσετε μια νέα νέα εμφάνιση. Ένας σύγχρονος ιστότοπος μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας.

5. Ο ιστότοπός σας δεν μετατρέπει / Συλλογή φορμών – ενδιαφέροντος

Εάν ο ιστότοπός σας δεν μετατρέπει επισκέπτες σε πελάτες, ήρθε η ώρα να ρίξετε μια πιο προσεκτική ματιά στην εμπειρία χρήστη και τις στρατηγικές βελτιστοποίησης μετατροπών.

6. Ο ιστότοπός σας δεν είναι ενσωματωμένος με τα εργαλεία της επιχείρησής σας

Εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι ενσωματωμένος με τα εργαλεία της επιχείρησής σας, όπως το CRM ή το λογισμικό μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, χάνετε πολύτιμο χρόνο και πόρους.

7. Ο ιστότοπός σας δεν είναι επεκτάσιμος

Εάν ο ιστότοπός σας δεν μπορεί να αντέξει την αύξηση της επισκεψιμότητας, ήρθε η ώρα να σκεφτείτε μια ανακατασκευή που μπορεί να χειριστεί υψηλούς όγκους επισκεψιμότητας.

8. Ο ιστότοπός σας δεν είναι συμβατός με ΑΜΕΑ

Εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι προσβάσιμος σε άτομα με αναπηρία και ειδικές ικανότητες, αποκλείετε ένα σημαντικό μέρος των πιθανών πελατών σας.

9. Ο ιστότοπός σας δεν είναι εύκολο να ενημερωθεί

Εάν η ενημέρωση του ιστότοπού σας είναι δύσκολη, ήρθε η ώρα να σκεφτείτε μια ανακατασκευή που χρησιμοποιεί ένα πιο σύγχρονο και φιλικό προς τον χρήστη με ένα CMS.

10. Ο ιστότοπός σας δεν ευθυγραμμίζεται με τους επιχειρηματικούς σας στόχους

Εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι ευθυγραμμισμένος με τους επιχειρηματικούς σας στόχους, ήρθε η ώρα να επαναπροσδιορίσετε τη διαδικτυακή στρατηγική σας και να φτιάξετε ξανά τον ιστότοπό σας για να υποστηρίξετε τους στόχους σας.

11. Ο ιστότοπος σας δεν έχει φρέσκα δεδομένα

Δεν έχετε ενότητα blog, όπου ακόμη και να την έχετε, δεν την ενημερώνετε με τις νέες τάσεις του κλάδου σας, λύσεις προβλημάτων των πελατών σας, απορίες και συμβουλές

Επίλογος

Εάν αντιμετωπίζετε κάποιο από αυτά τα σημάδια, ίσως είναι καιρός να εξετάσετε το ενδεχόμενο ανακατασκευής του ιστότοπού ή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Θυμηθείτε, ο ιστότοπός σας είναι συχνά η πρώτη εντύπωση που έχουν οι πελάτες σας για την επωνυμία σας, επομένως είναι σημαντικό να το κάνετε σωστά.

Μπορούμε να βοηθήσουμε!

 

Προηγούμενο άρθρο[27/5/2024] – eCommerce & Digital Marketing Expo – Δελτίο τύπου
Επόμενο άρθροΗ Αγορά Ψηφιακής Διαφήμισης στην Ελλάδα για το έτος 2023 (IAB Europe)