Το έτος 2021 αφορά κυρίως τις οδηγίες της Google για τη δημιουργία μιας δομής ιστότοπου και τη δημιουργία περιεχομένου. Όσον αφορά τη δομή, έχουμε μια ανακοίνωση για έναν νέο παράγοντα κατάταξης με τη μορφή Core Web Vital (CWV) για το επόμενο έτος.

Το CWV εστιάζεται με μετρήσιμους δείκτες, όπως χρόνο φόρτωσης σελίδων, ευκολία πλοήγησης και βελτιστοποίηση για φορητές συσκευές. Εν ολίγοις, είναι η επιθυμία να στέλνετε χρήστες από τα αποτελέσματα αναζήτησης μόνο στους ιστότοπους της καλύτερης ποιότητας από την άποψη του UX.

Όσον αφορά το περιεχόμενο, το κείμενο που είναι δύσκολο να παραμετροποιηθεί αξιολογείται από την Google σύμφωνα με τη μεθοδολογία E-A-T (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness). Είναι ένα σύνολο διαθέσιμων στο κοινό οδηγιών και διαδικασιών χάρη στο οποίο η Google ταξινομεί το περιεχόμενο των ιστότοπων σε αυτούς με λιγότερη και περισσότερη εμπιστοσύνη.

Η συμβουλή μας για το 2021;

Ο ιστότοπός σας πρέπει να περιέχει μόνο υψηλής ποιότητας, περιεκτικό περιεχόμενο εμπλουτισμένο με δομημένα δεδομένα (structured data).

Προηγούμενο άρθροΔημιουργία Eshop και μερικά σημεία που πρέπει να προσέξετε!
Επόμενο άρθροΚορυφαίες 6 τάσεις για την ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου σας (ecommerce)