Για να πετύχουν στο επόμενο κύμα των φυσικών αλλά και ηλεκτρονικών αγορών, οι έμποροι θα πρέπει να συγχωνεύσουμε τα καλύτερα φυσικά, ψηφιακά κανάλια για να δημιουργήσoυν μια πολυκαναλική στρατηγική. Η πανδημία έχει αλλάξει σημαντικά τους καταναλωτές σχέση με το εμπόριο. Αγοραστές, επιφυλακτικοί με την επίσκεψη στα παραδοσιακά καταστήματα λιανικής κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έγειραν σε ένα ευρύτερο φάσμα ψηφιακών επιλογών για την πραγματοποίηση αγορών. Πριν από την πανδημία, οι αγοραστές χρησιμοποιούσαν κυρίως διαδικτυακές πηγές για έρευνα και να βελτιώσουν την εμπειρία αγοράς τους.

Αυτό σήμαινε νέες προκλήσεις για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Ενώ καταλαβαίνουν ότι η πανδημία επιτάγχυνε τη μετάβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, πολλοί δεν εκτιμούν σωστά τον ενθουσιασμό των καταναλωτών ως μια εντελώς απόλυτη εμπειρία. Αποδεικνύεται ότι οι αγοραστές νοσταλγούν τα ψώνια σε καταστήματα. Τώρα όμως περιμένουν μια ενισχυμένη εμπειρία που συνδέει τις φυσικές και ψηφιακές τους αλληλεπιδράσεις ένας λιανοπωλητής σε μια απρόσκοπτη, εύκολη εμπειρία.

Οι έμπειροι έμποροι πρέπει να αποφεύγουν να μετατοπίζουν υπερβολική προσοχή μακριά από την εμπειρία των φυσικών τους καταστημάτων και να μη δίνουν υπερβολική έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αντίθετα, μπορούν να αναζητήσουν να δημιουργήσουν μία ολιστική εμπειρία που καλύπτει με εξαιρετικά ψηφιακά εργαλεία αγορών.

Η εμπειρία αγορών είναι πλέον “φυσικό-ψηφιακή”!

Παρά τους κινδύνους που δημιούργησε η πανδημία για το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο, οι καταναλωτές εξακολουθούν να λαχταρούν την εμπειρία σε καταστήματα. Αυτή η επιθυμία, σε συνδυασμό με πάνω απο ένα έτος εμπιστοσύνης στις ψηφιακές ενσωματώσεις, έχει ως αποτέλεσμα έναν καταναλωτή που αναμένει πλοηγηθεί απρόσκοπτα και εύκολα μεταξύ πολλαπλών εμπορικών διαδρομών, με συνδεδεμένες επισκέψεις στο κατάστημα, ψηφιακές και κοινωνικές αλληλεπιδράσεις λιανικής.

Σε μια έρευνα για τους καταναλωτές, το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο κατατάσσεται ως η καλύτερη εμπειρία. Αλλά στο Adweek, μία έρευνα επώνυμων εμπόρων, σχεδόν το 40% ανέφερε ότι στο παραδοσιακό λιανικό εμπόριο είχε γίνει λιγότερο σημαντική ανάγκη. Αντίθετα, το μεγαλυτερο ποσοστό είχε έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το κοινωνικό εμπόριο και το κινητό εμπόριο.

Η ανάγκη για ευκινησία

Το ταξίδι για ψώνια είναι σταθερό μπρος-πίσω μεταξύ φυσικού και ψηφιακό απαιτεί μεγαλύτερη ποσότητα στην ευελιξία του μάρκετινγκ. Περίπου το 47% των έμπορων, βαθμολόγησαν τους οργανισμούς τους ως ευέλικτη οργάνωση ή που σκέφτεται να γίνει ένας ευέλικτος digital οργανισμός. Οι υπολοιποι έχουν αγωνιστεί και έχουν δει την έλλειψή τους ως εμπόδιο στην αλλαγή.

Τεχνολογία που συνδέει στο κατάστημα και στο διαδίκτυο.

Οι εμπορικές εμπειρίες παραμένουν το μεγαλύτερο εμπόδιο για μια επιτυχημένη εμπορική στρατηγική. Μέρος του να γίνει μια ευέλικτη εταιρεία που μπορεί εύκολα να περιστρέφεται και να αλλάζει κατευθύνσεις όταν χρειάζεται, είναι η σωστή τεχνολογία. Στην πραγματικότητα, σχεδόν οι μισοί από τους εμπόρους δηλώνει πως η τεχνολογία που συνδέει το κατάστημα με το διαδικτυακό εμπόριο, είναι και το μεγαλύτερο εμπόδιο για να πετύχει με μια εμπορική βάση στρατηγική πωλήσεων.

Είναι όλα σχετικά με την εμπειρία

Οι έμποροι αυξάνουν τις προσπάθειές τους και επενδύσεις για τη δημιουργία απρόσκοπτων αγορών. Αλληλεπίδραση πελατών σε όλες τις μορφές βρίσκεται στην κορυφή της λίστας για τους σημερινούς επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Σχεδόν το 54% των επαγγελματιών μάρκετινγκ δηλώνουν ότι είναι η πρώτη τους προτεραιότητα να επικεντρώνεται στην ενίσχυση των πελατών τους και στην εμπειρία διαδικτυακού εμπορίου. Επίσης το ένα τρίτο των επαγγελματιών μάρκετινγκ ελπίζει να αλλάξει τον προϋπολογισμό
στο εμπόριο.

Γιατί πρέπει να καταστρώστε τη στρατηγική σας

Τι θα πουλάτε ;
Τι αναζητούν οι πελάτες σας ;
Τι τιμή πουλάνε οι ανταγωνιστές σας ;
Ποιό είναι το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα ;
Τι σας κάνει ξεχωριστούς ;

Προηγούμενο άρθροTOP 8 Ψηφιακές τάσεις για το 2022
Επόμενο άρθροΤο TikTok φέρεται να ξεπερνά το Instagram και το Snapchat σε εβδομαδιαία χρήση