Δεν είναι μυστικό ότι, με κάποια βοήθεια από την πανδημία , η δέσμευση του TikTok έχει αυξηθεί σημαντικά τον περασμένο χρόνο. Ενώ μεγάλο μέρος αυτής της ανάπτυξης ήταν μεταξύ νεαρών ενηλίκων, το TikTok ​​έχει κερδίσει τις καρδιές των εφήβων.

Όχι μόνο το TikTok ξεπέρασε το Instagram ως αγαπημένη εφαρμογή των εφήβων πέρυσι, αλλά πρόσφατα δεδομένα από τη Forrester διαπίστωσαν ότι το TikTok έχει επίσης επισκιάσει το Instagram όσον αφορά την εβδομαδιαία προσέγγιση μεταξύ των εφήβων ηλικίας 12-17 ετών.

Η έρευνα με περισσότερους από 4.600 διαδικτυακούς καταναλωτές στις ΗΠΑ, ηλικίας 12 έως 17 ετών, δείχνει ότι το TikTok – το οποίο αναμένεται να έχει 37,3 εκατομμύρια χρήστες ηλικίας (12-17) μέχρι το τέλος του έτους – παρουσίασε αύξηση 13 ποσοστιαίων μονάδων από έτος σε έτος σε εβδομαδιαία προσέγγιση φέτος. Το 2020, το 50% των εφήβων χρησιμοποιούσε το TikTok σε εβδομαδιαία βάση, ενώ φέτος το 63% των εφήβων χρησιμοποιεί την εφαρμογή εβδομαδιαία.

Συγκριτικά, λιγότεροι 12-17 ετων χρήστες που ερωτήθηκαν χρησιμοποιούν το Instagram (57%) φέτος από ό,τι το 2020 (61%). Ακόμη πιο χαρακτηριστικό, η εβδομαδιαία χρήση του Instagram μειώθηκε κατά 7 ποσοστιαίες μονάδες μεταξύ 2019 και 2021.

Οι νέοι ψυχαγωγούνται περισσότερο από το TikTok

Όταν ρωτήθηκαν γιατί προτιμούν το TikTok από άλλες εφαρμογές, οι έφηβοι εξήγησαν ότι η εφαρμογή προσφέρει ψυχαγωγία και είναι πιο αστεία από άλλες εφαρμογές.

Αναφέρουν επίσης περιεχόμενο σύντομης μορφής, ατελείωτη κύλιση και την ικανότητα να εκφράζονται ελεύθερα με θετικό τρόπο ως λόγους που τους αρέσει το TikTok.

Ενώ το TikTok έχει ξεπεράσει τον πιο έντονο ανταγωνισμό του, εξακολουθεί να μην είναι η πιο χρησιμοποιούμενη εφαρμογή μεταξύ των εφήβων. Πράγματι, σύμφωνα με τα δεδομένα της Forrester, 7 στους 10 (72% των) εφήβων χρησιμοποιούν το YouTube σε εβδομαδιαία βάση. Ωστόσο, όσον αφορά τον καθημερινό χρόνο βίντεο των εφήβων, το YouTube ανταγωνίζεται το Netflix, μια μάχη στην οποία το τελευταίο έχει ένα μικρό προβάδισμα. Ωστόσο, ακόμη και εδώ, ενώ το Netflix και το YouTube είναι οι προτιμώμενες πλατφόρμες, φαίνεται ότι οι έφηβοι αρχίζουν να περνούν περισσότερο χρόνο με άλλες υπηρεσίες ροής.

Προηγούμενο άρθροΠοιό είναι το επόμενο “κύμα” του ηλεκτρονικού εμπορίου ;
Επόμενο άρθροΤι κοινό έχουν τα προφίλ του TikTok που ακολουθούνται περισσότερο;