Προχθές το βράδυ, παρακολούθησα μια επανάληψη της αρχικής ταινίας Superman του 1978. Σε αυτό παρατήρησα ότι αφιερώθηκε αρκετός χρόνος για να δείξει πώς ο Σούπερμαν κατέληξε στον πλανήτη Γη.

Είδαμε τους γονείς του στο πλανήτη Krypton, την κλιμακούμενη καταστροφή που επηρεάζει αυτόν τον πλανήτη, και γιατί οι γονείς του αποφάσισαν να τον τοποθετήσουν σε μια ομάδα και να τον στείλουν στη γη.

Είδαμε τον πατέρα του Jor-El να εξορθολογίζει αυτό στη γυναίκα του, εξηγώντας πώς οι διαφορετικές βαρύτητες και οι λιγότερο προηγμένες μορφές ζωής της Γης θα έδιναν στο αγόρι τους ένα θετικό πλεονέκτημα.

Για ποιό λόγο παρουσιάζονται όλα αυτά ;

Ορθολογούσε τις δυνάμεις του υπερήρωα του Σούπερμαν. Θα μπορούσε να πετάξει επειδή ήταν από έναν πλανήτη με διαφορετική βαρύτητα, θα ήταν εξαιρετικά γρήγορος και υπερσύγχρονος επειδή η μοριακή του δομή ήταν διαφορετική κ.λπ.

Βασικά έδωσε έναν λόγο, ΤΟ ΓΙΑΤΙ

Όσο και αν είχαν καταλάβει τους λόγους, αναμφίβολα χρησιμεύουν για να κάνουν την ταινία πιο πιστή.

Εξηγούν γιατί ο Σούπερμαν έχει υπεράνθρωπες δυνάμεις. Και το ίδιο κάνουν και πολλές άλλες ταινίες Superhero – The Hulk, Spiderman κ.λπ., όλες εξηγούν τις δυνάμεις του υπερήρωα, προσθέτοντας έναν αυξημένο βαθμό αξιοπιστίας που διαφορετικά θα απουσίαζε.

Όλα αυτά δείχνουν ότι εάν μπορείτε να ενσωματώσετε ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ για τους οποίους στο μάρκετινγκ, θα αυξήσετε αναμφίβολα τις πωλήσεις σας.

Λοιπόν, πώς μπορείτε να κάνετε αυτό το έργο για εσάς;

Ειδικές Προσφορές

Αντί να τοποθετείτε τυφλά ειδικές προσφορές σε προϊόντα, εξηγήστε ΓΙΑΤΙ προσφέρονται. Ίσως ο κατασκευαστής είχε μια ακυρωμένη παραγγελία και σας πρόσφερε μια καταπληκτική προσφορά που μπορείτε να μεταβιβάσετε στους πελάτες σας.

Ίσως ως αποτέλεσμα του ετήσιου αποθέματός σας, πρέπει να μειώσετε το απόθεμά σας και έτσι να πουλήσετε τα widget σας σε μια πολύ χαμηλή τιμή ή κάποιο stock που έχει απομείνει.

Περιορισμένη Διαθεσιμότητα

Πείτε μια ιστορία για το γιατί υπάρχει περιορισμένη διαθεσιμότητα σε ένα προϊόν. Ίσως ήταν το τελευταίο απόθεμα μιας υπέρβασης παραγωγής, ή “ξεχασμένο” απόθεμα που ήταν σε μια από τις αποθήκες σας που “χάθηκε” πίσω από άλλα πράγματα.

Εάν ο τύπος του προϊόντος που πουλάτε δεν έχει περιορισμένη διαθεσιμότητα, μπορείτε να το τροποποιήσετε για να δικαιολογήσετε γιατί μια συγκεκριμένη ειδική τιμή είναι μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Γιατί είσαι η Καλύτερη Επιλογή

Ίσως να έχετε πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα σας που σας επιτρέπει να γνωρίζετε τη βιομηχανία σας από έξω. Ή έχετε ιδιαίτερη γνώση που σας επιτρέπει να λάβετε τις καλύτερες προσφορές και να τις μεταβιβάσετε στους πελάτες σας.

Σκεφτείτε το – μπορείτε πάντα να βρείτε μια “γωνία” για να δικαιολογήσετε γιατί είστε το καλύτερο άτομο για αγορά.

Μαρτυρίες Πελατών

Κατά κάποιο τρόπο αυτοί είναι “λόγοι για τους οποίους” κάποιος πρέπει να αγοράσει από εσάς. Παρόλο που χρησιμοποιούνται καλά στο μάρκετινγκ προϊόντων πληροφοριών, χρησιμοποιούνται κατά την πώληση φυσικών προϊόντων.

Καταβάλλετε προσπάθειες για να συλλέξετε μαρτυρίες από τους πελάτες σας που υπογραμμίζουν την ποιότητα των υπηρεσιών σας, την ταχεία εξυπηρέτηση, τη χρησιμότητα ή τις φτηνές τιμές.

Οι άνθρωποι αγοράζουν με συναισθήματα

Δώστε στους ανθρώπους έναν λόγο για τον οποίο. Δημιουργήστε μια ιστορία. Όλοι βλέπουμε καταστήματα με πανό “Πωλήσεις” συνεχώς, αλλά όταν λένε ότι η πώληση οφείλεται σε μετεγκατάσταση ή κλείσιμο, ρίχνουμε μια επιπλέον ξεχωριστή ματιά, έτσι δεν είναι;

Ο λόγος “Το γιατί”

Είναι μια ισχυρή τεχνική που μπορεί να προσθέσει λίγο επιπλέον αξιοπιστία για να δώσει ώθηση στις πωλήσεις σας. Γιατί να γίνω πιο όμορφη ; Γιατί να γίνω πιο υγιής ; Γιατί να προσέξω το βάρος μου ; Γιατί να δώσω λάμψη στο χώρο μου ;

Γιατί πρέπει την επόμενη σας προβολή στο internet να την εξετάσουμε μαζί διότι δεν είναι μόνο η κατασκευή μιας ιστοσελίδας, ενός eshop ή συντήρηση τους αλλά ένα “παράλληλο σύμπαν” με κόσμο που αναζητεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας και πρέπει να ενημερωθείτε για αυτο!

Προηγούμενο άρθρο4 υπέροχοι λόγοι για να λατρέψετε τις αγορές μέσω διαδικτύου
Επόμενο άρθροΕπαγγελματικό & Ασφαλές Email