Πριν από λίγες εβδομάδες παρακολουθούσα τον 7χρονο ανηψιό μου καθώς σχεδίαζε ένα καλάθι με φρούτα με φόντο ένα πικ-νικ. Άνοιξη βλέπετε και είπαμε να ζωγραφίσουμε!

Καθώς το σχεδίαζε, άρχισε να μοιάζει όλο και περισσότερο με καλάθι για Χριστούγεννα (διότι έβλεπα αστέρια, δώρα στο τραπέζι) παρά τραπεζί με καλάθι με φρούτα για πικνικ όπως είχαμε συμφωνήσει στην αρχή. Του είπα ότι φαινόταν αρκετά καλό, αλλά του πρότεινα ότι “ίσως μπορούσες να βάλεις μερικές φράουλες εδώ, κάποιο μήλο εδώ και εδώ και εδώ, καποιο βουνο εκει στο βαθος” καθώς έδειξα την μεγάλη λευκή περιοχή στο σχεδιο του.

Με κοίταξε με σοβαρότητα και είπε …

“Θείε Γιώργο, δεν έχει σημασία…”

…”σημασία έχει αυτό που σκέφτεται ο καλλιτέχνης!”

Ήταν αστείο εκείνη την στιγμή, αλλά κάθησα και το σκέφτηκα καλύτερα…

Ξέρεις τι ; Εχει δίκιο!

Υπάρχει ένα υπέροχο μάθημα εδώ. Το μάθημα εφαρμόζεται πολύ καλά στο μάρκετινγκ διαδικτύου. Στην πραγματικότητα ισχύει καλά για ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ είδος μάρκετινγκ, και δεν πρέπει απαραίτητα να συσχετίζεται με το internet / digital αλλά και στο retail.

Έχουμε την τάση να βρούμε μια ιδέα που πιστεύουμε ότι είναι το καλύτερο πράγμα, και θα φέρει το καλύτερο αποτέλεσμα. Είμαστε απολύτως πεπεισμένοι ότι όλοι θα βρουν ένα δρόμο προς την πόρτα μας για να αγοράσουν το προϊόν μας. Είμαστε το κέντρο του σύμπαντος! Ξοδεύουμε πολλά χρήματα για να αναπτύξουμε μια καμπάνια πωλήσεων, να χτίσουμε έναν ιστότοπο, ένα eshop, να αγοράσουμε διαφημίσεις, να ρυθμίσουμε το SEO, email marketing. Στη συνέχεια, αναρωτίομαστε “είμαι απογοητευμένος γιατί πολύ λίγοι άνθρωποι αγοράζουν τα προϊόντα μας”

Μήπως η αγορά δεν ενδιαφέρεται για τη γνώμη μας ;

Μήπως είναι λάθος η προσέγγιση ;

Μηπως δεν τους μιλάτε με απλή γλώσσα ;

Αυτό βλάπτει το εγώ σας; Δεν θα έπρεπε. Θα πρέπει να ανοίξετε τα μάτια σας σε αυτήν την πολύ απλή, αλλά να δείτε την άγρια και πραγματική αλήθεια:

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΕΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ Η ΑΓΟΡΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!

Οι μεγάλες εταιρείες ξοδεύουν εκατομμύρια ευρώ για έρευνα αγοράς, δοκιμές και έρευνες πριν ξοδέψουν ποτέ χρήματα για την ανάπτυξη ενός προϊόντος ή την εμπορία ενός προϊόντος. Δεν θα είχε νόημα ότι πριν ξοδέψουμε μια δεκάρα σε οποιοδήποτε είδος ανάπτυξης προϊόντων, ανάπτυξης ιστότοπων, προώθησης να ξοδέψουμε λίγο χρόνο για να μάθουμε τι αγοράζουν οι άνθρωποι, πότε αγοράζουν και πώς αγοράζουν; Τι τους εμπνέει ; Γιατί να εμπιστευθούν εμάς ;

Και το πιο σημαντικό :
ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ ΛΥΝΕΙ ;

Κάνοντας σωστή έρευνα εκ των προτέρων, θα εξοικονομήσετε πολύ σπατάλη χρόνου και και κυρίως έξοδα. Η εύρεση κερδοφόρων “θέσεων” (βλέπε Google Ads) αλλά και η τοπική και γεωγραφική στόχευση με SEO, μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά στον κόσμο ως προς το αν ο ιστότοπός/ηλεκτρονικό σας κατάστημα σας θα είναι τεράστια επιτυχία ή αποτυχία. Προσαρμόστε το, στο τι ζητάει η αγορά. Και όχι επειδή είναι το αγαπημένο σας προϊόν/υπηρεσία όλοι συμπεριφέρονται γύρω απο αυτό. Δεν θα γίνει ποτε.

Καθώς σκέφτεστε τι είδους υπηρεσίες και προϊόντα θα παρουσιάσετε, λάβετε υπόψη το μάθημα που αντλήθηκε από έναν 7χρονο, δηλαδή το πως το αντιλαμβάνεται η αγορά.

Μπορούμε να βοηθήσουμε

Προηγούμενο άρθροΠώς η ταχύτητα σελίδας επηρεάζει το SEO και πώς μπορείτε να τη βελτιώσετε
Επόμενο άρθροΤι είναι η βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπών (CRO)