Σταματήστε να σαμποτάρετε τις καλύτερες προσπάθειές σας! Αποφύγετε αυτά τα κοινά λάθη διαφήμισης στο Facebook για πιο επιτυχημένες καμπάνιες και βελτιωμένη απόδοση επένδυσης (ROI).

Πρόσφατα στοιχεία δείχνουν ότι το Facebook προσέλκυσε 2,93 δισεκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες. το πρώτο τρίμηνο του 2022, καθιστώντας το την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείται περισσότερο σε όλο τον κόσμο (βέβαια έρχεται με σουπερ δυναμική το TikTok)

Ωστόσο, παρόλο που το Facebook είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δεν σημαίνει ότι οι διαφημίσεις σας θα προσεγγίσουν εκατομμύρια ανθρώπους.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά κοινά λάθη που βλάπτουν την απόδοση επένδυσης και πώς να τα αποφύγετε, καθώς και μερικές συμβουλές στρατηγικής για τις διαφημιστικές καμπάνιες Facebook .

1. Αποφασίζω ότι το Facebook δεν είναι κατάλληλο για την εταιρεία μου

Ορισμένες εταιρείες μπορεί να επιλέξουν να διαγράψουν εντελώς το Facebook, καθώς μπορεί να πιστεύουν ότι μπορεί να μην είναι καλύτερο για την επωνυμία τους και περίπλοκο να ενσωματώσουν ή να διαχειριστούν. Αλλά αυτό θα ήταν λάθος.

Ένας άλλος λόγος που οι επωνυμίες μπορεί να αγνοούν τις διαφημίσεις Facebook είναι επειδή πιστεύουν ότι είναι πολύ ακριβές, αλλά με ρεαλιστικό προϋπολογισμό και έξυπνη στρατηγική, αυτό απέχει πολύ από την αλήθεια.

Εάν η επωνυμία σας σκέφτεται να κάνει διαφημίσεις στο Facebook, τότε είναι πολύτιμο να ξεκινήσετε με την ανάλυση του προϋπολογισμού σας για τις διαφημίσεις Facebook , συμπεριλαμβανομένου του χρόνου για να κατανοήσετε τις διαφορετικές δυνατότητες της καμπάνιας.

Υπάρχουν τρεις κρίσιμες πτυχές μιας καμπάνιας στο Facebook που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τον προγραμματισμό, όπως η επιλογή ημερήσιου προϋπολογισμού, ο προϋπολογισμός διάρκειας ζωής και η συνολική βελτιστοποίηση προϋπολογισμού καμπάνιας.

Για τις επωνυμίες B2B, οι εταιρείες μπορεί να πιστεύουν ότι οι διαφημίσεις τους δεν θα προσελκύσουν επαγγελματίες επειδή η διαφήμιση θα εμφανιζόταν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ένα παρόμοιο κοινό έχει τη δυνατότητα να διευρύνει το εύρος του κοινού σας και να προσεγγίσει περισσότερες επιχειρήσεις ή άτομα που δεν σκεφτήκατε αρχικά.

Αυτή είναι μια στρατηγική για να επεκτείνετε την προσέγγισή σας μέσω αλγορίθμων Facebook που έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν πολλαπλά σημεία επαφής καθώς άνθρωποι και εταιρείες αλληλεπιδρούν με το Facebook.

Μπορείτε να αποκτήσετε μεγαλύτερη αφοσίωση με το περιεχόμενό σας προσαρμόζοντάς το έτσι ώστε να απαντά σε ερωτήσεις που μπορεί να έχει για να αλληλεπιδράσει με το κοινό σε ένα θέμα και, στη συνέχεια, δημιουργώντας πρόσθετο υποστηρικτικό περιεχόμενο για να δημιουργήσετε περισσότερη αφοσίωση και επισκεψιμότητα.

Τώρα, ας βουτήξουμε λίγο περισσότερο στη στρατηγική και τους στόχους.

2. Έχοντας τον λάθος στόχο εκστρατείας

Η αρχή κάθε στρατηγικής είναι ο καθορισμός του στόχου σας και, στη συνέχεια, μπορείτε να αποφασίσετε τα ορόσημα και τους πόρους που απαιτούνται για να τον πετύχετε.

Το Facebook χωρίζει αυτούς τους στόχους σε τρεις κατηγορίες: ευαισθητοποίηση, προσοχή και μετατροπές.

Εάν ο στόχος σας είναι η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας , τότε θέλετε να κάνετε τους ανθρώπους να ενδιαφέρονται για το προϊόν ή την υπηρεσία σας μέσω των διαφημίσεών σας και να τους ενθουσιάσετε με την επωνυμία σας.

Τι κάνει το brand σας μοναδικό; Τι πρόβλημα ή προβλήματα λύνει;

Πώς μπορείτε να προσεγγίσετε καλύτερα τους ανθρώπους, ώστε να συνδέουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας με την επωνυμία σας κάθε φορά που το βλέπουν;

Κάντε τους το ενδιαφέρον να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας για να μάθουν περισσότερα και να δημιουργήσουν πιθανώς δυνητικούς πελάτες. Κάντε τους ανθρώπους να κάνουν like, να σχολιάσουν ή να στείλουν μήνυμα στην επωνυμία σας για να μάθουν περισσότερα.

Η μετατροπή, φυσικά, έχει περισσότερες πωλήσεις. Αυτό το ισχυρό και δημιουργικό αντίγραφο που προτρέπει την παρότρυνση για δράση ώστε να κάνουν μια αγορά.

Οι στόχοι σας μπορούν να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου, αλλά είναι σημαντικό να επιλέξετε έναν στόχο για κάθε καμπάνια για να αξιολογήσετε την αποτελεσματικότητά της, καθώς κάθε στρατηγική θα έχει διαφορετικούς στόχους και ορόσημα :

  • Store Traffic
  • Reach
  • Brand Awareness
  • Traffic
  • Engagement
  • Lead Generation
  • Video Views
  • Messenger
  • Catalog Sales
  • Conversions
  • Event Response
  • Page Likes
  • App Installation

Θα είναι σημαντικό να αξιολογήσετε και να εξετάσετε το καθένα για να βεβαιωθείτε ότι αξιοποιείτε στο έπακρο τη διαφημιστική στρατηγική σας στο Facebook

Μετά από λίγη εξάσκηση, θα μπορείτε να δείτε ποιοι από αυτούς σας δίνουν τα αποτελέσματα που αναζητάτε, ειδικά εάν δοκιμάζετε πολλούς στόχους με την πάροδο του χρόνου.

Ένα άλλο ζωτικό στοιχείο για τον καθορισμό των στόχων μιας επωνυμίας είναι η ευθυγράμμιση των στόχων της εταιρείας με τις ανάγκες της.

Τώρα μιλήσαμε για ορόσημα και, δυστυχώς, ορισμένες εταιρείες μετρούν λανθασμένα την επιτυχία τους απλώς μέσω των επισημάνσεων “μου αρέσει” στη σελίδα ή εξετάζουν μόνο μια υψηλή αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, αλλά υπάρχουν περισσότερα από αυτό.

3. Περιορισμός σε πολύ ευρύ (ή πολύ συγκεκριμένο) στοχευμένο κοινό

Ο καθορισμός του κοινού-στόχου σας είναι το κλειδί.

Παρόλο που επιλέξατε τον στόχο σας, πρέπει να προσδιορίσετε το κοινό σας και μπορεί να είναι λίγο δύσκολο να βεβαιωθείτε ότι δεν είναι πολύ μεγάλο ή πολύ μικρό.

Θέλετε να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας στοχεύει κοινό που ενδιαφέρεται για τη διαφήμισή σας και ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το κάνετε αυτό είναι να δημιουργήσετε ένα προφίλ πελάτη κάποιου που θα θέλατε να προσελκύσετε στην επωνυμία σας. Αυτό το προφίλ πρέπει να είναι ολοκληρωμένο.

Αν και είναι καλό να ξεκινήσετε με την ηλικία, το φύλο, το εισόδημα, την οικογενειακή κατάσταση και το μορφωτικό επίπεδο, θέλετε να προχωρήσετε περαιτέρω στα χόμπι, τις αξίες και τα ενδιαφέροντά τους.

Για να συνδεθείτε πραγματικά με τους ανθρώπους, θα πρέπει να λάβετε υπόψη πιο λεπτομερείς παράγοντες για να δημιουργήσετε το περιεχόμενό σας για τις διαφημίσεις σας.

Παρόλο που δημιουργείτε ένα προφίλ πελάτη, δεν θέλετε να κάνετε πολύ περιορισμούς και να στοχεύσετε αποκλειστικά με βάση τον τύπο γραφείου, τον τίτλο εργασίας ή τον ημερήσιο προϋπολογισμό.

Από την άλλη πλευρά, αν προχωρήσετε πολύ ευρύτερα, μπορείτε να στοχεύσετε άτομα που δεν θα ενδιαφερόντουσαν για την επωνυμία σας και να ξοδέψετε περισσότερα χρήματα για επαναστόχευση.

4. Χρήση του λανθασμένου τύπου διαφήμισης

Υπάρχουν πολλοί τύποι διαφημίσεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο Facebook. Αυτά περιλαμβάνουν εικόνες, γραφήματα πληροφοριών, βίντεο, καρουζέλ που είναι πολλές εικόνες ή ένα βίντεο και προβολές προϊόντων, όπως μια συλλογή.

Μόλις καταλάβετε τον στόχο, το κοινό σας και τον τρόπο με τον οποίο θα θέλατε να εξελιχθεί το ταξίδι του πελάτη σας, θα είναι ευκολότερο να επιλέξετε τον τύπο διαφήμισης που θα λειτουργήσει καλύτερα για την καμπάνια σας.

Στη συνέχεια, με την πάροδο του χρόνου καθώς μετράτε και παρακολουθείτε την αφοσίωση για διαφορετικά κομμάτια περιεχομένου, θα μπορείτε να δείτε ποιοι τύποι έχουν καλύτερη απήχηση στο κοινό σας.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τις απαιτήσεις για κάθε τύπο μορφής, καθώς υπάρχουν διαφορετικές επιλογές προβολής με βάση μια κινητή συσκευή, υπολογιστή και μικρές αναδυόμενες διαφημίσεις.

Επίσης, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη πώς θα δει το κοινό σας το περιεχόμενό σας σε κάθε συσκευή για να βεβαιωθείτε ότι είναι αποτελεσματικό.

Μύθος: Υποθέτοντας ότι πρέπει να έχετε μεγάλο προϋπολογισμό για εικόνα/βίντεο
Μπορείτε να δημιουργήσετε εντυπωσιακές διαφημίσεις υψηλής ποιότητας με απλά εργαλεία, όπως το Canva, το οποίο διαθέτει προκαθορισμένα πρότυπα όπου μπορείτε να προσθέσετε το χρώμα και το λογότυπο της επωνυμίας σας, καθώς και φωτογραφίες στις διαφημίσεις σας.

Αυτοί οι τύποι πλατφορμών απλοποιούν τη δημιουργία διαφημίσεων και είναι γενικά οικονομικά αποδοτικοί.

Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μορφή καρουζέλ για να δώσετε στο κοινό σας πολλές στοκ εικόνες φωτογραφιών για να περιηγηθείτε ή να δημιουργήσετε ένα συναρπαστικό βίντεο.

5. Μη μέτρηση μετατροπών

Εάν δεν παρακολουθείτε την καμπάνια σας ή καταλήξετε να εγκαταλείψετε τη διαφήμιση, θα είναι δύσκολο να μετρήσετε την πραγματική απόδοση επένδυσής της για να ενημερώσετε καλύτερα τις μελλοντικές καμπάνιες.

Είναι ο μόνος τρόπος για να δείτε πραγματικά αν οι διαφημίσεις σας λειτουργούν ή να βρείτε τρόπους να περιστρέφετε και να επαναπροσδιορίζετε τη στρατηγική. Μην αφήσετε μια αρχική καμπάνια να σας αποθαρρύνει.

Ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την παρακολούθηση των αναλυτικών στοιχείων είναι η χρήση του Google Analytics για την παρακολούθηση διαφόρων πτυχών, όπως η τοποθεσία του καταναλωτή, το περιεχόμενο, οι μετατροπές, η αφοσίωση σε κινητά και πολλά άλλα.

Το Facebook θα σας προσφέρει επίσης οξυδερκή αναλυτικά στοιχεία για να δείτε την αφοσίωση που λαμβάνετε για κάθε διαφήμιση και την απόδοσή της σε σύγκριση με άλλες κατά τη διάρκεια των εβδομάδων.

Επιπλέον, μέσω του Facebook Business Suite, μπορείτε να διαχειριστείτε καμπάνιες σε μία τοποθεσία για τις αναρτήσεις σας στο Facebook και στο Instagram, καθώς και να προσαρμόσετε ή να προσαρμόσετε την καμπάνια σας.

Επομένως, ίσως έχετε δοκιμάσει κάποιες τακτικές και οι διαφημίσεις σας στο Facebook δεν μετατρέπονται . Ακολουθούν ορισμένοι λόγοι για τους οποίους οι διαφημίσεις σας ενδέχεται να μην πραγματοποιούν μετατροπές και ορισμένες συμβουλές για βελτίωση.

Ένας λόγος είναι ότι η επωνυμία σας μπορεί να μην έχει αρκετά δεδομένα κοινού ακόμα.

Εάν αυτή είναι η πρώτη σας καμπάνια ή είστε νεότερη επωνυμία, ίσως χρειαστεί να συγκεντρώσετε περισσότερα αναλυτικά στοιχεία και ολοκληρωμένα δεδομένα κοινού για να στοχεύσετε καλύτερα τις διαφημίσεις σας.

Μπορείτε να το πετύχετε αυτό μέσω του Google Analytics, του Microsoft Ads PPC, των αναλυτικών στοιχείων του Facebook, των ερευνών και των ερωτηματολογίων.

Μπορεί επίσης να χρειαστεί να ρίξετε μια άλλη ματιά στις παραμέτρους στόχευσής σας.

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η πολύ μεγάλη ή πολύ στενή κίνηση μπορεί να μειώσει την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σας.

Μπορείτε να το βελτιώσετε επαναπροσδιορίζοντας τα τρία όρια: δημογραφικά στοιχεία, ψυχογραφικά στοιχεία και συμπεριφορές.

Επιπλέον, εάν οι πελάτες δεν αγοράζουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, μπορεί να είναι σημαντικό να εστιάσετε στις διαφημίσεις με κύριους πελάτες στο Facebook.

6. Όχι A/B Testing

Όταν δημιουργείτε μια διαφημιστική καμπάνια στο Facebook, είναι σημαντικό να μην υποθέτετε ότι γνωρίζετε τι θα προσελκύσει αυτόματα το κοινό που θέλετε.

Δοκιμάστε να ολοκληρώσετε μερικές δοκιμές A/B και μπορεί να εκπλαγείτε.

Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε μικρές αλλαγές, όπως εναλλαγή της παρότρυνσης για δράση, των μηνυμάτων ή της επιλογής εικόνας για να δείτε ποια αλληλεπιδρά καλύτερα με το κοινό σας.

Κοιτάξτε τις διαφημίσεις των ανταγωνιστών για να δείτε τι τους εξυπηρετεί στα διαφημιστικά μηνύματα ή τη μορφή τους για να συνδεθείτε με το παρόμοιο κοινό σας.

Ο χρόνος είναι επίσης βασικός για να διασφαλίσετε ότι προσεγγίζετε το κοινό σας την κατάλληλη στιγμή.

Λάβετε υπόψη τις επερχόμενες γιορτές που ίσως θέλετε να ενσωματώσετε στην καμπάνια σας.

Η χαρτογράφηση διοχέτευσης είναι επίσης εξαιρετική για να δείτε πού πηγαίνει το κοινό σας όταν πηγαίνει στην παρότρυνση για δράση σας.

Όταν εξετάζετε τη διαδρομή της διαφήμισης από την οπτική γωνία του πελάτη, μπορείτε να εντοπίσετε περιοχές για βελτίωση.

Συμπέρασμα

Όταν οι επωνυμίες αφιερώνουν χρόνο για να σχεδιάσουν στρατηγική και να λάβουν υπόψη τους τον στόχο, τις ανάγκες, το κοινό, τον τύπο περιεχομένου και τη διαδρομή διαφήμισης, οι διαφημίσεις Facebook γίνονται μια πιο διαχειρίσιμη επιλογή.

Αποτελούν έναν οικονομικά αποδοτικό τρόπο για να προσελκύσετε και να αυξήσετε το κοινό μιας επωνυμίας και έχουν τη δυνατότητα για εξαιρετική απόδοση επένδυσης.

Όταν μόλις μπαίνεις στο μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το να μαθαίνεις από τα λάθη σου είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για ανάπτυξη. Προσφέρει την ευκαιρία να εντοπίσετε περιοχές προς βελτίωση.

Στη συνέχεια, μπορείτε να διορθώσετε την πορεία για να συνδεθείτε καλύτερα και να διευρύνετε το κοινό και τη βάση πελατών σας.

Οι διαφημίσεις στο Facebook μπορούν να γίνουν εργαλείο με επιρροή στη στρατηγική αγοράς μιας επωνυμίας.

Μπορούμε να βοηθήσουμε!

Προηγούμενο άρθρο10+1 Συμβουλές για την προώθηση της τοπικής επιχείρησής σας στο Instagram
Επόμενο άρθρο17 Κορυφαίες μετρήσεις εταιρικού SEO για την ενημέρωση των αναφορών σας