Το Instagram μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την τοπική σας επιχείρηση.

Ακολουθούν 11 τακτικές για να προσελκύσετε την κοινότητά σας και να προωθήσετε την επωνυμία σας.

Ξέρω τι σκέφτεστε, “Πώς θα μπορούσε μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης γεμάτη αστεία βίντεο με γάτες, αναρτήσεις από φωτογραφίες φαγητού να σας βοηθήσει να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες και να κάνετε περισσότερες πωλήσεις ;

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, υπάρχουν στην πραγματικότητα πολλά περισσότερα στο Instagram από απλώς διασκεδαστικές φωτογραφίες και βίντεο.

Σε αυτόν τον οδηγό, θα μάθετε 11 συμβουλές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο Instagram για να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό, να δημιουργήσετε αφοσίωση, να προωθήσετε την τοπική σας επιχείρηση και να δημιουργήσετε πωλήσεις.

1. Συμμετοχή

Πριν από οτιδήποτε άλλο, το Instagram, όπως και κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, είναι μια κοινότητα.

Και ακριβώς όπως η επιχείρησή σας αποτελεί πολύτιμο μέρος της τοπικής σας κοινότητας, θέλετε επίσης να δείξετε ότι είστε ένα αξιόπιστο και πολύτιμο μέλος της κοινότητας του Instagram.

Αυτό θα σας βοηθήσει να κερδίσετε οπαδούς που θέλουν να ασχοληθούν με το περιεχόμενό σας.

Δεν αρκεί όμως η ανάρτηση εξαιρετικών εικόνων ή βίντεο!

Για να εδραιώσετε τη φήμη σας στην κοινότητα του Instagram, θέλετε να δημιουργήσετε σχέσεις με επηρεαστές και άλλες επωνυμίες (ακόμη και άμεσους ανταγωνιστές) και να συμμετάσχετε στις συζητήσεις που ξεκινούν. Αλληλεπιδράστε με το περιεχόμενο που παράγουν και αλληλεπιδράστε με άλλους χρήστες του Instagram.

Πρέπει να ξοδέψετε δέσμευση για να κάνετε δέσμευση.

Και όταν οι ακόλουθοί σας δημιουργούν μια συνομιλία στην ενότητα σχολίων των αναρτήσεών σας, συμμετάσχετε ενεργά σε αυτές τις συνομιλίες και απαντήστε σε ερωτήσεις, ανησυχίες, επαίνους και άλλα συναισθήματα.

Αυτή είναι επίσης μια εξαιρετική ευκαιρία να αντιμετωπίσετε τυχόν αρνητικές εμπειρίες , να βγείτε μπροστά σε κακή δημοσιότητα και να δείξετε στους οπαδούς σας ότι οι απόψεις τους έχουν σημασία για εσάς.

2. Ενισχύστε την κοινότητά σας στο Instagram με την αναδημοσίευση τοπικού περιεχομένου

Μπορείτε να βελτιώσετε τη φήμη της επιχείρησής σας στο Instagram και στην τοπική σας κοινότητα αναδημοσιεύοντας τακτικά περιεχόμενο που δημοσιεύεται από τους τοπικούς ακόλουθούς σας, άλλες επιχειρήσεις στην περιοχή σας και τοπικές διασημότητες.

Όχι μόνο ο δημιουργός περιεχομένου θα αισθάνεται υπέροχα που το περιεχόμενό του προβάλλεται από την επιχείρησή σας, αλλά και άλλοι ακόλουθοι θα το προσέξουν.

Μπορεί να αναφέρουν το “shout out” σας στη σελίδα τους στο Instagram, κάτι που θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε τους ακόλουθούς τους και ακόμη περισσότερους ανθρώπους στην τοπική σας κοινότητα.

Όταν μοιράζεστε περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από πραγματικούς ανθρώπους, κάνει την επωνυμία σας να φαίνεται πιο προσιτή και ανθρώπινη.

Με άλλα λόγια, η εταιρεία σας αρχίζει να αισθάνεται ως φιλικός γείτονας, αντί για μια επιχείρηση μετά την πώληση.

3. Διατηρήστε μια συνεπή ταυτότητα επωνυμίας

Ο επαγγελματικός λογαριασμός σας στο Instagram είναι απλώς μια άλλη επέκταση της επωνυμίας σας.

Ενώ το Instagram είναι μια μοναδική πλατφόρμα που μπορεί (και πρέπει) να χρησιμοποιηθεί για την επίτευξη διαφορετικών στόχων από άλλα σημεία επαφής, ακόμη και τους άλλους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει να διατηρήσετε μια αίσθηση συνέπειας σε όλες τις πλατφόρμες, ειδικά όσον αφορά τον τόνο και το σύνολο προσωπικότητας από το εμπορικό σήμα σας.

Πολλοί πελάτες ακολουθούν την επωνυμία σας σε πολλά, αν όχι όλα, από αυτά τα διαφορετικά κανάλια.

Εάν η προσωπικότητά σας στο Instagram δεν είναι παρόμοια με τον τόνο που ορίζεται από τον ιστότοπό σας, τη σελίδα στο Facebook ή τους υπαλλήλους σας στο κατάστημα, διατρέχετε μεγάλο κίνδυνο να μπερδέψετε τους πελάτες σας.

Αυτό σημαίνει ότι οι αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας στο Instagram και ο τόνος που ορίζετε στις λεζάντες των αναρτήσεών σας πρέπει να ευθυγραμμίζονται με το πώς νιώθετε πραγματικά να επισκέπτεστε την επιχείρησή σας αυτοπροσώπως.

Διαφορετικά, μπορεί να έχετε πελάτες που περιμένουν τη χαρούμενη, αισιόδοξη επιχείρηση που συνάντησαν στο Instagram, για να τους κατατροπώσουν.

Αυτό δημιουργεί αναστάτωση στο ταξίδι των πελατών τους και μπορεί να τους απογοητεύσει όλους μαζί.

4. Αποφύγετε το “σεντόνι” ανάρτηση

Ενώ ο τόνος και η προσωπικότητα πίσω από τις αναρτήσεις σας πρέπει να παραμένουν συνεπείς σε διαφορετικά κανάλια, η υπερβολική ομοιότητα μπορεί να είναι επιζήμια.

Πρέπει να περιηγηθείτε προσεκτικά στο διάστημα μεταξύ της παραμονής συνεπούς και της δημοσίευσης μοναδικού περιεχομένου, χωρίς γενική δημοσίευση, δηλαδή χρησιμοποιώντας το ίδιο ακριβώς μήνυμα και περιεχόμενο σε διαφορετικές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ο κίνδυνος της γενικής ανάρτησης είναι ότι οι πελάτες που σας ακολουθούν σε πολλά κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα δουν το ίδιο ακριβώς μήνυμα πολλές φορές.

5. Δείξτε τον τοπικό σας τρόπο ζωής

Ο τοπικός τρόπος ζωής της επιχείρησής σας μπορεί να περιγραφεί καλύτερα ως η ζωή που κάνει ένας πελάτης αφού αγοράσει τα προϊόντα σας.

Επειδή το Instagram είναι μια τόσο οπτική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, είναι το τέλειο κανάλι για να δείξετε πώς μοιάζει ο τοπικός τρόπος ζωής της επωνυμίας σας.

Ενσωματώστε εικόνες των προϊόντων σας σε δράση για να αφήσετε τους πελάτες να οραματιστούν αυτόν τον τρόπο ζωής.

Αυτό ενισχύει τη συνολική αξία της επωνυμίας σας και ενθαρρύνει αυτούς τους πελάτες να κάνουν μια αγορά.

Όταν δημιουργείτε εικόνες ή βίντεο που δείχνουν τον τοπικό τρόπο ζωής που προσφέρουν τα προϊόντα σας, θα πρέπει πάντα να στοχεύετε να ενσωματώνετε δημοφιλή ορόσημα στην πόλη σας.

Αυτά τα μέρη όχι μόνο είναι αναγνωρίσιμα και οικεία, αλλά θα συμβάλουν στην ολοκλήρωση του οράματος του πελάτη για τα προϊόντα σας στη ζωή του, ειδικά αν χρησιμοποιείτε ορόσημα που επισκέπτονται συχνά.

6. Τι είναι Trend ;

Μπορείτε πάντα να υπολογίζετε ότι οι διακοπές θα γίνουν δημοφιλές θέμα και οι επιχειρήσεις επωφελούνται από καιρό αυτές τις μέρες για να προσελκύουν πελάτες με μηνύματα με θέμα τις διακοπές .

Αλλά υπάρχουν πολλά άλλα δημοφιλή θέματα που μπορείτε να αξιοποιήσετε για να δημιουργήσετε συναρπαστικό περιεχόμενο στο Instagram.

Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε την προσοχή των ντόπιων ενώ δημοσιεύετε περιεχόμενο που είναι σχετικό και ενδιαφέρον για τους ντόπιους οπαδούς σας.

Για να βρείτε μοντέρνα hashtags στην περιοχή σας, θέλετε να δώσετε προσοχή στις ειδήσεις, τις τοπικές εκδηλώσεις και τις διακοπές που αφορούν συγκεκριμένες κοινότητες.

Γι’ αυτό είναι έξυπνο να ακολουθείτε άλλες επιχειρήσεις, τοπικές διασημότητες και άλλους ηγέτες σκέψης της κοινότητας, επειδή μπορείτε να δείτε στο Instagram τους για έμπνευση σχετικά με τις τάσεις και τις τοπικές λέξεις-κλειδιά προς χρήση.

7. Εστίαση σε τοπικά Hashtags

Μιλώντας για hashtags, υπάρχουν πολλοί παραλληλισμοί μεταξύ των hashtag και των λέξεων-κλειδιών SEO .

Για να βελτιστοποιήσετε την τοπική απήχηση της σελίδας σας στο Instagram, πρέπει να εστιάσετε σε τοπικά hashtags.

Αυτό επιτρέπει στους ανθρώπους στην περιοχή σας να βρίσκουν τις αναρτήσεις σας και την επιχείρησή σας μέσω hashtag για συγκεκριμένη περιοχή.

Αντί να βάλετε ένα γενικό #nature στη λεζάντα της φωτογραφίας σας σε εξωτερικό χώρο, χρησιμοποιήστε ένα hashtag που περιλαμβάνει την τοποθεσία σας.

Είναι επίσης καλή πρακτική να συμπεριλάβετε hashtags που περιλαμβάνουν την περιοχή σας και τον τύπο της επιχείρησης που διευθύνετε. Και πάλι, τα hashtags μοιάζουν πολύ με λέξεις-κλειδιά.

Εστιάζετε στη συγκεκριμένη πόλη ή σε ολόκληρη την πολιτεία σας; Είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε ένα hashtag με μόνο το όνομα της πόλης σας ή υπάρχει περισσότερος όγκος στην πόλη και την πολιτεία; Ίσως θα έπρεπε να στοχεύσετε στη συγκεκριμένη γειτονιά σας;

8. Συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο στο βιογραφικό σας

Αυτό μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά είναι απολύτως απαραίτητο να συνδέσετε τον ιστότοπό σας στο Instagram.

Και το βιογραφικό της σελίδας της επιχείρησής σας είναι ο μόνος χώρος στο Instagram που μπορεί να περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο, επομένως πρέπει να τον αξιοποιήσετε.

Χωρίς αυτόν τον σύνδεσμο, οι ακόλουθοι δεν θα μπορούν να πραγματοποιήσουν μετατροπή επισκεπτόμενοι τον ιστότοπό σας, αγοράζοντας τα προϊόντα σας ή αλληλεπιδρώντας με την επωνυμία σας αλλού.

9. Δημιουργήστε επαγγελματικό, δημιουργικό περιεχόμενο

Αυτό μπορεί να είναι αυτονόητο, αλλά υπάρχουν πολλές επαγγελματικές σελίδες στο Instagram που δημοσιεύουν συνήθως εικόνες και βίντεο χαμηλότερης ποιότητας, θολές ή κακής σύνθεσης.

Εάν θέλετε να αποκτήσετε ένα σοβαρό πλεονέκτημα στο Instagram, σκεφτείτε να επενδύσετε σε μια κάμερα υψηλότερης ποιότητας, αντί να χρησιμοποιήσετε απλώς το smartphone σας.

Μπορεί ακόμη και να αποφασίσετε να επενδύσετε σε έναν επαγγελματία φωτογράφο για να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε συναρπαστικές φωτογραφίες.

Εξάλλου, το Instagram είναι μια οπτική πλατφόρμα, αν θέλετε πραγματικά να διαπρέψετε στην προώθηση της επιχείρησής σας σε αυτό το περιβάλλον, τότε πρέπει να δημιουργήσετε το καλύτερο δυνατό οπτικό περιεχόμενο.

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν μοιράζεστε φωτογραφίες προϊόντων. Θέλετε πραγματικά οι ακόλουθοι να δουν το αντικείμενο και να μπορούν να οραματιστούν τον εαυτό τους να το χρησιμοποιούν (θυμηθείτε, τοπικός τρόπος ζωής).

Εάν η εικόνα είναι χαμηλής ποιότητας, όχι μόνο θα αποτύχουν να το κάνουν αυτό, αλλά μπορεί να πειστούν και ότι τα προϊόντα σας είναι κακής ποιότητας.

10. Geotag στις αναρτήσεις σας

Αυτή είναι μια άλλη στρατηγική που, ενώ φαίνεται προφανής, είναι κάτι που πολλές τοπικές επιχειρήσεις ξεχνούν να κάνουν.

Εάν θέλετε οι ακόλουθοι του Instagram να ανακαλύψουν και να επισκεφτούν την τοπική σας επιχείρηση, πρέπει να τους πείτε (και στο Instagram) πού να βρουν την επιχείρησή σας.

Μπορείτε να προσθέσετε γεωγραφικές ετικέτες σε μεμονωμένες αναρτήσεις με μια τοποθεσία.

Όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο τοποθεσίας, μεταφέρονται σε μια σελίδα χάρτη εντός της εφαρμογής που τους δείχνει ακριβώς πού βρίσκεται η επιχείρησή σας. Εμφανίζει επίσης άλλο περιεχόμενο που δημοσιεύτηκε από αυτήν την τοποθεσία.

BONUS Παρακολουθήστε και μετρήστε τις προσπάθειές σας συνεχώς

Οι στάσεις και οι συμπεριφορές των καταναλωτών αλλάζουν και αυτό σημαίνει ότι οι ακόλουθοί σας στο Instagram θα αλλάξουν επίσης τις προτιμήσεις τους.

Θα πρέπει πάντα να δίνετε προσοχή στο περιεχόμενο που δημιουργεί τη μεγαλύτερη αφοσίωση και να διερευνάτε τους λόγους για τους οποίους σημειώθηκαν ξαφνικές αυξήσεις σε επισημάνσεις “μου αρέσει”, σχόλια και κοινοποιήσεις.

Όταν είναι δυνατόν, ρωτήστε τα άτομα που επισκέπτονται την τοπική επιχείρησή σας ως αποτέλεσμα των προσπαθειών σας στο Instagram τι τους τράβηξε. Οι πληροφορίες που θα μοιραστούν μαζί σας θα είναι ανεκτίμητες.

Συμπέρασμα

Και εκεί που πραγματικά λάμπει το Instagram είναι η ικανότητά του να ζωντανεύει τον πολιτισμό.

Από κοινές ιστορίες έως αλληλεπιδράσεις στην ενότητα σχολίων, σας παρέχει πολλές ευκαιρίες για να επιδείξετε ακριβώς αυτό που κάνει την επιχείρησή σας υπέροχη.

Το Instagram παρέχει στις επιχειρήσεις έναν τόνο επιλογών για την προώθηση του εαυτού τους.

Και, είτε βασίζεστε σε εντελώς οργανικές αναρτήσεις είτε συμπληρώνετε με πληρωμένες διαφημίσεις, σας προσφέρει πολλές διαδρομές για να σας ανακαλύψουν οι άνθρωποι και να αλληλεπιδράσουν μαζί σας.

Καθώς η πλατφόρμα ενισχύει τις δυνατότητες επώνυμου περιεχομένου και τις δυνατότητες αγορών, αυτή η τάση φαίνεται βέβαιο ότι θα συνεχιστεί.

Στην EPROM αναλαμβάνουμε τη γραφιστική επιμέλεια σε posts, stories, μικρά video animations καθώς και ολοκληρωμένη αρθρογραφία για να παρουσιάζετε το προϊόν και την υπηρεσία που θέλετε να προωθήσετε.

Μπορούμε να βοηθήσουμε!

Προηγούμενο άρθρο25/5/2022 – Η Google κυκλοφορησε ενημέρωση του αλγορίθμου της
Επόμενο άρθροΑν πηγαίνουν οι Facebook διαφημίσεις σας στραβά, δείτε 6 τρόπους να το διορθώσετε