H EPROM και οι συνεργάτες της, αναλαμβάνουν την διαχείριση των Social Media δημιουργώντας περιεχόμενο για τις σελίδες σας.

Top 15 Social Media Plaftorms

Περιεχόμενο είναι οτιδήποτε αναρτάται στα social media μιας εταιρείας: φωτογραφίες, video, κείμενα.

Για να βοηθήσουν την εικόνα σας και να αποφέρουν αποτελέσματα πρέπει να σχεδιαστούν σωστά, με ωραία γραφικά, εύστοχα κείμενα και κυρίως μια κεντρική social media στρατηγική.

Αυτό ακριβώς κάνει η EPROM: Διαχείριση των Social Media μέσα από τη δημιουργία σωστού και αποτελεσματικού περιεχομένου για την επιχείρησή σας.

Το περιεχόμενο των social media είναι σημαντικό γιατί:

Θα τραβήξει την προσοχή του κοινού σας
Ενισχύει το brand awareness
Θα κερδίσει Likes & Shares
Συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων

Social Media Strategy
Οι νέες τεχνολογίες έχουν καταστήσει το Social Media Marketing και την online επικοινωνία αναπόσπαστο κομμάτι της συνολικής επικοινωνιακής στρατηγικής που ακολουθεί μια εταιρεία στην προβολή της, στη προσέγγιση του target group που την ενδιαφέρει και στην επίτευξη των στόχων της.

Ο λόγος είναι τα ισχυρά πλεονεκτήματα που διαθέτει, όπως η δυνατότητα συγκεκριμένης στόχευσης του κοινού που ενδιαφέρει την κάθε εταιρεία, η δυνατότητα της ευρέως και γρήγορης διάδοσης των μηνυμάτων που θέλει να περάσει, αλλά και η δυνατότητα τροποποίησης μιας καμπάνιας όσο είναι ακόμα σε εξέλιξη.

Επωφεληθείτε από την τεχνογνωσία, τα εργαλεία και την εμπειρία της ομάδας της EPROM για να σχεδιάσετε μια συνολική online στρατηγική με ξεκάθαρη στόχευση και μετρήσιμα αποτελέσματα.

Social Media & Διάδραση
Πολύ συχνά το κοινό επιλέγει να έρθει σε επαφή με την εταιρία μέσα από τα Social Media αφήνοντας κάποιο σχόλιο σε μία ανάρτηση, στέλνοντας ένα μήνυμα στο inbox ή κάνοντας κριτική στη σελίδα.

Social Media Flow

Η EPROM παρακολουθεί όλη την επικοινωνία με το κοινό σας και, σε συνεργασία μαζί σας, προτείνει και διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις απαντήσεις.

Social Media Content
Το περιεχόμενο που δημοσιεύει μία επιχείρηση στα Social Media πρέπει να ακολουθεί και να εξυπηρετεί τη γενικότερη στρατηγική της εταιρείας στην online επικοινωνία της.

Σκοπός του περιεχομένου είναι να δίνει προστιθέμενη αξία, με στόχο τη μετατροπή των ακολούθων σε πελάτες και των πελατών σε πιστούς πελάτες.

Αυτό επιτυγχάνεται με πρωτότυπο και ελκυστικό περιεχόμενο το οποίο αφενός ενημερώνει για την εταιρεία και τα προϊόντα της και αφετέρου κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον των ακολούθων και ενεργοποιεί τη διάδραση μαζί τους, στοχεύοντας να αναδείξει την εταιρία ως την ειδική στον κλάδο της.

Social Media Contests
Η διοργάνωση διαγωνισμών στο Facebook είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους τρόπους για να αυξήσει μία εταιρία το κοινό που την ακολουθεί, αρκεί να γίνεται με δομημένο και στοχευμένο τρόπο.

Στην EPROM προσεγγίζουμε τους διαγωνισμούς στα Social Media με συγκεκριμένο και εξειδικευμένο τρόπο ώστε να επιτύχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Social Media Advertising
Οι δυνατότητες διαφήμισης που παρέχουν τα Social Media (Facebook, Instagram, κτλ.) επιτρέπουν σε μια εταιρία τη συχνή και επαναλαμβανόμενη προβολή του περιεχομένου της σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό. Αυτό σημαίνει αύξηση του brand awareness της, χωρίς το μεγάλο κόστος των παραδοσιακών μέσων επικοινωνίας.

Facebook Ads vs Google Ads

Με τη διαφήμιση στο Facebook μπορούμε να επιτύχουμε είτε αύξηση των likes της σελίδας (και άρα το περιεχόμενο που δημοσιεύεται να φτάνει σε ολοένα και περισσότερα άτομα), είτε προώθηση συγκεκριμένων δημοσιεύσεων ακόμα και σε κοινό που δεν έχει κάνει like στην εταιρική σελίδα στο παρελθόν.

Social Media Analytics
Όλες οι ενέργειες στα Social Media μετρούν. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να έχετε μία πολύ ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με το κοινό που παρακολουθεί τη σελίδα σας και διαδρά με το περιεχόμενό σας.

Μπορείτε να έχετε συγκεκριμένα δεδομένα σχετικά με τους στόχους σας. Στο τέλος κάθε μήνα σας στέλνουμε αναλυτικό report το οποίο αναφέρει, με συνοπτικό και εύκολο τρόπο, όλες τις βασικές πληροφορίες που θέλετε να ξέρετε.

Προτεινόμενες ώρες/ημέρες (μέσοι όροι US) ποσταρίσματος στα Social Media