Η δημοτικότητα και η χρήση emoji αλλάζει με κάθε γενιά, κάτι που αφήνει τους εμπόρους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπως εμείς να ξύνουν το κεφάλι μας και να κάνουν την ίδια ερώτηση.

Πρέπει να χρησιμοποιήσω emojis στις γραμμές θέματος;

Λοιπόν εξαρτάται.

Θα σταθμίσουμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, ώστε να μπορείτε να προσδιορίσετε εάν τα emoji είναι κατάλληλα για το κοινό σας. Επιπλέον, θα σας δείξω μερικά εμπνευσμένα παραδείγματα, στατιστικά για τον τρόπο με τον οποίο τα emoji επηρεάζουν τα ποσοστά ανοίγματος και βέλτιστες πρακτικές που θα σας βοηθήσουν να κάνετε σωστά τα emoji.

Πρέπει να χρησιμοποιήσω emojis στη γραμμή θέματός μου; (συμβουλή: είναι εύκολο να το ανακαλύψεις)

Σε ορισμένες βιομηχανίες, τα emoji είναι ένα απόλυτο χτύπημα. Όπως έχουν δείξει έρευνες και δοκιμές, η χρήση emoji μπορούν:

  • Εξασφαλίστε υψηλότερες τιμές ανοίγματος
  • Αυξήστε τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων
  • Κάντε τα email να ξεχωρίζουν σε ένα inbox που περιέχει κυρίως αποχρώσεις του γκρι, του λευκού και του μαύρου
  • Αντικαταστήστε ολόκληρες λέξεις, εξοικονομώντας σας χώρο για να επικοινωνείτε περισσότερο με λιγότερους χαρακτήρες
  • Βοηθήστε να μεταφέρετε μια διάθεση ή ενισχύστε ένα μήνυμα και το νόημά του
  • Δώστε την προσωπικότητα της επωνυμίας σας
  • Τοποθετείται και χρησιμοποιείται εύκολα
  • Από την άλλη πλευρά, τα emoji μπορούν επίσης να κάνουν το μήνυμά σας να φαίνεται λιγότερο σοβαρό και να μειώσουν το ποσοστό ανοίγματός σας εάν χάσετε το σημάδι με το κοινό-στόχο σας.

Όπως μπορείτε να πείτε, η απάντηση στα χρήση emojis δεν είναι ξεκάθαρη.

Συνολικά η έρευνα είναι αντικρουόμενη, αλλά οι γενικές τάσεις δείχνουν ότι:

  • Όταν η επιχείρησή σας ασχολείται με σοβαρά ή σημαντικά θέματα, ένα emoji μπορεί να αφαιρέσει τον επαγγελματισμό από το μήνυμά σας
  • Η υπερβολική χρήση emoji σε μία γραμμή θέματος μπορεί να ενεργοποιήσει φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και να βλάψει την παράδοση των email σας
  • Εάν ο αναγνώστης δεν γνωρίζει την επωνυμία σας, το email σας μπορεί να εμφανιστεί ως μήνυμα μαζικού μάρκετινγκ
  • Δεδομένου ότι ορισμένα emoji μπορούν να ερμηνευθούν διαφορετικά, το μήνυμά σας μπορεί να καταλήξει να μπερδέψει τους αναγνώστες

Μερικά πρόσφατα στατιστικά που πρέπει να θυμάστε για τη χρήση emoji ?

Συμπάθεια: Το 67% των ανθρώπων συμφωνεί ότι η χρήση emojis σε κάνει να φαίνεσαι πιο φιλικός, πιο αστείος ή πιο κουλ

Επαγγελματισμός: Το 39% των ανώτερων στελεχών πιστεύει ότι τα emoji δεν είναι επαγγελματικά

Διαφορετικό κοινό: Ενώ το 68% των millennials εκφράζεται με χαρά με emoji, μόνο το 37% των ατόμων άνω των 65 ετών αισθάνεται το ίδιο

Ξεχωρίζει: Σε μια μελέτη του 2020 , το 33% των συμμετεχόντων έκανε κλικ σε γραμμές θέματος emoji, ενώ το 9% έκανε κλικ σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν ήταν emoji (το υπόλοιπο 58% δεν επέλεξε κανένα email)

Η επίδραση στη χρήση emoji στα ανοιχτά ποσοστά

Ο αντίκτυπος των emoji δεν είναι καθολικός, όλα εξαρτώνται από την επιχείρησή σας και το κοινό-στόχο σας.

Εξετάσαμε 48 κλάδους και συγκρίναμε τα ανοιχτά ποσοστά των ενημερωτικών δελτίων που περιλάμβαναν emoji στις γραμμές θέματος με εκείνα που δεν περιλάμβαναν. Υπάρχουν πάντα άλλοι παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν τα ανοιχτά ποσοστά, όπως η σαφήνεια, η συνάφεια, η ποιότητα της λίστας email κ.λπ. Ωστόσο, τα δεδομένα παρέχουν κάποια ενδιαφέρουσα εικόνα.

Για ορισμένους κλάδους, όπως η υγεία και η φυσική κατάσταση ή τα διαδικτυακά μαθήματα, η διαφορά είναι αμελητέα (λιγότερο από 1% αλλαγή στις ανοιχτές τιμές). Ενώ άλλοι κλάδοι, όπως τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, σημείωσαν αύξηση στα ανοικτά ποσοστά άνω του 6%.

Βιομηχανία Μέσος όρος ανοίγματος χωρίς emojis στις γραμμές θέματος Μέσος όρος ανοίγματος με emojis στις γραμμές θέματος Επιπτώσεις σε ποσοστό
Υγεία και φυσική κατάσταση 26,15% 25,50% -0,66%
Εκπαίδευση και κατάρτιση 27,05% 27,39% +0,34%
Συμβουλευτική 21,89% 24,09% +2,20%
Ηλεκτρονικό Εμπόριο 20,01% 18,42% -1,58%
Μέσα και Εκδόσεις 26,28% 21,77% -4,51%
Μη κερδοσκοπικος 30,18% 32,26% +2,07%
Μάρκετινγκ και διαφήμιση 22,56% 25,44% +2,89%
Εκπαιδευτικό ίδρυμα 22,99% 29,29% +6,30%
Blogger 29,88% 34,18% +4,31%
Συγγραφέας 29,31% 27,53% -1,79%
Επιχειρήσεις και Οικονομικά 21,07% 25,03% +3,96%
Θρησκεία 30,40% 32,13% +1,72%
Τέχνες και Καλλιτέχνες 24,89% 27,94% +3,04%
Λιανεμπόριο 26,38% 18,20% -8,18%
Ταξίδια και Μεταφορές 28,24% 21,43% -6,80%
Διαδικτυακά μαθήματα 21,92% 21,80% -0,12%
Προπόνηση 28,55% 27,37% -1,17%
Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ 29,53% 28,25% -1,29%
Ψυχαγωγία και Εκδηλώσεις 23,24% 24,56% +1,32%
Ομορφιά και Προσωπική Φροντίδα 19,45% 16,96% -2,49%
Δημιουργικές Υπηρεσίες 25,55% 28,32% +2,77%
Αθλητισμός 27,98% 26,91% -1,07%
Λογισμικό και εφαρμογή Ιστού 27,04% 25,06% -1,98%
Ιατρική, Οδοντιατρική και Υγειονομική περίθαλψη 20,86% 24,83% +3,96%
Ακίνητα 27,12% 19,15% -7,96%
Εκδοτικός οίκος 29,22% 23,87% -5,34%
Χόμπι 25,72% 26,36% +0,64%
Μουσική και Μουσικοί 26,02% 22,55% -3,46%
Υπηρεσίες Γεωργίας και Τροφίμων 27,66% 22,72% -4,94%
Υπολογιστές και Ηλεκτρονικά 21,70% 31,12% +9,42%
Σπίτι και Κήπος 26,03% 27,01% +0,98%
Πρακτορείο 17,63% 23,69% +6,05%
Βιομηχανοποίηση 19,74% 23,80% +4,07%
Φωτογραφία και Βίντεο 31,58% 31,81% +0,23%
Τηλεπικοινωνίες 30,61% 19,14% -11,47%
Κυβέρνηση 41,26% 37,59% -3,68%
Πολιτική 19,05% 16,74% -2,32%
Αρχιτεκτονική και Κατασκευή 23,69% 24,15% +0,46%
Εστιατόριο 28,50% 25,25% -3,25%
Νομικός 24,59% 20,23% -4,36%
Χρηματοδότηση 31,13% 36,32% +5,19%
Προσλήψεις και Στελέχωση 25,62% 25,55% -0,07%
Πληροφορική (IT) 19,09% 25,48% +6,39%
Κατασκευή 21,10% 16,15% -4,95%
Παιχνίδια 21,49% 17,34% -4,15%
Ανώτερη εκπαίδευση 26,51% 32,98% +6,46%
Ασφάλιση 24,55% 15,23% -9,32%
Καθημερινές Προσφορές/Ηλεκτρονικά Κουπόνια 14,22% 14,56% +0,34%
Πινακοθήκη και μουσείο 28,23% 33,95% +5,72%

 

Όπως μπορείτε να δείτε, όταν ρωτάτε «Πρέπει να χρησιμοποιώ emojis στις γραμμές θέματος», είναι δύσκολο να δώσουμε μια απάντηση που να ισχύει για όλους — αλλά είναι εύκολο να το ανακαλύψετε μόνοι σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δοκιμή A/B για να λάβετε μια απάντηση που είναι κατάλληλη για την επιχείρησή σας .

Άλλες μεταβλητές, όπως τα μεγέθη των λιστών email και τα μεγέθη δειγμάτων βιομηχανίας επηρεάζουν αυτά τα δεδομένα. Αντί να συγκρίνετε τον κλάδο σας με άλλους, βρείτε τον κλάδο σας και χρησιμοποιήστε τα δεδομένα, μαζί με τη δοκιμή A/B, για να σας καθοδηγήσουν στο να μάθετε εάν τα emoji θα μπορούσαν να ωφελήσουν τη στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Γενικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε:

  • Εάν ένας αναγνώστης χρησιμοποιεί προγράμματα-πελάτες ιστού Gmail, η χρήση emoji εμφανίζονται κυρίως σε στυλ Gmail, ανεξάρτητα από το λειτουργικό σύστημα (OS)
  • Οι περισσότερες κινητές συσκευές εμφανίζουν emoji χωρίς προβλήματα
  • Οι συνδρομητές που χρησιμοποιούν Windows 8.1 ή νεότερες εκδόσεις θα βλέπουν τα emoji σας (έγχρωμα)
  • Οι περισσότεροι χρήστες φορητών υπολογιστών και επιτραπέζιων υπολογιστών Mac θα βλέπουν χρήση emoji (υποστηρίζονται από το Mac OS X Lion (10.7) και μετά)
  • Οι χρήστες επιτραπέζιων υπολογιστών και φορητών υπολογιστών με Windows XP δεν θα βλέπουν emoji αλλά emoticon ή τετράγωνα ▢

Παραδείγματα χρήση emoji στις γραμμές θέματος email

Εμπνευστείτε από αυτά τα παραδείγματα!

 ? Καλώς ήρθατε στο Market | Πριν βουτήξετε στο…

? Πώς να πετύχετε ως ομάδα περιεχομένου ενός, ft. Buffer, SaaStock, ChartHop

Γιορτάστε τα γενέθλιά μας μαζί μας! ?

Μωρό μου, αντίο γεια ??

Τα βιβλία είναι μαγικά! – Πρέπει να είναι βιβλία στον εγκέφαλο ?

Είσαι συνεξαρτώμενος; ??‍♂️ Κι εγώ.

Τα νέα μου αγαπημένα ζυμαρικά ?

? ? και θα φυτέψουμε ??| Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Βιώσιμης Ανάπτυξης

Προσλαμβάνω! ΞΑΝΑ ?

? Πώς το κοράκι θα σας κάνει καλύτερους σε όλα

Μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να βοηθήσετε στη διάσωση αιχμαλώτων αρκούδων ?

Bi the way…η αμφιφυλοφιλία δεν είναι φάση ?

Beauty – Δεν έχετε δει το νέο μας κουτί! ?

Καμπύλες – ? Γεια, η άσκηση είναι πιο διασκεδαστική με φίλους!

Κάρτες με κόκκινα σκουφάκια – Καλοκαιρινές ευχές ?

? Σκέψεις Πέμπτης: Κηπουρική ?

Προηγούμενο άρθροΗ Google ανακοινώνει 5 αλλαγές που έρχονται στην Αναζήτηση για κινητά
Επόμενο άρθροGoogle Ενημέρωση Χρήσιμου Περιεχομένου – Διαφοροποίηση των αποτελεσμάτων αναζήτησης με 15 tips