Ορίστε μια νικητήρια φόρμουλα για τη δημιουργία αναρτήσεων που τραβούν την προσοχή και αφορά ΜΟΝΟ τη φωτογραφία (εικαστικό) και όχι τα λεκτικά έξω από αυτήν (captions).

1️⃣ Επιλέξτε μια σαγηνευτική φωτογραφία φόντου που αναδεικνύει το μήνυμα που θέλετε να περάσετε ή το προϊόν σας σε όλο του το μεγαλείο. Βεβαιωθείτε ότι είναι εντυπωσιακή και οπτικά ελκυστική, καθώς αυτό θα είναι το πρώτο πράγμα που θα τραβήξει την προσοχή του κοινού σας! Το λογότυπο σας θα πρέπει να είναι στο κάτω μέρος και κατά προτίμηση στα δεξιά.

2️⃣ Δημιουργήστε μια ισχυρή και συναρπαστική πρόσκληση προς δράση (CTA) στο κύριο κείμενο της ανάρτησής σας. Χρησιμοποιήστε λέξεις δράσης και σαφή γλώσσα για να ενθαρρύνετε το κοινό σας να προβεί σε μια συγκεκριμένη ενέργεια, όπως να κάνει κλικ σε έναν σύνδεσμο, να εγγραφεί ή να προβεί σε μια αγορά. Θυμηθείτε, το κλειδί είναι να δημιουργήσετε μια αίσθηση επείγοντος ή ενθουσιασμού!

3️⃣ Διατηρήστε τις πρόσθετες πληροφορίες σαφείς και συνοπτικές. Προσθέστε μια ή σε ελάχιστες περιπτώσεις 2 μικρές προτάσεις που παρέχουν πρόσθετες λεπτομέρειες ή κεντρίζουν την περιέργεια του κοινού σας να μάθει περισσότερα. Αυτό λειτουργεί ως πειρασμός για να τους δελεάσει να κάνουν κλικ και να επισκεφθούν τον ιστότοπο ή τη σελίδα προορισμού σας.

Συνδυάζοντας αυτά τα στοιχεία –πλήρη φωτογραφία, bold κείμενο, μικρή πρόταση και μια ελάχιστη πρόταση– θα δημιουργήσετε αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που όχι μόνο θα τραβήξουν την προσοχή αλλά και θα οδηγήσουν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Ετοιμαστείτε για σοβαρή δέσμευση και μετατροπές! ??

Μην χάσετε τη μεγιστοποίηση του αντίκτυπου των κοινωνικών μέσων δικτύωσης – αρχίστε να εφαρμόζετε αυτές τις συμβουλές σήμερα και δείτε την online παρουσία σας να εκτοξεύεται! ?✨

Προηγούμενο άρθροΤι είναι το Ποσοστό Διατήρησης Πελάτη (Retention Rate)
Επόμενο άρθροΑναβάθμιση των plugins του wordpress και είχατε crash ;