Στο μάρκετινγκ και τη διαχείριση προϊόντων, το ποσοστό διατήρησης (είναι μια κρίσιμη μέτρηση που δεν πρέπει να παραβλέπεται. Αναφέρεται στο ποσοστό των πελατών που συνεχίζουν να πληρώνουν για ένα προϊόν ή να χρησιμοποιούν μια υπηρεσία για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Γιατί είναι σημαντικό το ποσοστό διατήρησης, ρωτάτε; Λοιπόν, είναι ένας ισχυρός δείκτης ικανοποίησης και αφοσίωσης των πελατών. Όταν έχετε υψηλό ποσοστό διατήρησης, αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες σας βρίσκουν αξία σε αυτό που προσφέρετε και παραμένουν για περισσότερα. Επιπλέον, είναι συνήθως πιο αποδοτικό να διατηρήσετε τους υπάρχοντες πελάτες παρά να αποκτήσετε νέους.

Πώς μπορείτε λοιπόν να βελτιώσετε το ποσοστό διατήρησης πελατών σας; Ακολουθούν μερικές συμβουλές:

1️⃣ Επικεντρωθείτε στην παροχή εξαιρετικής εμπειρίας πελατών: Παρέχετε κορυφαία υποστήριξη, ακούστε τα σχόλια των πελατών και προσπαθείτε συνεχώς να ξεπερνάτε τις προσδοκίες τους.

2️⃣ Προσφέρετε εξατομικευμένο και σχετικό περιεχόμενο: Προσαρμόστε την επικοινωνία και τις προσφορές σας στις ατομικές ανάγκες και προτιμήσεις των πελατών σας.

3️⃣ Παρέχετε συνεχή αξία: Βελτιώστε συνεχώς το προϊόν ή την υπηρεσία σας, προσθέστε νέα χαρακτηριστικά και προσφέρετε κίνητρα που κρατούν τους πελάτες δεσμευμένους και ενθουσιασμένους.

Θυμηθείτε, ένα ισχυρό ποσοστό διατήρησης αποτελεί βασικό συστατικό για τη βιώσιμη ανάπτυξη της επιχείρησης. Έτσι, παρακολουθήστε αυτή τη μέτρηση και εργαστείτε για τη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων με τους πολύτιμους πελάτες σας! ??

Προηγούμενο άρθροΟ ρόλος του “social proof” στις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου
Επόμενο άρθρο3 βασικές οδηγίες για ένα τέλειο social media post