Για να αντιμετωπίσετε ηλεκτρονικά μηνύματα ηλεκτρονικού “ψαρέματος”, ιστοσελίδες απάτης ή επιθέσεις στον κυβερνοχώρο, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για να προστατεύσετε τον εαυτό σας και τις ευαίσθητες πληροφορίες σας.

Γράφει ο Γιώργος Μπρακόπουλος (Προγραμματιστής Αναλυτής – MSc.)

Πρώτον, να εξετάζετε πάντα προσεκτικά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χαρακτηρίζονται ως επείγοντα και απαιτούν άμεση δράση ή ζητούν ευαίσθητες πληροφορίες όπως κωδικούς πρόσβασης, προσωπικές πληροφορίες ή οικονομικές πληροφορίες. Οι απατεώνες χρησιμοποιούν συχνά το επείγον για να χειραγωγήσουν τα άτομα ώστε να κάνουν λάθη.

Δεύτερον, μην κάνετε κλικ σε ύποπτους συνδέσμους ή κατεβάζετε άγνωστα συνημμένα αρχεία από άγνωστες ή αναξιόπιστες πηγές. Αυτοί οι σύνδεσμοι θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη κακόβουλου λογισμικού και ιών.

Τρίτον, ελέγξτε τη διεύθυνση URL και το όνομα τομέα ενός ιστότοπου πριν εισαγάγετε οποιαδήποτε προσωπική πληροφορία. Οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου χρησιμοποιούν συχνά ονόματα τομέα που μοιάζουν με νόμιμους ιστότοπους για να εξαπατήσουν τους χρήστες ώστε να μοιραστούν εμπιστευτικές πληροφορίες.

Τέταρτον, χρησιμοποιήστε έλεγχο ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων για όλους τους διαδικτυακούς λογαριασμούς σας για να αποτρέψετε τη μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση.

Πέμπτον, ενημερώστε τακτικά τις συσκευές, το λειτουργικό σύστημα και τις εφαρμογές σας για να διασφαλίσετε ότι το σύστημά σας είναι εξοπλισμένο με τις πιο πρόσφατες διορθώσεις ασφαλείας.

EPROM TIP: Χρησιμοποιήστε πάντα ισχυρούς και μοναδικούς κωδικούς πρόσβασης για κάθε διαδικτυακό σας λογαριασμό και χρησιμοποιήστε έναν διαχειριστή κωδικών πρόσβασης για να τους διατηρείτε ασφαλείς.

Κατανόηση των ηλεκτρονικών μηνυμάτων phishing

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τις τακτικές των απατεώνων, προκειμένου να προστατευτείτε από πιθανές επιθέσεις στον κυβερνοχώρο. Αυτή η ενότητα θα καλύψει τι είναι τα ηλεκτρονικά μηνύματα phishing, πώς μπορείτε να τα αναγνωρίσετε και τα βήματα που μπορείτε να λάβετε για να προστατευτείτε από αυτά. Θα μάθετε επίσης πώς να εντοπίζετε άλλους ιστότοπους απάτης και τι πρέπει να κάνετε σε περίπτωση που γίνετε στόχος κυβερνοεπίθεσης.

Τι είναι τα ηλεκτρονικά μηνύματα phishing;

Τα ηλεκτρονικά μηνύματα ηλεκτρονικού “ψαρέματος” είναι δόλια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μεταμφιέζονται σε νόμιμη αλληλογραφία από αξιόπιστες οντότητες, όπως τράπεζες, επιχειρήσεις ή πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Ο στόχος αυτών των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι να εξαπατήσουν τα άτομα ώστε να αποκαλύψουν τις εμπιστευτικές πληροφορίες τους ή να κατεβάσουν κακόβουλο λογισμικό στις συσκευές τους.

Ακολουθούν ορισμένα σημαντικά σημεία πρέπει να προσέξετε:

  • Κακή γραμματική, ορθογραφικά λάθη ή αντιεπαγγελματικό ύφος
  • Επείγουσα και απειλητική γλώσσα που αποσκοπεί στη δημιουργία αίσθησης πανικού ή άγχους
  • Ύποπτες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή σύνδεσμοι που ανακατευθύνουν σε άγνωστους ή μη ασφαλείς ιστότοπους
  • Αιτήματα για ευαίσθητες πληροφορίες, όπως διαπιστευτήρια σύνδεσης, αριθμούς πιστωτικών καρτών ή αριθμούς κοινωνικής ασφάλισης

Για να προστατευτείτε από επιθέσεις phishing, είναι ζωτικής σημασίας να επαληθεύετε τη γνησιότητα του αποστολέα και να μην μοιράζεστε ποτέ προσωπικές πληροφορίες στο διαδίκτυο. Ελέγχετε πάντα δύο φορές τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, περνάτε με το ποντίκι πάνω από τυχόν συνδέσμους για να ελέγξετε τη διεύθυνση URL και εγκαθιστάτε αξιόπιστο λογισμικό ασφαλείας στις συσκευές σας.

Γιατί τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου phishing είναι επικίνδυνα;

Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου phishing είναι επικίνδυνα, καθώς έχουν σχεδιαστεί για να φαίνονται νόμιμα και να εξαπατούν τους χρήστες ώστε να αποκαλύπτουν ευαίσθητες πληροφορίες, όπως στοιχεία σύνδεσης, τραπεζικά στοιχεία και προσωπικές πληροφορίες. Οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου χρησιμοποιούν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ψαρέματος για να αποκτήσουν μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε λογαριασμούς χρηστών ή για να εξαπλώσουν κακόβουλο λογισμικό.

Ακολουθούν ορισμένοι λόγοι για τους οποίους τα ηλεκτρονικά μηνύματα phishing είναι επικίνδυνα:

  1. Είναι δύσκολο να εντοπιστούν: Τα ηλεκτρονικά μηνύματα ηλεκτρονικού “ψαρέματος” έχουν σχεδιαστεί για να μοιάζουν με νόμιμα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από αξιόπιστες πηγές, όπως τράπεζες, λογαριασμούς κοινωνικών μέσων και άλλους διαδικτυακούς λογαριασμούς, καθιστώντας δύσκολη την αναγνώρισή τους ως απατηλά.
  2. Μπορούν να οδηγήσουν σε επιθέσεις στον κυβερνοχώρο: Η επιλογή των συνδέσμων ή των συνημμένων αρχείων σε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα ηλεκτρονικού “ψαρέματος” μπορεί να οδηγήσει σε κυβερνοεπίθεση, όπως μολύνσεις από κακόβουλο λογισμικό ή επιθέσεις ransomware, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν σε απώλεια δεδομένων ή οικονομική ζημία.
  3. Μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο τις προσωπικές σας πληροφορίες: Με την εισαγωγή των προσωπικών σας στοιχείων σε έναν ψεύτικο ιστότοπο ή με την παροχή των στοιχείων σύνδεσής σας σε εγκληματίες του κυβερνοχώρου, θέτετε σε κίνδυνο τις προσωπικές και οικονομικές σας πληροφορίες.

Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να είστε προσεκτικοί και να γνωρίζετε τα σημάδια των ηλεκτρονικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού “ψαρέματος”, όπως ύποπτες διευθύνσεις αποστολέα, επείγουσες γραμμές θέματος και λανθασμένη γραμματική ή ορθογραφία. Να επαληθεύετε πάντα τον αποστολέα πριν κάνετε κλικ σε συνδέσμους ή πριν μοιραστείτε προσωπικές πληροφορίες.

EPROM Tip : Πάντα να ελέγχετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του αποστολέα και να περνάτε το ποντίκι πάνω από τους συνδέσμους για να δείτε πού οδηγούν πριν κάνετε κλικ σε συνδέσμους σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Αναγνωρίζοντας ιστοσελίδες απάτης

Οι ιστότοποι απάτης μπορεί να είναι παραπλανητικοί, γεγονός που καθιστά δύσκολο τον εντοπισμό τους κατά την περιήγηση στο διαδίκτυο. Προκειμένου να τις αναγνωρίσετε και να προστατευτείτε από αυτές, είναι σημαντικό να γνωρίζετε τις διάφορες ενδείξεις που μπορούν να προδώσουν έναν ιστότοπο απάτης.

Η επίγνωση αυτών των προειδοποιητικών σημάτων μπορεί να σας βοηθήσει να μην πέσετε θύμα απάτης. Το να προσέχετε πράγματα όπως η κακή γραμματική, μια ύποπτη διεύθυνση URL ή η έλλειψη πρωτοκόλλου HTTPS είναι μερικά μόνο από τα σημάδια που μπορούν να σας βοηθήσουν να διακρίνετε έναν ασφαλή από έναν ιστότοπο απάτης.

Τι είναι οι ιστοσελίδες απάτης;

Οι ιστότοποι απάτης είναι ιστότοποι που έχουν σχεδιαστεί για να εξαπατήσουν τους επισκέπτες ώστε να αποκαλύψουν προσωπικές ή οικονομικές πληροφορίες. Αυτοί οι ιστότοποι μπορούν να έχουν πειστική εμφάνιση, μιμούμενοι συχνά γνωστές και αξιόπιστες μάρκες ή ιδρύματα.

Ακολουθούν ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να προσέξετε όταν προσπαθείτε να αναγνωρίσετε έναν ιστότοπο απάτης:

  • Κακός σχεδιασμός και λειτουργικότητα
  • Ξεπερασμένο περιεχόμενο
  • Παράξενο ή άγνωστο όνομα τομέα
  • Αιτήματα για προσωπικές ή οικονομικές πληροφορίες
  • Ύποπτα αναδυόμενα παράθυρα ή λήψεις

Για να προστατευτείτε από μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου phishing, ιστοσελίδες απάτης ή επιθέσεις στον κυβερνοχώρο, είναι σημαντικό να είστε ενημερωμένοι και προσεκτικοί. Να επαληθεύετε πάντα τους συνδέσμους πριν κάνετε κλικ σε αυτούς και να αποφεύγετε να μοιράζεστε προσωπικές πληροφορίες στο διαδίκτυο ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Χρησιμοποιήστε αξιόπιστο λογισμικό ασφαλείας και διατηρήστε τον υπολογιστή σας και άλλες συσκευές ενημερωμένες με το πιο πρόσφατο λογισμικό και τις τελευταίες διορθώσεις ασφαλείας.

EPROM TIP : Αναζητήστε το εικονίδιο με το λουκέτο και το “https” στη διεύθυνση URL του ιστότοπου για να διασφαλίσετε μια ασφαλή σύνδεση πριν εισαγάγετε ευαίσθητες πληροφορίες.

Γιατί είναι επικίνδυνες οι ιστοσελίδες απάτης;

Οι ιστότοποι απάτης είναι επικίνδυνοι, καθώς μπορούν να σας εξαπατήσουν ώστε να μοιραστείτε προσωπικές και οικονομικές πληροφορίες ή να κατεβάσετε κακόβουλο λογισμικό που μπορεί να βλάψει τη συσκευή σας. Ως εκ τούτου, η αναγνώριση ιστοσελίδων απάτης είναι ζωτικής σημασίας για την προστασία σας από επιθέσεις στον κυβερνοχώρο.

Ακολουθούν ορισμένα κοινά προειδοποιητικά σημάδια για ιστοσελίδες απάτης:

  • Ύποπτες διευθύνσεις URL: Οι ιστοσελίδες απάτης έχουν συχνά μια διεύθυνση URL που είναι ανορθόγραφη ή ελαφρώς διαφορετική από τις νόμιμες ιστοσελίδες.
  • Χωρίς HTTPS: Οι ασφαλείς ιστότοποι ξεκινούν με HTTPS, ενώ οι ιστότοποι απάτης μπορεί να έχουν μόνο HTTP, υποδεικνύοντας ότι δεν έχουν τα κατάλληλα μέτρα ασφαλείας.
  • Μη ρεαλιστικές προσφορές: Οι ιστότοποι απάτης ενδέχεται να προσφέρουν μη ρεαλιστικές προσφορές και εκπτώσεις που είναι πολύ καλές για να είναι αληθινές.
  • Επείγον: Οι ιστότοποι απάτης μπορεί να σας δημιουργούν την αίσθηση του επείγοντος για να προβείτε σε άμεσες ενέργειες προκειμένου να λάβετε μια προσφορά ή ένα βραβείο.

Είναι σημαντικό να είστε προσεκτικοί κατά την περιήγησή σας στο διαδίκτυο και να επαληθεύετε τη νομιμότητα των ιστότοπων πριν μοιραστείτε προσωπικές ή οικονομικές πληροφορίες. Pro tip: Διατηρείτε πάντοτε ενημερωμένο το antivirus και το πρόγραμμα περιήγησής σας για να αποτρέπετε τις επιθέσεις στον κυβερνοχώρο.

Προστασία προσωπικών πληροφοριών

Η προστασία των προσωπικών μας πληροφοριών είναι ζωτικής σημασίας στην ψηφιακή εποχή. Τα ηλεκτρονικά μηνύματα ηλεκτρονικού “ψαρέματος“, οι ιστοσελίδες απάτης και οι επιθέσεις στον κυβερνοχώρο αποτελούν κινδύνους που πρέπει να γνωρίζουμε καθώς χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο. Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε τι πρέπει να γνωρίζουμε προκειμένου να αποφύγουμε αυτούς τους κινδύνους και να διατηρήσουμε τις προσωπικές μας πληροφορίες ασφαλείς.

Ποιες πληροφορίες πρέπει να προστατεύονται;

Κάθε άτομο θα πρέπει να γνωρίζει τον τύπο των προσωπικών πληροφοριών που πρέπει να προστατεύονται από μηνύματα ηλεκτρονικού “ψαρέματος”, ιστοσελίδες απάτης ή επιθέσεις στον κυβερνοχώρο. Ακολουθούν ορισμένοι τύποι πληροφοριών που πρέπει να προστατεύετε:

  1. Οικονομικές πληροφορίες: Αυτά περιλαμβάνουν αριθμούς τραπεζικών λογαριασμών, στοιχεία πιστωτικών καρτών και άλλα οικονομικά δεδομένα που οι χάκερ μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να κλέψουν τα χρήματά σας ή να πραγματοποιήσουν μη εξουσιοδοτημένες αγορές για λογαριασμό σας.
  2. Προσωπικές πληροφορίες ταυτοποίησης: Αυτά περιλαμβάνουν το όνομά σας, την ημερομηνία γέννησης, τον αριθμό κοινωνικής ασφάλισης ή τον εθνικό αριθμό ταυτότητας, τα στοιχεία διαβατηρίου και άλλα ευαίσθητα δεδομένα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου για να σας υποδυθούν.
  3. Κωδικοί πρόσβασης: Αυτοί επιτρέπουν την πρόσβαση στους διαδικτυακούς λογαριασμούς σας, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις τραπεζικές συναλλαγές. Οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες για να αποκτήσουν μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στους λογαριασμούς σας ή να κλέψουν την ταυτότητά σας.
  4. Πληροφορίες για την υγεία: Περιλαμβάνουν ιατρικά αρχεία, συνταγές και άλλα στοιχεία υγείας που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κλοπή ταυτότητας ή για τη διάπραξη ασφαλιστικής απάτης.

Να είστε πάντα προσεκτικοί και να χρησιμοποιείτε έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων όπου είναι δυνατόν.

EPROM TIP: Η προστασία των προσωπικών πληροφοριών είναι μια συνεχής διαδικασία. Να είστε σε εγρήγορση όταν βρίσκεστε στο διαδίκτυο και να ενημερώνεστε πάντα για τις τελευταίες απειλές ασφαλείας και τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να τις μετριάσετε.

Γιατί είναι σημαντική η προστασία των προσωπικών πληροφοριών;

Η προστασία των προσωπικών πληροφοριών είναι ζωτικής σημασίας, καθώς συμβάλλει στην πρόληψη της κλοπής ταυτότητας και άλλων εγκλημάτων στον κυβερνοχώρο. Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, ευαίσθητα δεδομένα όπως κωδικοί πρόσβασης, αριθμοί κοινωνικής ασφάλισης και οικονομικές πληροφορίες μπορούν να παραβιαστούν από ηλεκτρονικά μηνύματα phising, ιστοσελίδες απάτης και επιθέσεις στον κυβερνοχώρο, οδηγώντας σε απάτες και οικονομικές απώλειες. Είναι σημαντικό να εκπαιδεύουμε τους εαυτούς μας με τις απαραίτητες προφυλάξεις, όπως

  1. Αποφυγή ύποπτων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μηνυμάτων και τηλεφωνημάτων που ζητούν προσωπικές πληροφορίες
  2. Χρήση ισχυρών και μοναδικών κωδικών πρόσβασης για κάθε λογαριασμό
  3. Να είστε προσεκτικοί σε άγνωστους ιστότοπους και να παρέχετε προσωπικές πληροφορίες μόνο σε ασφαλείς ιστότοπους
  4. Εγκατάσταση λογισμικού προστασίας από ιούς και ενημέρωσή του

EPROM TIP: Να θυμάστε πάντα να επαληθεύετε τη γνησιότητα του αιτήματος ή του ιστότοπου πριν δώσετε προσωπικές πληροφορίες.

Πώς να προστατεύσετε τις προσωπικές πληροφορίες;

Στην ψηφιακή εποχή, η προστασία των προσωπικών πληροφοριών είναι πιο κρίσιμη από ποτέ. Ακολουθούν ορισμένοι αποτελεσματικοί τρόποι για να διασφαλίσετε τα δεδομένα σας:

  1. Μην μοιράζεστε υπερβολικά προσωπικές πληροφορίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή σε άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως το πλήρες όνομα, την ημερομηνία γέννησης, τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου σας.
  2. Χρησιμοποιείτε ισχυρούς και μοναδικούς κωδικούς πρόσβασης για όλους τους διαδικτυακούς σας λογαριασμούς και τους αλλάζετε τακτικά.
  3. Να είστε προσεκτικοί με τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου phishing και τους ιστότοπους απάτης που ζητούν τις προσωπικές σας πληροφορίες ή τα διαπιστευτήρια σύνδεσης. Επαληθεύστε την ταυτότητα του αποστολέα και κάντε κλικ μόνο σε αξιόπιστους συνδέσμους.
  4. Διατηρείτε το λογισμικό και τα προγράμματα προστασίας από ιούς ενημερωμένα και αποφύγετε τη χρήση δημόσιων δικτύων Wi-Fi.
  5. Ενεργοποιήστε τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων για πρόσθετη ασφάλεια.

Εφαρμόζοντας αυτά τα απλά αλλά κρίσιμα βήματα, μπορείτε να διασφαλίσετε καλύτερα τις προσωπικές σας πληροφορίες από επιθέσεις στον κυβερνοχώρο και παραβιάσεις δεδομένων.

Αποφυγή επιθέσεων στον κυβερνοχώρο

Οι επιθέσεις στον κυβερνοχώρο είναι ένα αυξανόμενο πρόβλημα που έχει γίνει όλο και πιο διαδεδομένο στην ψηφιακή εποχή. Είτε πρόκειται για ηλεκτρονικά μηνύματα ηλεκτρονικού “ψαρέματος” (phishing), είτε για ιστοσελίδες απάτης είτε για άλλα κακόβουλα μέσα, είναι σημαντικό να γνωρίζετε πώς να προστατεύεστε από πιθανές απειλές. Σε αυτό το άρθρο θα συζητήσουμε πώς να αναγνωρίζετε και να αποφεύγετε πιθανές επιθέσεις στον κυβερνοχώρο.

Συχνές ερωτήσεις

Ε: Τι είναι το phishing;

Α: Το “ψάρεμα” είναι μια δόλια προσπάθεια απόκτησης ευαίσθητων πληροφοριών, όπως διαπιστευτήρια σύνδεσης και στοιχεία πιστωτικών καρτών, μέσω της μεταμφίεσης σε μια αξιόπιστη οντότητα σε ηλεκτρονική επικοινωνία.

Ε: Πώς μπορώ να αναγνωρίσω ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου phishing;

Α: Ένα ηλεκτρονικό μήνυμα ηλεκτρονικού “ψαρέματος” χρησιμοποιεί συνήθως επείγουσα ή απειλητική γλώσσα, περιέχει ύποπτους συνδέσμους ή συνημμένα αρχεία, έχει γραμματικά λάθη ή αντιεπαγγελματική εμφάνιση και αίσθηση και ζητά προσωπικές ή οικονομικές πληροφορίες.

Ε: Τι πρέπει να κάνω αν λάβω ένα ηλεκτρονικό μήνυμα ηλεκτρονικού “ψαρέματος”;

A: Μην κάνετε κλικ σε συνδέσμους ή συνημμένα αρχεία, μην παρέχετε προσωπικές ή οικονομικές πληροφορίες, χαρακτηρίστε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως spam ή phishing και αναφέρετε το στον πάροχο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ή στις αρμόδιες αρχές.

Q: Τι είναι ένας δικτυακός τόπος απάτης;

Α: Ένας ιστότοπος απάτης είναι ένας δόλιος ιστότοπος που υποδύεται έναν νόμιμο ιστότοπο, συνήθως για την κλοπή προσωπικών ή οικονομικών πληροφοριών, τη διανομή κακόβουλου λογισμικού ή την προώθηση ψεύτικων προϊόντων ή υπηρεσιών.

Ε: Πώς μπορώ να εντοπίσω έναν ιστότοπο απάτης;

Α: Ένας ιστότοπος απάτης μπορεί να έχει ελαφρώς διαφορετικό όνομα τομέα ή διεύθυνση URL, να χρησιμοποιεί κακό σχεδιασμό ή εικόνες χαμηλής ποιότητας, να μην έχει πληροφορίες επικοινωνίας ή κριτικές πελατών και να έχει ύποπτα αναδυόμενα παράθυρα ή ανακατευθύνσεις.

Ε: Τι μπορώ να κάνω για να αποτρέψω τις επιθέσεις στον κυβερνοχώρο;

Α: Για να αποτρέψετε τις επιθέσεις στον κυβερνοχώρο, θα πρέπει πάντα να χρησιμοποιείτε ισχυρούς και μοναδικούς κωδικούς πρόσβασης, να ενεργοποιείτε τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων, να διατηρείτε το λογισμικό και το υλικό σας ενημερωμένο, να χρησιμοποιείτε ένα αξιόπιστο πρόγραμμα προστασίας από ιούς, να αποφεύγετε να κάνετε κλικ σε ύποπτους συνδέσμους ή λήψεις και να εκπαιδεύεστε σχετικά με τις τελευταίες απειλές για την ασφάλεια και τις βέλτιστες πρακτικές.

Προηγούμενο άρθροΤι είναι τα Passkeys και πώς θα αντικαταστήσουν τους κωδικούς πρόσβασης
Επόμενο άρθροΕκλογές & Ηλεκτρονική ψηφοφορία – Πώς θα ήταν ένα μέλλον που θα χρησιμοποιούσε μόνο διαδικτυακές ψηφοφορίες;