Τι είναι το SEO; SEO είναι η συντομογραφία του Search Engine Optimization. Είναι μια ιδέα που αποσκοπεί στην αύξηση της προβολής ενός ιστότοπου στις μηχανές αναζήτησης.

Ορισμός και εξήγηση SEO. Τι είναι το SEO

Το SEO σημαίνει Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και αναφέρεται στα τεχνικά μέτρα και τα μέτρα που σχετίζονται με το περιεχόμενο που χρησιμεύουν για να κάνουν τους ιστότοπους και το περιεχόμενο ιστότοπων υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης (π.χ. Google) και επομένως πιο ορατά.

τεχνικά μέτρα: π.χ. βελτίωση της ταχύτητας φόρτωσης του ιστότοπου, καλύτερη δόμηση του ιστότοπου (π.χ. μέσω σαφέστερης πλοήγησης), βελτιστοποίηση μεταδεδομένων (π.χ. τίτλος και περιγραφικά κείμενα)

μέτρα σχετικά με το περιεχόμενο: δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας (π.χ. άρθρα ιστολογίου , βίντεο), επέκταση του υπάρχοντος περιεχομένου (π.χ. μέσω “KSAs” – Άρθρα για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά), χρήση όρων αναζήτησης στο περιεχόμενο (χωρίς γέμιση λέξεων-κλειδιών!)

Έτσι, ο στόχος του SEO είναι να βελτιώσει την ορατότητα ενός ιστότοπου στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, οδηγώντας έτσι περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα στον ιστότοπο – κίνηση που ιδανικά αποτελείται από πελάτες ή υποψήφιους που ενδιαφέρονται για την εταιρεία, το προϊόν ή την υπηρεσία που ενδιαφέρονται και επίσης θέλουν/ θα τα αγοράσει ή θα τα χρησιμοποιήσει».

Η σημασία του SEO

Το SEO είναι η συντομογραφία του Search Engine Optimization. Αυτό σημαίνει την τέχνη του σχεδιασμού ιστοσελίδων με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να βρεθούν πιο εύκολα από μηχανές αναζήτησης όπως η Google.

Η σημασία του SEO είναι τώρα υψηλότερη από ποτέ: Σύμφωνα με μια μελέτη από την Ένωση Μάρκετινγκ Περιεχομένου, το 89 τοις εκατό όλων των επιχειρήσεων B2B και 86 τοις εκατό όλων των εταιρειών B2C χρησιμοποιούν βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης για να κάνουν την εταιρεία τους ορατή στο διαδίκτυο.

Βασικά, το SEO μπορεί να χωριστεί σε βελτιστοποίηση εντός και εκτός σελίδας. Η βελτιστοποίηση στη σελίδα περιλαμβάνει οτιδήποτε μπορεί να γίνει απευθείας στον ίδιο τον ιστότοπο για τη βελτίωση της ορατότητας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό περιλαμβάνει έρευνα λέξεων-κλειδιών, τεχνικές πτυχές και βελτιστοποίηση περιεχομένου.

Το SEO εκτός σελίδας, από την άλλη πλευρά, αναφέρεται σε παράγοντες που δεν μπορούν να επηρεαστούν άμεσα στον δικό του ιστότοπο – αλλά εξακολουθούν να επηρεάζουν το πόσο καλά κατατάσσεται ένας ιστότοπος στα αποτελέσματα αναζήτησης. Εξέχοντα παραδείγματα αυτού είναι οι σύνδεσμοι από άλλους ιστότοπους ή η διάδοση περιεχομένου στα κοινωνικά δίκτυα.

Οι στόχοι του SEO

Η πρώτη ερώτηση που πρέπει να κάνετε είναι ποιος είναι ακριβώς ο στόχος του SEO. Συχνά θεωρείται ότι το μόνο κίνητρο πίσω από το SEO είναι να εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα μιας μηχανής αναζήτησης. Στην πραγματικότητα, είναι πολύπιο περίπλοκο . υποστηρίζουν επίσης τους στόχους του branding

Τα διάφορα είδη SEO

Το SEO είναι η συντομογραφία του «Search Engine Optimization». Υπάρχουν διάφοροι τύποι SEO, αλλά εδώ είναι τα βασικά:

Βελτιστοποίηση στη σελίδα: Αυτό αναφέρεται σε όλα όσα κάνετε στον ιστότοπό σας για να τον βελτιστοποιήσετε για τις μηχανές αναζήτησης. Οι παράγοντες βελτιστοποίησης στη σελίδα περιλαμβάνουν, για παράδειγμα, τις επικεφαλίδες (H1, H2, H3,…), τη δομή της διεύθυνσης URL, τις μετα-ετικέτες, την πυκνότητα των λέξεων-κλειδιών,…

Βελτιστοποίηση εκτός σελίδας: Αναφέρεται σε οτιδήποτε εκτός του ιστότοπού σας μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την κατάταξή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Οι πιο σημαντικές δραστηριότητες εκτός σελίδας είναι η δημιουργία συνδέσμων και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Οι πιο σημαντικοί παράγοντες για το SEO

Οι πιο σημαντικοί παράγοντες για το SEO είναι το περιεχόμενο, οι λέξεις-κλειδιά, οι σύνδεσμοι και η δομή της ιστοσελίδας σας. Εάν θέλετε να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για τις μηχανές αναζήτησης, θα πρέπει να αντιμετωπίσετε αυτούς τους παράγοντες.

Περιεχόμενο: Το περιεχόμενο των σελίδων σας θα πρέπει να είναι βελτιστοποιημένο για λέξεις-κλειδιά. Για να το κάνετε αυτό, χρησιμοποιήστε το εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών του Google AdWords. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να μάθετε ποιες λέξεις-κλειδιά είναι οι καλύτερες για την επιχείρησή σας. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι ενδιαφέρον και ενημερωτικό. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο οι χρήστες θα επιστρέψουν στον ιστότοπό σας.

Σύνδεσμοι: Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας για το SEO είναι οι σύνδεσμοι. Αναζητήστε ιστότοπους με υψηλό PageRank και ενσωματώστε το περιεχόμενό τους στον δικό σας ιστότοπο. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω ιστολογίων ή φόρουμ. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε περισσότερη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας και έτσι θα αυξήσετε την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης.

Δομή: Η δομή του ιστότοπού σας είναι επίσης σημαντική για τις μηχανές αναζήτησης. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι σημαντικές πληροφορίες είναι καλά δομημένες και εύκολο να βρεθούν. Αναζητήστε σφάλματα στη δομή του κώδικα και διορθώστε τα αμέσως.

Τα διαφορετικά εργαλεία και τεχνικές για SEO

Υπάρχουν πολλά διαφορετικά εργαλεία και τεχνικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης. Αυτό περιλαμβάνει λέξεις-κλειδιά, μεταδεδομένα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα.

Οι προκλήσεις του SEO

Το κύριο πρόβλημα με το SEO είναι ότι οι μηχανές αναζήτησης γίνονται όλο και πιο περίπλοκες και δυσνόητες. Η δεύτερη μεγάλη πρόκληση είναι ο ανταγωνισμός. Καθώς περισσότερες εταιρείες προσπαθούν να εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης με βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, τόσο πιο δύσκολο γίνεται για όλους.

Το μέλλον του SEO

Κανείς δεν ξέρει ακριβώς τι θα επιφυλάσσει το μέλλον του SEO, αλλά υπάρχουν κάποιες εικασίες για το τι θα αλλάξει και τι θα παραμείνει. Η αναζήτηση για κινητά συνεχίζει να αυξάνεται, επομένως είναι λογικό η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) να συνεχίσει να προσανατολίζεται προς τη βελτιστοποίηση για κινητά. Η χρήση της φωνητικής αναζήτησης αυξάνεται επίσης, επομένως είναι πιθανό οι λέξεις-κλειδιά να διαδραματίσουν μικρότερο ρόλο στο μέλλον και να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στη σημασιολογική αναζήτηση. Η επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι επίσης πιθανό να συνεχίσει να αυξάνεται.

Μπορούμε να βοηθήσουμε

Επικοινωνήστε για τη βελτιστοποίηση του SEO της επιχείρησης σας με την EPROM όπου με σωστή τακτική και στρατηγική μπορείτε να μεγαλώσετε τη προβολή της επιχείρησης σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, υψηλότερες θέσεις που σημαίνει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και έμμεσα πωλήσεις.

Προηγούμενο άρθροΚυκλική Οικονομία – Τι είναι και οι 7 θέσεις μας
Επόμενο άρθροΤο Google είναι αγόρι ή κορίτσι;