Όλα ξεκίνησαν με την ιδέα ενός ανθρώπου να προσφέρει εκπτώσεις και προσφορές στους πελάτες την επομένη της Ημέρας των Ευχαριστιών. Τώρα, η Black Friday έχει γίνει μια από τις μεγαλύτερες ημέρες αγορών του χρόνου. Είναι όμως απαραίτητο να συμμετέχουν όλες οι επιχειρήσεις με τακτικές Black Friday 2022 ;

Γράφει ο Γιώργος Μπρακόπουλος (Προγραμματιστής Αναλυτής – MSc.)

Εάν έχετε τα σωστά προϊόντα και υπηρεσίες και κυρίως να μπορείτε να τα προωθήσετε σωστά, τότε η Black Friday μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Ωστόσο, αν δεν είστε προετοιμασμένοι, η κακές τακτικές Black Friday 2022 μπορεί να είναι μια καταστροφή. Απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό και…

Εξαρτάται!

Εξαρτάται από την επιχείρηση. Για ορισμένες επιχειρήσεις, η Black Friday είναι απαραίτητο μέρος της στρατηγικής πωλήσεών τους. Για άλλους, μπορεί να μην είναι τόσο σημαντικό. Εξαρτάται πραγματικά από τον τύπο της επιχείρησης και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουν.

Απαιτεί προγραμματισμό 

Ανάλογα με τον τύπο της επιχείρησης που διαθέτετε, η Black Friday μπορεί να είναι ή να μην είναι απαραίτητη για τη συμμετοχή σας. Για ορισμένους λιανοπωλητές, η Black Friday είναι η πιο πολυσύχναστη και πιο κερδοφόρα ημέρα του χρόνου. Για άλλους, είναι απλώς μια άλλη μέρα.

Τι πρέπει να σκεφτούμε για τις τακτικές Black Friday 2022

Τακτικές Black Friday 2022

Για να αποφασίσετε να ακολουθήσετε τακτικές Black Friday 2022 και αν είναι κατάλληλη για την επιχείρησή σας, σκεφτείτε τα εξής:

  • Είναι δημοφιλές το προϊόν σας τις γιορτές;
  • Προσφέρετε μια έκπτωση που θα δελεάσει τους αγοραστές;
  • Μπορεί το προσωπικό σας ή ακόμη και εσεις, να χειριστείτε την αυξημένη κίνηση πελατών;
  • Είναι ο ιστότοπός σας έτοιμος να χειριστεί την αυξημένη επισκεψιμότητα; Θα αντέξει;
  • Έχετε αρκετό απόθεμα για να καλύψετε τη ζήτηση;
  • Το κατάστημά σας είναι ανοιχτό αργά ή αρκετά νωρίς για να επωφεληθείτε από τους αγοραστές της Black Friday;
  • Θα είστε διαθέσιμοι για online επικοινωνία σε ερωτήσεις/απορίες στα social ;

Εάν απαντήσατε ναι στις περισσότερες από αυτές τις ερωτήσεις, τότε η Black Friday είναι πιθανώς μια καλή ιδέα για την επιχείρησή σας. Αν όχι, μπορείτε να το προσπεράσετε.

Σχεδίαση στις τακτικές Black Friday 2022

Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, μπορεί να αναρωτιέστε εάν η συμμετοχή στις εκπτώσεις της Black Friday είναι κατάλληλη για την εταιρεία σας. Εξάλλου, η περίοδος των εορταστικών αγορών είναι μια πολυάσχολη περίοδος για πολλές επιχειρήσεις και μπορεί να ανησυχείτε για τις υλικοτεχνικές προκλήσεις της προσφοράς εκπτώσεων.

Ωστόσο, η Black Friday μπορεί να είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να προσεγγίσετε νέους πελάτες. Εάν σκέφτεστε να συμμετάσχετε ή όχι στις εκπτώσεις της Black Friday φέτος, ακολουθούν μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου.

Αρχικά, εξετάστε τη βάση πελατών σας. Εάν η αγορά-στόχος σας περιλαμβάνει κυνηγούς ευκαιριών ή άτομα που είναι πιθανό να ψωνίσουν τη Black Friday, τότε η συμμετοχή στις εκπτώσεις θα σας βοηθήσει να τους προσεγγίσετε. Η Black Friday είναι επίσης μια καλή ευκαιρία για την εκκαθάριση του παλιού αποθέματος για να δημιουργηθεί χώρος για νέα προϊόντα.

Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να έχετε κατά νου είναι ότι δεν χρειάζεται όλες οι επιχειρήσεις να προσφέρουν τεράστιες εκπτώσεις τη Black Friday. Μπορείτε ακόμα να συμμετάσχετε στη βιασύνη των εορταστικών αγορών προσφέροντας μικρότερες εκπτώσεις ή προσφορές. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να προσφέρετε δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω του συγκεκριμένου ποσού ή να κάνετε ένα δωρεάν δώρο με την αγορά.

Τέλος, να θυμάστε ότι η Black Friday δεν χρειάζεται να είναι αγχωτική. Εάν σχεδιάζετε εκ των προτέρων και προετοιμάζετε την ομάδα σας, μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο την εορταστική περίοδο αγορών χωρίς να αισθάνεστε υπερβολικοί.

Μερικές από τις τακτικές Black Friday 2022

WARM UP – ΠΡΙΝ ΤΟ BLACK FRIDAY 2022 – 19/11 έως 24/11/2022

  • Email marketing funnel
  • Google Banner Ads
  • Facebook Ads
  • Instagram Reels
  • Tik Tok video

ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ BLACK FRIDAY 2022 – 25/11 έως 27/11/2022

  • Email marketing
  • Viber Messaging
  • Social Ads Remarketing

Budget και Διάρκεια για τις τακτικές Black Friday 2022

Ήδη έχουμε stand by δεκάδες καμπάνιες που είναι έτοιμες να ξεκινήσουν για ζέσταμα (warm-up) τη Δευτέρα 21/11 με αποκορύφωση τις 25/11 και φυσικά να λήξουν 27/11. Μην γίνετε black month! Δεν θα ξεχωρίσετε και δεν θα δώσετε αξία στο προϊόν σας. Η Black Friday είναι μόνο τότε! Όχι…Δεκέμβριο!

Τακτικές Black Friday 2022

Το budget μιας διαφήμιση διαφέρει και μπορεί να γίνει στοχευμένα μονο για το δικό σας κοινό. Μια τοπική επιχείρηση, πχ ενα κομμωτήριο μπορεί να το πετύχει με πολύ χαμηλό ποσό. Απο την άλλη μια εταιρία που πουλάει ρούχα σε όλη την Ελλάδα θα στοχεύσει με μεγαλύτερο εύρος.

Μπορούμε να βοηθήσουμε

 

 

Προηγούμενο άρθροΕίναι τελικά τα Social Shares σημαντικά στη κατάταξη της Google της επιχείρησης σας ;
Επόμενο άρθροΠοιες είναι οι καλύτερες ιδέες για διαφήμιση την περίοδο των Χριστουγέννων