Δεν είναι μυστικό ότι εάν θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, να μετατρέψετε αυτήν την επισκεψιμότητα σε δυνητικούς πελάτες και να δημιουργήσετε ηγετική θέση στη σκέψη, θα πρέπει να δημοσιεύετε αναρτήσεις ιστολογίου σε τακτική βάση. Όσο πιο συχνά κάνετε blog, τόσο περισσότερες ευκαιρίες έχετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τους πελάτες, σωστά;

Αλλά… όταν πρόκειται να γράψετε μια νέα ανάρτηση ιστολογίου, για πόση χρονική δέσμευση μιλάμε; Πόσος χρόνος χρειάζεται για να γραφτεί μια τυπική ανάρτηση ιστολογίου;
Αυτή είναι μια απολύτως δίκαιη ερώτηση. Εξάλλου, πολλοί έμποροι δημιουργούν περιεχόμενο με περιορισμένους πόρους. Γνωρίζοντας πόσο χρόνο ξοδεύουν άλλοι επαγγελματίες του μάρκετινγκ σε μια μεμονωμένη ανάρτηση, μπορεί να σας βοηθήσει να αξιολογήσετε τις δικές σας προσπάθειες για το blogging.

Για να απαντήσουμε σε αυτήν την ερώτηση, αντλήσαμε ορισμένα δεδομένα ιστολογίου από την αναφορά κατάστασης εισερχόμενων 2015 . Η έκθεση SOI περιλαμβάνει έρευνα που συλλέξαμε από 4.000 εμπόρους και πωλητές σε όλο τον κόσμο. Ρωτήσαμε πόσο χρόνο χρειάζεται συνήθως — ή κάποιος στην ομάδα μάρκετινγκ του — για να γράψει μια ανάρτηση ιστολογίου 500 παγκόσμιων.

Αυτό βρήκαμε.

Πόσος χρόνος πρέπει να σας πάρει για να γράψετε μια ανάρτηση ιστολογίου;

Σύμφωνα με την έρευνά μας, σε κάθε περιοχή του κόσμου, οι περισσότεροι έμποροι αφιερώνουν 1-2 ώρες γράφοντας μια ανάρτηση ιστολογίου 500 λέξεων.

Η Ασία-Ειρηνικός (APAC) είναι η μόνη περιοχή όπου περίπου ίσος αριθμός επαγγελματιών του μάρκετινγκ ξοδεύουν είτε 1-2 ώρες, 2-3 ώρες ή 4+ ώρες σε μια ανάρτηση ιστολογίου.

Στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία (ANZ): Ο μεγαλύτερος αριθμός επαγγελματιών μάρκετινγκ (42%) αφιερώνει 1-2 ώρες γράφοντας μια τυπική ανάρτηση ιστολογίου. Στην ίδια περιοχή, το 27% των επαγγελματιών μάρκετινγκ ξοδεύει 2-3 ώρες ανά ανάρτηση, το 17% ξοδεύει 4+ ώρες ανά ανάρτηση και μόνο το 5% ξοδεύει λιγότερο από μία ώρα ανά ανάρτηση.

Στην Ασία-Ειρηνικό (APAC): το 27% των επαγγελματιών μάρκετινγκ ξοδεύουν 1-2 γράφοντας μια τυπική ανάρτηση ιστολογίου — αλλά όχι πολύ πίσω τους είναι το 26% των επαγγελματιών μάρκετινγκ που ξοδεύουν 2-3 ώρες ανά ανάρτηση και ένα άλλο 26% που ξοδεύουν 4+ ώρες ανά ανάρτηση. Μόνο το 11% των ανθρώπων στην Ασία-Ειρηνικό αφιερώνουν λιγότερο από μία ώρα γράφοντας μια ανάρτηση ιστολογίου.

Στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (EMEA): Ο μεγαλύτερος αριθμός επαγγελματιών μάρκετινγκ (35%) αφιερώνει 1-2 ώρες γράφοντας μια τυπική ανάρτηση ιστολογίου. Στην ίδια περιοχή, σχεδόν το ένα τέταρτο των εμπόρων ξοδεύει 2-3 ώρες ανά δημοσίευση, το 17% ξοδεύει 4+ ώρες ανά ανάρτηση και το 10% ξοδεύει λιγότερο από μία ώρα ανά ανάρτηση.

Στη Λατινική Αμερική (LATAM): Ο μεγαλύτερος αριθμός επαγγελματιών μάρκετινγκ (32%) αφιερώνει 1-2 ώρες γράφοντας μια τυπική ανάρτηση ιστολογίου. Στην ίδια περιοχή, το 21% των επαγγελματιών του μάρκετινγκ ξοδεύει 2-3 ώρες ανά ανάρτηση, το 18% των επαγγελματιών του μάρκετινγκ ξοδεύει λιγότερο από μία ώρα ανά ανάρτηση και το 12% ξοδεύει 4+ ώρες ανά ανάρτηση. Η Λατινική Αμερική ήταν η μόνη περιοχή όπου περισσότεροι έμποροι ανέφεραν ότι ξόδεψαν λιγότερο από μία ώρα ανά ανάρτηση από ό,τι έμποροι που ξόδεψαν 4+ ώρες ανά ανάρτηση.

Στη Βόρεια Αμερική (NORTHAM): Ο μεγαλύτερος αριθμός εμπόρων (38%) αφιερώνει 1-2 ώρες γράφοντας μια τυπική ανάρτηση ιστολογίου. Στην ίδια περιοχή, το 29% των επαγγελματιών μάρκετινγκ αφιερώνει 2-3 ώρες γράφοντας μια ανάρτηση ιστολογίου, το 29% ξοδεύει 4+ ώρες ανά ανάρτηση και μόνο το 8% ξοδεύει λιγότερο από μία ώρα ανά ανάρτηση.

Αυτό σημαίνει ότι 1-2 ώρες είναι ο “σωστός” χρόνος για να αφιερώσετε σε μια ανάρτηση ιστολογίου;

Το ερώτημα για το πόσο χρόνο θα δαπανήσετε για τη σύνταξη μιας ανάρτησης ιστολογίου σχετίζεται με το ερώτημα πόσο πρέπει να είναι οι αναρτήσεις του ιστολογίου σας . Η απάντηση? Όσο χρειάζεται.

Οι αναρτήσεις ιστολογίου θα πρέπει να είναι όσο μακριές χρειάζονται για να εξυπηρετήσουν τον σκοπό τους — είτε πρόκειται για ηγεσία σκέψης, για δυνητικούς πελάτες, εξηγώντας μια νέα ιδέα κ.λπ.

Κάποιες γρήγορες αναρτήσεις μπορεί να χρειαστούν λιγότερο από μία ώρα για να γραφτούν. Άλλοι μπορεί να χρειαστούν αρκετές ώρες, αν σας ζητήσουν να προχωρήσετε πολύ σε βάθος. Ο χρόνος για τη σύνταξη κάθε μεμονωμένης ανάρτησης ιστολογίου μπορεί να ποικίλλει, αλλά έχουμε διαπιστώσει ότι — κατά μέσο όρο — οι έμποροι ξοδεύουν 1-2 ώρες ανά ανάρτηση.

Χρειάζεστε blogger για την επιχείρηση σας ;

Μπορούμε να βοηθήσουμε!

  • ΕΤΙΚΕΤΕΣ
  • blog
Προηγούμενο άρθροΗ πυραμίδα της Wind Media: Πώς δεκάδες χιλιάδες Έλληνες έχασαν εκατομμύρια ευρώ μέσα σε ενάμισι μήνα
Επόμενο άρθροPeloponnese. Greece beyond the obvious (Video Marketing)