Ένα σχέδιο περιεχομένου Instagram μπορεί να κάνει τη διαφορά για την αφοσίωση της επωνυμίας και την αύξηση του κοινού. Διαβάστε τις βέλτιστες πρακτικές για σχέδια περιεχομένου Instagram.

Οι αναρτήσεις σας στο Instagram δεν φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα;

Τότε ίσως χρειαστεί να σκεφτείτε να αναδιαμορφώσετε τη στρατηγική σας και να δημιουργήσετε ένα σχέδιο περιεχομένου.

Τα σχέδια περιεχομένου μπορούν να σας βοηθήσουν να καθοδηγήσετε τον τρόπο με τον οποίο κυκλοφορείτε περιεχόμενο για να βεβαιωθείτε ότι επιτυγχάνετε συγκεκριμένους στόχους και να βοηθήσετε το περιεχόμενό σας να αποδίδει καλύτερα.

Σε αυτόν τον οδηγό, θα μάθετε πώς να δημιουργείτε ένα σχέδιο περιεχομένου που αυξάνει την προσέγγιση επωνυμίας και τις μετατροπές στο Instagram. Θα μάθετε επίσης μερικές χρήσιμες συμβουλές για να ενισχύσετε το περιεχόμενό σας.

1. Καθορίστε τον στόχο σας

Το πρώτο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε τον στόχο ή τους στόχους σας στο Instagram.

Τι θέλετε να πετύχετε; Είναι για να αυξήσετε το κοινό σας, να αυξήσετε την αφοσίωση ή να δημιουργήσετε πωλήσεις;

Μόλις καταλάβετε το σχέδιό σας, θα είστε καλύτερα προετοιμασμένοι να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας για να πετύχετε αυτούς τους στόχους.

Στη συνέχεια, μπορείτε να ορίσετε τους βασικούς δείκτες απόδοσης (KPI) για να επισημαίνουν διαφορετικά σημεία ανάλυσης που θέλετε να παρατηρήσετε μαζί με την καμπάνια σας στο Instagram.

Αφού επιλέξετε τον στόχο σας και ορισμένους KPI, είναι ωφέλιμο να αναλύσετε τον στόχο σας σε διαφορετικά ορόσημα που θα θέλατε να φτάσετε στην πορεία.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι θέλετε να αυξήσετε το κοινό σας κατά 20% μέχρι το τέλος του τριμήνου.

Ποια είναι μερικά ορόσημα στην πορεία που μπορείτε να σημειώσετε για να πετύχετε αυτόν τον στόχο; Ποιους τύπους περιεχομένου , θέματα ή σειρές περιεχομένου μπορείτε να δημιουργήσετε για να αυξήσετε την αφοσίωση;

2. Σχεδιάστε το Ημερολόγιο Περιεχομένου σας

Ένα ημερολόγιο περιεχομένου είναι σημαντικό επειδή είναι ο οδικός σας χάρτης για να καθοδηγήσει την πορεία σας, να σας βοηθήσει να επιτύχετε τους στόχους σας και να ορίσετε μια ημερομηνία λήξης για μια καμπάνια.

Με αυτόν τον τρόπο, θα γνωρίζετε πότε έχετε πετύχει τον στόχο σας και θα μπορείτε να προσαρμόσετε και να αναλύσετε τρόπους βελτίωσης της στρατηγικής περιεχομένου σας για την επόμενη καμπάνια σας.

Επιπλέον, ένα ημερολόγιο περιεχομένου μπορεί να σας βοηθήσει να κρατήσετε τις ιδέες και τις καμπάνιες οργανωμένες, να σας βοηθήσει να εντοπίσετε τυχόν κενά περιεχομένου και να δημιουργήσετε συνέπεια (πράγμα που είναι κρίσιμο για το Instagram).

3. Διατηρήστε ένα συνεπές θέμα και τόνο

Η δημιουργία ενός οδηγού τόνου ή επωνυμίας μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι διατηρείτε τις αναρτήσεις συνεπείς. Θέλετε επίσης να διατηρήσετε ένα παρόμοιο θέμα σε όλες τις αναρτήσεις σας, συμπεριλαμβανομένου του στυλ, της γραμματοσειράς και των χρωμάτων.

Για έμπνευση, μπορείτε να δείτε τον ιστότοπο, το περιεχόμενο και τα λογότυπά σας για να δημιουργήσετε τον κατάλληλο τόνο και θέμα για τις αναρτήσεις σας.

4. Αναδείξτε τη δημιουργικότητά σας

Το IG είναι κάτι περισσότερο από μια απλή εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι δημιουργίας περιεχομένου για το Instagram που μπορεί να αναδείξει την επωνυμία σας και να αυξήσει την αφοσίωση.

Ας τα μιλήσουμε και ας μοιραστούμε μερικές συμβουλές για το πότε να τα χρησιμοποιείτε.

Όπως γνωρίζετε, το Instagram έχει φωτογραφίες. Οι εικόνες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρουσιάσετε προϊόντα. Είναι επίσης εξαιρετικό για να μοιράζεστε αποσπάσματα, να θέσετε ερωτήσεις που απαντάτε στη λεζάντα της εικόνας σας ή να προωθείτε προσφορές ή δώρα.

Τα βίντεο είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να δείξετε κλεφτές ματιές για κάτι που έρχεται ή να δημιουργήσετε teaser προϊόντων. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε βίντεο για επιχειρηματικά BTS και να δείξετε πώς να χρησιμοποιήσετε καλύτερα το προϊόν σας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Instagram Reels ή σύντομα βίντεο, για να παρουσιάσετε προϊόντα, να μοιραστείτε ιστορίες και να αυξήσετε το κοινό σας.

5. Δημιουργήστε συναρπαστικές λεζάντες και CTA

Αν και είναι υπέροχο να έχετε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και συναρπαστικά βίντεο, οι υπότιτλοι και η παρότρυνση για δράση εξακολουθούν να έχουν σημασία.

Εάν προσελκύσατε τον καταναλωτή με την εικόνα ή το βίντεό σας, θέλετε να τον βάλετε με τη λεζάντα και το CTA σας.

Είναι σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο για να δημιουργήσετε το σωστό CTA για να διασφαλίσετε ότι οι καταναλωτές ακολουθούν τη σελίδα σας, αλληλεπιδρούν με την ανάρτησή σας ή αγοράζουν το προϊόν σας.

6. Επιλέξτε Τα σωστά Hashtags

Είναι επίσης σημαντικό να κάνετε έρευνα και να επιλέξετε τα σωστά hashtags για να διασφαλίσετε ότι οι αναρτήσεις σας θα φτάσουν στο κοινό που θέλετε και σε ορισμένα νέα που μπορεί να ενδιαφέρονται για την επωνυμία σας.

Τα hashtags επιτρέπουν στο περιεχόμενό σας να προσεγγίσει χρήστες πέρα ​​από τους ακόλουθους του προφίλ σας. Καθώς δημιουργείτε περιεχόμενο για συγκεκριμένα hashtags, σημειώστε ποιες αναρτήσεις έχουν ιδιαίτερα καλή απόδοση.

Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να δημιουργήσετε μελλοντικές αναρτήσεις για συγκεκριμένα hashtag που θα αυξήσουν την προβολή του περιεχομένου σας.

7. Γνωρίστε την καλύτερη ώρα για δημοσίευση

Ο προγραμματισμός των αναρτήσεων εκ των προτέρων μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση κάποιου άγχους της στρατηγικής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Meta Business Suites για να προγραμματίσετε αναρτήσεις για το Facebook και το Instagram και να ορίσετε αναρτήσεις για μια εβδομάδα ή μερικές εβδομάδες.

Εάν δεν είστε σίγουροι πότε να δημοσιεύσετε, έχουμε προτείνει ημέρες και ώρες όπου η ανάλυση δείχνει πού θα έχετε τη μεγαλύτερη αφοσίωση και προβολές.

Ωστόσο, θα ήταν ωφέλιμο να κάνετε κάποια έρευνα ειδικά για τον κλάδο σας για να δείτε την καλύτερη ώρα και ημέρα για να κάνετε τις αναρτήσεις σας.

Ένα σημαντικό πράγμα που πρέπει να έχετε κατά νου όταν σχεδιάζετε το περιεχόμενό σας είναι οι επερχόμενες διακοπές .

8. Μετρήστε τα αποτελέσματα και προσαρμόστε

Το Meta Business Suite, μπορεί να δείξει πόσες προβολές λαμβάνει μια ανάρτηση και στατιστικά στοιχεία σχετικά με την αφοσίωση με τις αναρτήσεις για να σας βοηθήσει να δείτε ποιοι τύποι περιεχομένου λειτουργούν καλύτερα. Μπορείτε να δείτε τις επισημάνσεις “μου αρέσει”, τις κοινοποιήσεις, τα σχόλια και τις αποθηκεύσεις του περιεχομένου σας.

Οι επωνυμίες μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν Insights για να λαμβάνουν μετρήσεις σχετικά με τη δραστηριότητα επί πληρωμή. Τα insights είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείτε τις τάσεις, ώστε να μπορείτε να προσαρμόσετε τη στρατηγική περιεχομένου σας.

Θα μπορείτε επίσης να βλέπετε μετρήσεις στους ακόλουθούς σας για να δείτε πόσους λαμβάνετε, την ηλικία των ακολούθων σας και πληροφορίες για το πότε είναι πιο ενεργοί στο διαδίκτυο. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να προσαρμόσετε τις ώρες που δημοσιεύετε για να διασφαλίσετε ότι προσεγγίζετε καλύτερα το κοινό σας.

Ολοκληρώνοντας

Η δημιουργία ενός ημερολογίου περιεχομένου εμπνευσμένου από τους τρέχοντες στόχους μάρκετινγκ και η προσαρμογή του περιεχομένου σας με ένα θέμα που υποστηρίζεται από μετρήσεις είναι ο καλύτερος τρόπος για να πετύχετε τους στόχους σας.

Μπορούμε να βοηθήσουμε

Προηγούμενο άρθροΣουλτάνα…. κατέβ΄κες; Καρτέρια, έρχουμι κι γωωω”!!!
Επόμενο άρθροΚυκλική Οικονομία – Τι είναι και οι 7 θέσεις μας