Η σύνταξη της ιδανικής περιγραφής προϊόντος είναι μια λεπτή ισορροπία μεταξύ της προσέλκυσης της προσοχής και της αποφυγής υπερβολικών λεπτομερειών. Μια καλογραμμένη περιγραφή πρέπει να είναι συνοπτική, αλλά και κατατοπιστική, και ιδανικά να εμπίπτει στο εύρος των 75-160 λέξεων. Γενικώς υπάρχουν πολλά επόμενα βήματα αν θέλετε να εμπλουτίσετε πλήρως ένα προϊόν :

Ξεκινήστε με ένα hook (αγκίστρι) που τραβάει την προσοχή του αναγνώστη, μια ερώτηση που προκαλεί σκέψη ή έναν τολμηρό ισχυρισμό.

Στη συνέχεια, υπογραμμίστε τα πιο συναρπαστικά χαρακτηριστικά και οφέλη του προϊόντος, χρησιμοποιώντας σαφή και περιεκτική γλώσσα που να βρίσκει απήχηση στο κοινό-στόχο σας.

Επικεντρωθείτε στον παράγοντα «τι είναι αυτό για μένα» και αποφύγετε να γεμίσετε την περιγραφή με περιττές προδιαγραφές ή ορολογία.

Χρησιμοποιήστε τρόπο για να ζωντανέψετε το προϊόν και συμπεριλάβετε κοινωνικές αποδείξεις ή μαρτυρίες πελατών για να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία.

Τέλος, ολοκληρώστε με μια σαφή πρόσκληση για δράση, ενθαρρύνοντας τον αναγνώστη να κάνει το επόμενο βήμα και να μάθει περισσότερα.

Ακολουθώντας αυτό το πλαίσιο, θα δημιουργήσετε μια περιγραφή προϊόντος που θα ενημερώνει, θα πείθει και τελικά θα οδηγεί σε πωλήσεις.

 

Προηγούμενο άρθροΈχεις ειδησεογραφικό site ; 4 tips που απογειώνουν απόδοση – συντήρηση – οικονομία
Επόμενο άρθροΒελτίωση της εμπειρίας χρήστη: Core Web Vitals