Οφέλη του Google AdWords για επιχειρήσεις – Δεν ξέρατε ότι είχατε

Το Google AdWords είναι μια διαδικτυακή υπηρεσία διαφήμισης που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προβάλλουν διαφημίσεις στο Google και στους συνεργαζόμενους ιστότοπους. Το AdWords επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ορίζουν έναν προϋπολογισμό για τη διαφημιστική τους καμπάνια και πληρώνει μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή τους.

Γράφει ο Γιώργος Μπρακόπουλος (Προγραμματιστής Αναλυτής – MSc.)

Υπάρχουν πολλά οφέλη από τη χρήση του Google AdWords για επιχειρήσεις. Το AdWords μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε νέους πελάτες, να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να παρακολουθήσετε την απόδοση επένδυσης μάρκετινγκ. Ακολουθούν μερικά οφέλη του Google Adwords για επιχειρήσεις:

  • Προσεγγίστε νέους πελάτες: Το AdWords σάς επιτρέπει να στοχεύετε πιθανούς πελάτες που αναζητούν ενεργά προϊόντα ή υπηρεσίες όπως τα δικά σας.
  • Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας: Το AdWords σάς βοηθά να παρουσιάσετε την επωνυμία σας σε πιθανούς πελάτες που μπορεί να μην είναι εξοικειωμένοι με την επιχείρησή σας.
  • Παρακολουθήστε την απόδοση επένδυσης μάρκετινγκ: Το AdWords παρέχει λεπτομερείς αναφορές, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση των διαφημίσεών σας και να προσαρμόζετε ανάλογα τις καμπάνιες σας.

Εάν δεν χρησιμοποιείτε το Google AdWords για επιχειρήσεις, χάνετε ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ που μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε νέους πελάτες και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

Η δύναμη και τα οφέλη του Google Adwords για ηλεκτρονικό εμπόριο

Ανεξάρτητα από το τι πουλάτε, το Google AdWords μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο για να φέρει πελάτες στον ιστότοπό σας. Και, αν διευθύνετε μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου, αυτό σημαίνει περισσότερες πωλήσεις.

Υπάρχουν μερικοί λόγοι για τους οποίους το AdWords είναι τόσο αποτελεσματικό για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Πρώτον, το AdWords σάς επιτρέπει να στοχεύσετε πιθανούς πελάτες που ήδη αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες όπως τα δικά σας. Αυτό σημαίνει ότι ενδιαφέρονται ήδη για αυτό που έχετε να προσφέρετε και είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εσάς.

Δεύτερον, το AdWords είναι ευέλικτο. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις σας ώστε να στοχεύουν συγκεκριμένα τα άτομα που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εσάς. Για παράδειγμα, μπορείτε να στοχεύσετε άτομα σε συγκεκριμένες τοποθεσίες ή που μιλούν συγκεκριμένες γλώσσες. Μπορείτε ακόμη και να στοχεύσετε άτομα με βάση τον τύπο της συσκευής που χρησιμοποιούν, ώστε η διαφήμισή σας να εμφανίζεται μόνο σε άτομα που πραγματοποιούν αναζήτηση σε κινητό τηλέφωνο ή tablet.

Τέλος, το AdWords είναι μετρήσιμο. Μπορείτε να παρακολουθήσετε πόσα άτομα βλέπουν τη διαφήμισή σας, να κάνουν κλικ σε αυτήν και, στη συνέχεια, να αγοράσετε κάτι από τον ιστότοπό σας. Αυτά τα δεδομένα σάς επιτρέπουν να βελτιστοποιείτε συνεχώς την καμπάνια σας, ώστε να έχετε τις περισσότερες πωλήσεις για τα χρήματά σας.

Εάν δεν χρησιμοποιείτε το Google AdWords για την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου, χάνετε μια πολύτιμη ευκαιρία να αυξήσετε τις πωλήσεις και να προσεγγίσετε νέους πελάτες.

Η προσέγγιση και τα οφέλη του Google Adwords

Ως η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης, η Google λαμβάνει πάνω από 63.000 αναζητήσεις ανά δευτερόλεπτο. Αυτό δίνει στο Google AdWords μια απίστευτη εμβέλεια που δεν μπορούν να ταιριάξουν άλλες διαφημιστικές πλατφόρμες. Αυτό όχι μόνο σημαίνει ότι η διαφήμισή σας έχει τη δυνατότητα να είναι ορατή από μεγάλο αριθμό ατόμων, αλλά σημαίνει επίσης ότι μπορείτε να στοχεύσετε τις διαφημίσεις σας πιο συγκεκριμένα σε σχέση με άλλες πλατφόρμες.

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε οπωσδήποτε το Google AdWords για την επιχείρησή σας

Ως η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης για δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, η Google θα πρέπει οπωσδήποτε να αποτελεί μέρος της στρατηγικής σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ. Και ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αξιοποιήσετε τις τεράστιες δυνατότητες της Google είναι μέσω του Google AdWords.

Το Google AdWords είναι μια διαφημιστική υπηρεσία που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προβάλλουν διαφημίσεις στο Google.com και σε πολλούς ιστότοπους συνεργατών του. Όταν οι άνθρωποι αναζητούν όρους που σχετίζονται με την επιχείρησή σας, η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανίζεται δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Και πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας (εξ ου και το όνομα “pay-per-click” marketing).

Υπάρχουν πολλά οφέλη από τη χρήση του Google AdWords για την επιχείρησή σας. Εδώ είναι μόνο μερικά:

1. Προσεγγίστε ένα τεράστιο κοινό

Με περισσότερες από 3 δισεκατομμύρια αναζητήσεις την ημέρα, δεν υπάρχει καλύτερο μέρος για να προσεγγίσετε δυνητικούς πελάτες από το Google. Και με το AdWords, μπορείτε να στοχεύσετε συγκεκριμένα άτομα που είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για αυτό που έχετε να προσφέρετε.

2. Οικονομικά Αποτελεσματικό Μάρκετινγκ

Το AdWords είναι μια πολύ οικονομική μορφή μάρκετινγκ, επειδή πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να έχετε μεγάλη έκθεση για την επιχείρησή σας χωρίς να σπάσετε τα χρήματα.

3. Λάβετε άμεσα αποτελέσματα

Ένα άλλο υπέροχο πράγμα για το AdWords είναι ότι σας δίνει άμεσα αποτελέσματα. Μόλις ρυθμίσετε την καμπάνια σας, οι διαφημίσεις σας μπορούν να αρχίσουν να εμφανίζονται μέσα σε λίγα λεπτά, ώστε να μπορείτε να δείτε γρήγορα τι λειτουργεί και τι όχι.

4. Αύξηση της αναγνωρισιμότητας και της αναγνώρισης επωνυμίας

Η δημιουργία αναγνωρισιμότητας και αναγνώρισης επωνυμίας είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση—και το AdWords μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε ακριβώς αυτό. Εκθέτοντας επανειλημμένα τους ανθρώπους στην επωνυμία σας, θα αυξήσετε τις πιθανότητες να σας θυμούνται και να σας επιλέξουν την επόμενη φορά που θα χρειαστούν κάτι που προσφέρετε.

Το μέλλον του Google AdWords

Η ανακοίνωση της μελέτης ανάπτυξης επωνυμίας του Google AdWords έδειξε ότι το 92% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ήταν πιο πιθανό να αγοράσει από μια επωνυμία αφού είδε τις διαφημίσεις της στο Google. Αυτό το στατιστικό αποδεικνύει ότι το Google AdWords είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος προσέγγισης των καταναλωτών και θα πρέπει να θεωρείται από τις επιχειρήσεις ως μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ.

Υπάρχουν πολλά οφέλη του Google Adwords, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας:

  • Προσεγγίστε τους καταναλωτές τη στιγμή που αναζητούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας
  • Στόχευση καταναλωτών με βάση την τοποθεσία, τη γλώσσα και άλλους παράγοντες
  • Μετρήστε την αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής σας καμπάνιας και κάντε ανάλογα αλλαγές
  • Ορίστε έναν προϋπολογισμό για τη διαφημιστική σας καμπάνια και πληρώστε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας

Εάν σκέφτεστε να χρησιμοποιήσετε το Google Adwords για την επιχείρησή σας, εξετάστε αυτά τα οφέλη και πώς μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε τους καταναλωτές-στόχους σας.

Εμείς στην EPROM αναλαμβάνουμε την ολοκληρωμένη διαφημιστική σας καμπάνια στη Google με αρχική ανάλυση της στόχευσης, των αναγκών και πολλαπλών παραμέτρων της επιχείρησης σας καθώς η κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικά προϊοντα, υπηρεσίες, τοποθεσία κοινό. Διαφορετικές δεδομένα έχει ένα κομμωτήριο στη Καλαμαριά Θεσσαλονίκης με ένα στο Χαλάνδρι Αθηνών. Άλλη στόχευση έχει μια τεχνική εταιρία που πουλάει φωτοβολταϊκά, άλλη μία λέβητες αερίου, άλλη με δεξαμενές πετρελαίου. Πουλάει προϊόντα τοπικά, στο νομό, σε όλη την Ελλάδα ; Όπως αντιλαμβάνεστε όλα είναι προσαρμοσμένα

Μπορούμε να βοηθήσουμε στη διαφήμιση σας στη Google 

Προηγούμενο άρθροΠοιες είναι οι καλύτερες ιδέες για διαφήμιση την περίοδο των Χριστουγέννων
Επόμενο άρθροΓιατί οι επιχειρήσεις χρειάζονται μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου