1. Τι είναι το Mobile-First Indexing; Είναι ο τρόπος με τον οποίο η Google κατατάσσει και ευρετηριάζει ιστότοπους με βάση το περιεχόμενο και την εμπειρία χρήστη της έκδοσης για κινητά.

2. Responsive Design: Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς τα κινητά με responsive design για να παρέχει μια απρόσκοπτη εμπειρία σε όλες τις συσκευές.

3. Η ταχύτητα της σελίδας έχει σημασία: Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας για κινητά για ταχύτητα, ώστε να βελτιώσετε την εμπειρία του χρήστη και να ενισχύσετε την κατάταξη στην αναζήτηση.

4. Mobile UX: Δημιουργήστε διαισθητική πλοήγηση, ευανάγνωστο κείμενο και προσβάσιμα CTA για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων για να ενισχύσετε τη δέσμευση.

5. Δομημένα δεδομένα: Εφαρμόστε τη σήμανση δομημένων δεδομένων για να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενό σας στις κινητές συσκευές.

6. SEO για κινητά: Επικεντρωθείτε σε στρατηγικές SEO ειδικά για κινητά τηλέφωνα, όπως η βελτιστοποίηση για τοπική αναζήτηση και φωνητική αναζήτηση, για να προσεγγίσετε αποτελεσματικά τους χρήστες κινητών τηλεφώνων.

7. AMP: Εξετάστε το ενδεχόμενο εφαρμογής των επιταχυνόμενων σελίδων κινητής τηλεφωνίας (AMP) για να παρέχετε αστραπιαίες εμπειρίες για κινητά και να βελτιώσετε την ορατότητα αναζήτησης.

8. Δοκιμές και παρακολούθηση: Δοκιμάζετε τακτικά τον ιστότοπό σας σε διάφορες κινητές συσκευές και παρακολουθείτε τις μετρήσεις επιδόσεων για να εντοπίζετε και να διορθώνετε τυχόν προβλήματα.

9. Περιεχόμενο φιλικό προς τα κινητά: Προσαρμόστε το περιεχόμενό σας για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων με συνοπτικό κείμενο και οπτικά στοιχεία με δυνατότητα σάρωσης που φορτώνουν γρήγορα στις κινητές συσκευές.

10. Εργαλεία βελτιστοποίησης για κινητά τηλέφωνα: Αξιοποιήστε εργαλεία όπως το Mobile-Friendly Test της Google και το PageSpeed Insights για να αξιολογήσετε και να βελτιώσετε την απόδοση του ιστότοπού σας για κινητά τηλέφωνα.

Μείνετε μπροστά από το παιχνίδι κατανοώντας το Mobile-First Indexing και βελτιστοποιώντας τον ιστότοπό σας για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων!

Προηγούμενο άρθροΓράφεις άρθρα ; Πρέπει να στοιχίζεις το κείμενο στα αριστερά
Επόμενο άρθροΠοια είναι η καλύτερη τακτική για την τιμολόγηση των προϊόντων σας