Τα pop-up banner μπορεί να φαίνονται δελεαστικά για την καταγραφή δυνητικών πελατών ή την προώθηση προσφορών, αλλά στην πραγματικότητα μπορούν να κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό. Μπλοκάρουν πολύτιμο περιεχόμενο και διαταράσσουν την εμπειρία του χρήστη. ?

Σκεφτείτε το: όταν οι χρήστες επισκέπτονται τον ιστότοπό σας, έρχονται για το περιεχόμενο και τις πληροφορίες που παρέχετε. Αλλά όταν εμφανίζονται ξαφνικά pop-up banner, καλύπτουν αυτό το περιεχόμενο που αναζητούν οι χρήστες. Αυτό μπορεί να είναι απογοητευτικό και απογοητευτικό, οδηγώντας σε κακή εμπειρία χρήστη.

Επιπρόσθετα στην απογοήτευση, τα pop-up banner φορτώνονται συχνά τελευταία σε μια σελίδα. Μέχρι να εμφανιστούν τελικά, οι χρήστες έχουν ήδη αρχίσει να διαβάζουν ή να αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας. Αυτή η διακοπή μπορεί να είναι ενοχλητική και μπορεί ακόμη και να απομακρύνει τους επισκέπτες από τον ιστότοπό σας.

Αντίθετα, εστιάστε στη δημιουργία απρόσκοπτων εμπειριών χρήστη που δίνουν προτεραιότητα στο περιεχόμενό σας. Προσελκύστε το κοινό σας με καλές παροτρύνσεις για δράση μέσα στο ίδιο το περιεχόμενο, παρέχοντας αξία χωρίς να διακόπτεται η διαδρομή περιήγησής του.

Θυμηθείτε, η οικοδόμηση εμπιστοσύνης και η διασφάλιση μιας θετικής εμπειρίας χρήστη πρέπει πάντα να αποτελούν κορυφαίες προτεραιότητες. Ας αποχαιρετήσουμε λοιπόν αυτά τα ενοχλητικά pop-up banner και ας καλωσορίσουμε έναν πιο φιλικό προς τον χρήστη ιστό! ?✨

Προηγούμενο άρθροBlack Friday 2023 – Πότε είναι – Ποιες είναι οι καλύτερες τακτικές για Black Friday & Cyber Monday
Επόμενο άρθροΟ ρόλος του “social proof” στις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου