Με μεγάλη χαρά μοιραζόμαστε μαζί σας την αξέχαστη εμπειρία που ζήσαμε στο διήμερο συνέδριο Digital Marketing που διοργανώθηκε στις 23 & 24 Σεπτεμβρίου 2023. Το συνέδριο αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία να είμαστε ενημερωμένοι για τις τελευταίες εξελίξεις και τάσεις στον τομέα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Digital Marketing, ακούγοντας διεθνούς κύρους ομιλητές.

Ως επαγγελματίες στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ψηφιακού μάρκετινγκ,  παρακολουθήσαμε την έκθεση Ecommerce & Digital Marketing Expo 2023 και ήταν μια απίστευτη εμπειρία. Όντας η μεγαλύτερη έκθεση για το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ψηφιακό μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ξεπέρασε πραγματικά τις προσδοκίες μου.

Γράφει ο Γιώργος Μπρακόπουλος (Προγραμματιστής Αναλυτής – MSc.)

Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο περίφημο Ζάππειο Μέγαρο στην Αθήνα, το οποίο παρείχε ένα όμορφο και επαγγελματικό περιβάλλον. Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν το εύρος των επαγγελματιών που συμμετείχαν στην έκθεση. Η εκδήλωση προσέλκυσε ειδικούς του κλάδου, επιχειρηματίες και επαγγελματίες τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό. Αυτό δημιούργησε μια μοναδική ευκαιρία δικτύωσης και μου επέτρεψε να συνδεθώ με ομοϊδεάτες που είναι παθιασμένοι με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Η ίδια η έκθεση ήταν καλά οργανωμένη, με μια ποικιλία εκθετών που παρουσίαζαν τις τελευταίες τάσεις, προϊόντα και υπηρεσίες του κλάδου. Ο χώρος της έκθεσης έσφυζε από ενέργεια και υπήρχαν τόσα πολλά να δείτε και να μάθετε.

Οι συνεδρίες και τα εργαστήρια ήταν κατατοπιστικά και ελκυστικά, παρέχοντας πολύτιμες γνώσεις και πρακτικές στρατηγικές για επιτυχία στον συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο των διαδικτυακών επιχειρήσεων. Η διοργάνωση της εκδήλωσης ήταν κορυφαία, με ομαλή υλικοτεχνική υποδομή και εξυπηρετικό προσωπικό που διασφάλισε μια απρόσκοπτη εμπειρία για όλους τους συμμετέχοντες. Αποκόμισα πολύτιμες ιδέες και γνώσεις από τους ηγέτες του κλάδου. Το αποκορύφωμα της έκθεσης ήταν οι κεντρικοί ομιλητές. Η σύνθεση ήταν εντυπωσιακή, με καταξιωμένους εμπειρογνώμονες να μοιράζονται τις εμπειρίες και τις στρατηγικές τους για επιτυχία στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Συνολικά, η Ecommerce & Digital Marketing Expo 2023 ήταν ένα παιχνίδι που άλλαξε τα δεδομένα για μένα. Μου παρείχε μια πλατφόρμα για να μάθω, να συνδεθώ και να παραμείνω ενήμερος για τις τελευταίες τάσεις στον κλάδο. Συνιστώ ανεπιφύλακτα την παρακολούθηση αυτής της έκθεσης σε όποιον ενδιαφέρεται για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Η ατμόσφαιρα ήταν ενεργητική και έσφυζε από ενθουσιασμό, καθιστώντας την εκδήλωση μια πραγματικά ευχάριστη και γόνιμη εμπειρία. Συνιστώ ανεπιφύλακτα την Ecommerce & Digital Marketing Expo σε όσους ασχολούνται με αυτούς τους τομείς. Πρόκειται για την κορυφαία εκδήλωση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη για την ενημέρωση σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις και τη σύνδεση με τους επαγγελματίες του κλάδου. Ανυπομονώ ήδη να συμμετάσχω στην έκθεση της επόμενης χρονιάς.

Ομιλητές στη Ecommerce & Digital Marketing Expo 2023

Το συνέδριο διακρίθηκε για τον εξαιρετικό τρόπο με τον οποίο οργανώθηκε, παρέχοντας δύο παράλληλες συνεδριακές σκηνές που φιλοξένησαν το διεθνές συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το διεθνές συνέδριο για το Ψηφιακό Μάρκετινγκ. Οι ομιλητές μας μας παρέσυραν με τις γνώσεις τους και μας έδωσαν μια εμβρόντητη εικόνα των μελλοντικών προκλήσεων και ευκαιριών που προκύπτουν σε αυτούς τους δυναμικούς κλάδους.

Ενδεικτική λίστα από τους ομιλητές της Ecommerce & Digital Marketing Expo 2023

• Niki Andravidioti, Business Development and Innovation Specialist, DIAS S.A.
• Diana Birba, Marketing Manager Europe, Coca-Cola Shape Choices, The Coca- Cola Company
• Veronika Braun, Senior Director, Product Operations, Delivery Hero SE
• Konstantinos Chouliaras, Director of Operations, Skroutz Last Mile
• Ruben van Eijk, Head of Creative Shop CEE, Meta
• Renata Foteinou, Chief Commercial Officer, Shopflix
• Katerina Fraidaki, President, GRECA
• Kyriakos Kagialoglou, Digital Marketing Manager, OTE Group of Companies
• Stavros Kakouros, Human Insights Director Europe, The Coca-Cola Company
• Michael Karipidis, FBS Operations Manager, Skroutz
• Maria Levanti, eCommerce Campaign and Content Coordinator, Unilever
• Marily Mitropoulou, Senior App Growth Manager, Google EU
• Karolina Mizan, Digital Marketing Executive, IKEA GR
• Manos Nikolopoulos, Online Data Analytics Supervisor, OPAP
• John Pertsinis, eCommerce Key Account Manager, Unilever
• Elias Pitsavos, Head of Klarna Greece
• Garry Ryan, Channel Account Manager, CEE, HubSpot
• Dr. Mihalis Sarantinos, Member of iab Hellas Board – Founder & MD, Steficon
• Makis Savvidis, Representative of Greece & Board Member, eCommerce Europe
• Harry Spinthakis, Country Manager, GLAMI
• Harris Takas, General Manager – Quick Commerce, efood
• Stavros Theodoratos, eCommerce & Digital Innovation Director, Public Group
• Miltiadis Theofanis, Retail Account Manager (Brand Specialist), Amazon
• Ansgar Wollnik, Senior Solution Sales Specialist, Adobe

Επίσκεψη στη Ecommerce & Digital Marketing Expo 2023

Η επίσκεψη μας στον εκθεσιακό χώρο ήταν εξίσου εντυπωσιακή, δίνοντας μας την ευκαιρία να γνωρίσουμε τους εκθέτες και να ενημερωθούμε για τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες τους. Οι εκθέτες μας προσέφεραν πολύτιμες πληροφορίες και συμβουλές που θα μας βοηθήσουν να αναδείξουμε τις επιχειρήσεις μας στον ψηφιακό κόσμο και να επιτύχουμε επιπλέον από τις διαδικτυακές πωλήσεις.

Εκθέτες της Ecommerce & Digital Marketing Expo 2023

Συγκεντρώνοντας περισσότερους από 150 εκθέτες, το συνέδριο αποτέλεσε τη μεγαλύτερη έκθεση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Είμαστε βαθύτατα υπερήφανοι που η EPROM είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει σε αυτό το σπουδαίο γεγονός και να προσφέρει την επαγγελματική μας οπτική στον τομέα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Digital Marketing.

Καθώς αντιμετωπίζουμε μια διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά, το Networking, οι προσωπικές επαφές, η γνώση και η εκπαίδευση, καθώς και οι συμφωνίες και συνεργασίες αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη σημασία. Είμαστε αποφασισμένοι να παραμείνουμε στην πρώτη γραμμή της τεχνολογικής εξέλιξης, προσφέροντας υψηλού επιπέδου λύσεις που θα στηρίξουν τις επιχειρήσεις σας στην επίτευξη των στόχων τους.

Networking στην Ecommerce & Digital Marketing Expo 2023

Το σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε αποτελούσε μια μοναδική ευκαιρία για κορυφαίο networking. Επαγγελματίες από διάφορους τομείς είχαν τη δυνατότητα να συναντηθούν, να ανταλλάξουν απόψεις και να δημιουργήσουν νέες συνεργασίες που μπορούν να οδηγήσουν σε αλλαγές και καινοτομίες στον ψηφιακό κόσμο.

Προσωπικές Επαφές

Οι προσωπικές επαφές που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου αποδείχθηκαν εξίσου σημαντικές. Η ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων από κοντά και η δημιουργία δεσμών με επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες αξίες και στόχους αποτέλεσαν ένα πολύτιμο εφόδιο για τη μελλοντική επιτυχία.

Γνώση

Όσον αφορά τη γνώση και την εκπαίδευση, το σεμινάριο πρόσφερε μια ευρεία παλέτα θεμάτων που κάλυπταν τις νέες τάσεις στο eCommerce και το Digital Marketing. Κορυφαίοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό μοιράστηκαν τις γνώσεις τους και παρουσίασαν πρακτικές προσεγγίσεις που μπορούν να εφαρμοστούν αμέσως για τη βελτίωση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.

Νέες Συνεργασίες στην Ecommerce & Digital Marketing Expo 2023

Οι συμφωνίες και συνεργασίες αποτέλεσαν αναπόσπαστο μέρος του σεμιναρίου, δίνοντας τη δυνατότητα στους επαγγελματίες να συνεργαστούν και να εξελίξουν τις επιχειρηματικές τους πρωτοβουλίες.

Θέματα που καλύφθηκαν στην Ecommerce & Digital Marketing Expo 2023

Web Analytics: Η ανάλυση ιστού περιλαμβάνει τη μέτρηση, συλλογή, ανάλυση και αναφορά δεδομένων ιστού για την κατανόηση και βελτιστοποίηση της χρήσης του ιστότοπου. Παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών, τις πηγές επισκεψιμότητας και τα ποσοστά μετατροπής, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις.

Λογισμικό ηλεκτρονικού καταστήματος: Το λογισμικό ηλεκτρονικού καταστήματος αναφέρεται σε πλατφόρμες και εργαλεία που επιτρέπουν τη δημιουργία και τη διαχείριση ηλεκτρονικών καταστημάτων. Περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως διαχείριση αποθεμάτων, πύλες πληρωμών, καταλόγους προϊόντων και επεξεργασία παραγγελιών, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να πωλούν προϊόντα ή υπηρεσίες στο διαδίκτυο.

Cloud & Hosting: Οι υπηρεσίες νέφους και φιλοξενίας προσφέρουν κλιμακούμενη και ευέλικτη υποδομή για την αποθήκευση δεδομένων και τη φιλοξενία ιστότοπων ή εφαρμογών. Οι λύσεις cloud παρέχουν πόρους κατά παραγγελία, ενώ οι υπηρεσίες φιλοξενίας προσφέρουν χώρο διακομιστή και συντήρηση για ιστότοπους, εξασφαλίζοντας αξιόπιστη διαδικτυακή παρουσία.

Logistics: Η εφοδιαστική περιλαμβάνει τη διαχείριση αγαθών, υπηρεσιών και πληροφοριών σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού. Περιλαμβάνει διαδικασίες όπως η μεταφορά, η διαχείριση αποθεμάτων, η αποθήκευση και η εκτέλεση παραγγελιών, εξασφαλίζοντας την αποτελεσματική παράδοση των προϊόντων στους πελάτες.

Κινητές εφαρμογές: Οι κινητές εφαρμογές ή εφαρμογές για κινητά, είναι λογισμικό σχεδιασμένο για smartphones και tablets. Προσφέρουν διάφορες λειτουργίες, από την ψυχαγωγία έως την παραγωγικότητα, παρέχοντας στις επιχειρήσεις έναν άμεσο τρόπο να εμπλέκουν τους χρήστες και να προσφέρουν υπηρεσίες σε κινητές συσκευές.

Ανάπτυξη ιστοσελίδων και λύσεις λογισμικού: ενώ οι λύσεις λογισμικού περιλαμβάνουν διάφορες εφαρμογές προσαρμοσμένες σε συγκεκριμένες επιχειρηματικές ανάγκες. Αυτές οι τεχνολογίες προωθούν την ηλεκτρονική παρουσία, εξορθολογίζουν τις λειτουργίες και βελτιώνουν τις εμπειρίες των χρηστών.

Ηλεκτρονικές πληρωμές: Οι ηλεκτρονικές πληρωμές αναφέρονται σε ηλεκτρονικές μεθόδους πληρωμής που επιτρέπουν στους πελάτες να πραγματοποιούν συναλλαγές στο διαδίκτυο. Περιλαμβάνουν τις πιστωτικές κάρτες, τα ψηφιακά πορτοφόλια και τις ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές, παρέχοντας στους πελάτες βολικούς και ασφαλείς τρόπους πληρωμής για προϊόντα και υπηρεσίες.

SEO/SEA: Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και η διαφήμιση μηχανών αναζήτησης (SEA) είναι στρατηγικές για τη βελτίωση της διαδικτυακής προβολής. Το SEO επικεντρώνεται σε οργανικές μεθόδους για την υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, ενώ το SEA περιλαμβάνει πληρωμένη διαφήμιση για την εμφάνιση σε περίοπτη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Social Media: Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να συνδεθούν και να εμπλακούν με το κοινό τους. Περιλαμβάνει τη δημιουργία περιεχομένου, την αλληλεπίδραση με τους χρήστες και τη διεξαγωγή στοχευμένων διαφημιστικών εκστρατειών για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας και την προώθηση της δέσμευσης των πελατών.

Μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιλαμβάνει την αποστολή στοχευμένων μηνυμάτων σε μια ομάδα παραληπτών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Είναι ένα άμεσο κανάλι επικοινωνίας για την προώθηση προϊόντων, την ανταλλαγή ενημερώσεων και την οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες.

Σχεδιασμός και ευχρηστία: Ο σχεδιασμός και η ευχρηστία αναφέρονται στις οπτικές και λειτουργικές πτυχές των ιστότοπων και των εφαρμογών. Ένας φιλικός προς το χρήστη σχεδιασμός βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη, διευκολύνοντας τους πελάτες να περιηγηθούν, να αλληλεπιδράσουν και να επιτύχουν τους στόχους τους.

Μάρκετινγκ επιδόσεων: Το μάρκετινγκ επιδόσεων επικεντρώνεται σε μετρήσιμα αποτελέσματα, χρησιμοποιώντας συχνά ψηφιακή διαφήμιση και άλλες στρατηγικές για την προώθηση συγκεκριμένων ενεργειών, όπως κλικ, μετατροπές ή πωλήσεις. Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παρακολουθούν την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών μάρκετινγκ και να βελτιστοποιούν τις καμπάνιες για καλύτερα αποτελέσματα.

Φύγαμε από το event εμπνευσμένοι και παρακινημένοι να εφαρμόσουμε νέες ιδέες στη δική μας επιχείρηση αλλά κυρίως στο μεγάλο εύρος πελατών-συνεργατών που μας εμπιστεύονται και σας υποσχόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να σας παρέχουμε την υψηλότερη ποιότητα υπηρεσιών μας.

 

Προηγούμενο άρθροΕπίσκεψη στην 87η ΔΕΘ (Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης)
Επόμενο άρθροΗ Ιστορία της Google από την ίδρυση της μέχρι και σήμερα (25 χρόνια μετά)