Αν είστε ιδιοκτήτης τοπικής επιχείρησης και η ακτίνα περιορίζεται εντός του δήμου σας, είναι σημαντικό να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον προϋπολογισμό σας όσον αφορά τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με μηνιαίο προϋπολογισμό 150 ευρώ, έχετε μερικές επιλογές για να προωθήσετε αποτελεσματικά τις αναρτήσεις σας.

Μια στρατηγική είναι να δημιουργήσετε τρείς (3) προωθημένες αναρτήσεις Χ 50 ευρώ η καθεμία κατά τη διάρκεια του μήνα. Κατανέμοντας τον προϋπολογισμό σας σε πολλές αναρτήσεις, μπορείτε να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό και να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να αποκτήσετε νέους πελάτες. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει πιο συχνή επαφή με το κοινό σας και διατηρεί την επιχείρησή σας φρέσκια στο μυαλό του.

Εναλλακτικά, θα μπορούσατε να επιλέξετε να δημιουργήσετε δύο (2) προωθημένες αναρτήσεις Χ 75 ευρώ η καθεμία με υψηλή στόχευση και με στρατηγικό χρόνο. Εστιάζοντας τον προϋπολογισμό σας σε μικρότερο αριθμό αναρτήσεων, μπορείτε να διαθέσετε περισσότερους πόρους για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου και τη στόχευση ενός συγκεκριμένου τμήματος κοινού. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει μια πιο συγκεντρωμένη προσπάθεια για τη μεγιστοποίηση της αφοσίωσης και των μετατροπών.

Τελικά, η απόφαση εξαρτάται από τους συγκεκριμένους επιχειρηματικούς σας στόχους, το κοινό-στόχο και το περιεχόμενο που πρέπει να προωθήσετε. Εξετάστε το ενδεχόμενο να πειραματιστείτε και με τις δύο στρατηγικές για να δείτε ποια έχει τα καλύτερα αποτελέσματα για την τοπική σας επιχείρηση!

Προηγούμενο άρθροΠοια είναι τα οφέλη της διαδικτυακής παρουσίας
Επόμενο άρθροΣτρατηγικές τμηματοποίησης – Στόχευση στο σωστό κοινό