Ο ιστότοπός σας είναι σαν την επαγγελματική σας κάρτα: δείχνει ποιοι είστε, τι κάνετε και τι μπορούν να περιμένουν οι άνθρωποι από εσάς. Είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για τα πάντα, από την προώθηση της επιχείρησής σας έως τη δημιουργία δυνητικών πελατών και πωλήσεων.

Γιατί πρέπει να φτιάξετε έναν ιστότοπο και πως η κατασκευή ιστοσελίδας παίζει ρόλο

Αυτό μπορεί να συνοψιστεί σε δύο λέξεις— διαδικτυακή παρουσία ! Η διαδικτυακή προβολή σας είναι το κλειδί για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Εάν οι άνθρωποι δεν ξέρουν πού να σας βρουν, πώς μπορούν να αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία σας; Γι’ αυτό χρειάζεστε έναν ιστότοπο.

Τα οφέλη μιας επιχειρηματικής ιστοσελίδας είναι :

Περισσότερη αξιοπιστία:

Με τη δημιουργία ενός ιστότοπου, ρυθμίζετε τον εαυτό σας να γίνετε αυθεντία στη θέση σας. Χρησιμοποιήστε τον ιστότοπό σας για να δείξετε ότι η επιχείρησή σας είναι αξιόπιστη, επισημαίνοντας προηγούμενες εργασίες, γράφοντας έγκυρα ιστολόγια, προσθέτοντας κριτικές και μαρτυρίες πελατών ή παρουσιάζοντας την εμπειρία σας.

Ευρεία εμβέλεια:

Ναι! Με έναν ιστότοπο, μπορείτε να προσεγγίσετε ένα πολύ ευρύτερο κοινό από το IRL . Οποιοσδήποτε μπορεί να έχει πρόσβαση στον ιστότοπό σας ανά πάσα στιγμή, ανοίγοντας νέες ευκαιρίες για την επιχείρησή σας.

Οικονομικά:

Μπορείτε να ανοίξετε έναν ιστότοπο με λίγα μόνο δολάρια κάθε μήνα. Αυτή η μικρή επένδυση δίνει βελτιωμένη ορατότητα και ενισχύει την επωνυμία σας.

Καλύτερο μάρκετινγκ για κατασκευή ιστοσελίδας 

Ένας ιστότοπος είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας. Λειτουργεί ως το επίκεντρο των άλλων προσπαθειών σας στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, όπως η αναζήτηση, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι πληρωμένες διαφημίσεις.


Βήμα 1: Προσδιορίστε τους στόχους του ιστότοπού πριν τη κατασκευή ιστοσελίδας σας

Δημιουργείτε έναν ιστότοπο για κάποιο λόγο. Πριν ξεκινήσετε την κατασκευή, καθορίστε με σαφήνεια αυτούς τους στόχους. Σκεφτείτε τα πράγματα που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σας να πετύχει.

Ξεκινήστε προσδιορίζοντας τον κύριο στόχο σας: ποιο είναι το μόνο πράγμα που θέλετε να επιτύχει ο ιστότοπός σας;

Αυτό θα μπορούσε να είναι:

  • Προωθήστε το προϊόν ή την υπηρεσία σας
  • Προβάλετε το χαρτοφυλάκιό σας
  • Πουλήστε προϊόντα
  • Δημιουργήστε δυνητικούς πελάτες
  • Μοιραστείτε τις απόψεις και τις γνώσεις σας

Στη συνέχεια, μπορείτε να απαριθμήσετε μικρότερους στόχους που υποστηρίζουν τον κύριο στόχο. Για παράδειγμα, εάν ο κύριος στόχος σας είναι να εγγραφούν άτομα για την υπηρεσία σας, μπορεί να έχετε αρκετούς μικρότερους στόχους που ωθούν τους ανθρώπους προς αυτόν τον στόχο.

Αυτά θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν:

  • Υποβάλετε μια ερώτηση
  • Διαβάστε το blog
  • Εγγραφείτε για το ενημερωτικό δελτίο
  • Εγγραφείτε για ένα διαδικτυακό σεμινάριο
  • Πρόσβαση στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα
  • Κατεβάστε ένα PDF
  • Ακολουθήστε σας στα social media
  • Εγγραφείτε σε μια κοινότητα
  • Ελέγξτε το χαρτοφυλάκιό σας

Βήμα 2: Επιλέξτε ένα όνομα τομέα (domain) πριν τη κατασκευή ιστοσελίδας 

Το όνομα τομέα σας είναι η διεύθυνση κειμένου που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να αποκτήσουν πρόσβαση στον ιστότοπό σας. Η επιλογή του σωστού διευκολύνει τους χρήστες να βρουν τον ιστότοπό σας όταν τον χρειάζονται.

Η επιλογή ενός ονόματος τομέα πρέπει να είναι αρκετά εύκολη. Συνήθως θα χρησιμοποιείτε το όνομα ή το όνομα της επιχείρησής σας, αλλά παράγοντες όπως η τιμή και η διαθεσιμότητα μπορεί να περιπλέξουν τη διαδικασία.

Διατηρήστε το όνομα τομέα σας όσο το δυνατόν πιο σύντομο. Αυτό διευκολύνει τους ανθρώπους να διαβάζουν, να θυμούνται και να πληκτρολογούν τη διεύθυνσή σας. Προσπαθήστε να περιορίσετε το μήκος του ονόματος τομέα σας στην επωνυμία σας και σε μια προαιρετική λέξη-κλειδί.

Μόλις καταχωρηθεί το όνομά σας, μπορείτε να δημιουργήσετε μια διεύθυνση email που να περιλαμβάνει τον τομέα.

Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπως [yourname]@[yourdomainname].com ή sales@[yourdomainname].com.

Η χρήση ενός προσαρμοσμένου τομέα ενισχύει την αξιοπιστία κατά την επικοινωνία με πελάτες ή δυνητικούς πελάτες. Είναι πιο επαγγελματικό από το να χρησιμοποιείτε μια υπηρεσία όπως το Gmail ή το Live για την αποστολή email.

Βήμα 3: Επιλέξτε έναν πάροχο φιλοξενίας (hosting) για τη κατασκευή ιστοσελίδας σας

Η φιλοξενία είναι το μέρος όπου ζει ο ιστότοπός σας . Ακριβώς όπως ο οικοδεσπότης σας στην Airbnb φροντίζει για τη διαμονή σας, η φιλοξενία ιστού είναι όπου αποθηκεύονται όλα τα αρχεία Ιστού σας. Θα σας βοηθήσουμε να επιλέξετε ένα πρόγραμμα φιλοξενίας και να σας καθοδηγήσουν σε ολόκληρη τη ρύθμιση.

​Επαγγελματική συμβουλή: 3 τύποι στη κατασκευή ιστοσελίδας και τη φιλοξενίας σας

Η κοινόχρηστη φιλοξενία είναι αυτό που πιθανώς χρειάζεστε εάν ξεκινάτε. Ο ιστότοπός σας αποθηκεύεται σε διακομιστή με άλλους ιστότοπους. Αυτό το καθιστά μια εξαιρετικά φθηνή επιλογή. Ωστόσο, δεδομένου ότι μοιράζεστε πόρους, μπορεί να υπάρξει διακοπή λειτουργίας εάν ένας άλλος ιστότοπος έχει αυξημένη επισκεψιμότητα.

Η φιλοξενία VPS είναι το μεσαίο επίπεδο. Με έναν εικονικό ιδιωτικό διακομιστή, εξακολουθείτε να μοιράζεστε έναν διακομιστή, αλλά έχετε τον δικό σας χώρο για να χειριστείτε περισσότερους επισκέπτες.

Η αποκλειστική φιλοξενία (dedicated) σας δίνει τον δικό σας διακομιστή. Αυτή είναι η καλύτερη επιλογή για μεγάλους ιστότοπους με μεγάλη επισκεψιμότητα. Πιθανότατα δεν θα το χρειαστείτε αυτό όταν ξεκινήσετε τον ιστότοπό σας, αλλά ίσως εάν ο ιστότοπός σας γίνει παγκόσμιος!

Βήμα 4: Επιλέξτε το CMS σας στη κατασκευή ιστοσελίδας 

Ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) είναι μια πλατφόρμα που σας επιτρέπει να δημιουργείτε και να τροποποιείτε το περιεχόμενό σας στον ιστό. Τα εργαλεία CMS όπως το WordPress, και το Drupal είναι παραδείγματα που σας βοηθούν να δημιουργήσετε προσαρμόσιμους και ισχυρούς ιστότοπους.

Τα εργαλεία CMS παρέχουν στους χρήστες πολύ έλεγχο. Μπορείτε συχνά να έχετε πρόσβαση σε προσθήκες που σας επιτρέπουν να δημιουργείτε πολύπλοκους ιστότοπους. Ωστόσο, τα CMS μπορεί να έχουν υψηλή καμπύλη εκμάθησης—ειδικά εάν δεν έχετε εμπειρία με αυτά τα εργαλεία ή αν φτιάχνετε τον πρώτο σας ιστότοπο.

Εάν δεν χρειάζεστε την ευελιξία για να δημιουργήσετε έναν περίπλοκο ιστότοπο, τα προγράμματα δημιουργίας ιστοτόπων είναι ένας πιο φιλικός προς τον χρήστη τρόπος για να ξεκινήσετε.

Βήμα 5: Οργανώστε τη δομή κατά τη κατασκευή ιστοσελίδας σας

Η διασφάλιση ότι οι επισκέπτες έχουν μια καταπληκτική εμπειρία ιστότοπου ξεκινά με την παροχή μιας λογικής διαδρομής για τους ανθρώπους να βρουν τις πληροφορίες που αναζητούν.

Ξεκινήστε ανακαλύπτοντας όλες τις σελίδες που θα χρειαστείτε. Σύνδεση με τα πιο σημαντικά στις κύριες γραμμές πλοήγησής σας και σύνδεση με άλλα στη δευτερεύουσα πλοήγηση ή στα υποσέλιδα σας. Όσο περισσότερες σελίδες έχετε, τόσο πιο περίπλοκος θα είναι ο ιστότοπός σας. Για να ξεκινήσετε, εστιάστε στις σελίδες που πρέπει να έχετε.

Οι πιο σχετικές και πιο επισκέψιμες σελίδες που πρέπει να έχει κάθε ιστότοπος είναι:

  • Αρχική σελίδα
  • Σχετικά με τη σελίδα
  • Σελίδα πληροφοριών επικοινωνίας
  • Σελίδα ιστολογίου
  • Πολιτική απορρήτου
  • Οροι χρήσης

Ανάλογα με τις ανάγκες του ιστότοπού σας κατά τη κατασκευή ιστοσελίδας σας, μπορείτε πάντα να προσθέσετε νέες σελίδες αργότερα.

Τύποι δομής ιστότοπου στη κατασκευή ιστοσελίδας

1. Ιεραρχικό μοντέλο
Ένα ιεραρχικό μοντέλο μοιάζει με οικογενειακό δέντρο. Έχει μία μόνο σελίδα στην κορυφή που διακλαδίζεται σε διαφορετικά επίπεδα.

2. Διαδοχικό μοντέλο
Ένα διαδοχικό μοντέλο είναι όταν οι σελίδες οργανώνονται για να ωθήσουν τους χρήστες σε μια ακολουθία βήμα προς βήμα.

Ένα συνηθισμένο παράδειγμα αυτού είναι η δομή που εμφανίζεται όταν προσπαθείτε να αγοράσετε κάτι στο διαδίκτυο. Ο ιστότοπος θα σας καθοδηγήσει συνήθως στις σελίδες προϊόντων, στο καλάθι, στο ταμείο και στην επιβεβαίωση παραγγελίας.

3. Μοντέλο matrix
Οι ιστότοποι μοντέλων Maxtrix είναι αυτοί που δεν έχουν αυστηρή δομή. Επιτρέπουν στους επισκέπτες να κάνουν το δικό τους δρόμο μέσα από τον ιστότοπο.

Για να είναι αποτελεσματικοί αυτοί οι ιστότοποι, πρέπει να έχετε πολλά μενού και ισχυρούς εσωτερικούς συνδέσμους. Αυτό βοηθά τους ανθρώπους να βρουν και να κάνουν κλικ σε πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν.

Η Wikipedia είναι ένα καλό παράδειγμα ιστότοπου που δημιουργήθηκε με το μοντέλο matrix.

Βήμα 6: Σχεδιάστε τη δομή στη κατασκευή ιστοσελίδας

Επισημάνετε τις πιο σημαντικές πληροφορίες. Εάν ο ιστότοπός σας είναι χαρτοφυλάκιο, κάντε την εργασία σας εύκολη πρόσβαση. Εάν ο ιστότοπός σας πρόκειται να προωθήσει την υπηρεσία σας, διευκρινίστε τι κάνετε και επισημάνετε πώς μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας οι άνθρωποι.

Χρησιμοποιήστε τις παροτρύνσεις για δράση (CTA). Τα CTA σας θα πρέπει να επισημαίνουν τις κύριες ενέργειες που θέλετε να κάνουν οι χρήστες. Αυτό μπορεί να είναι η εγγραφή, η πραγματοποίηση μιας αγοράς ή η υποβολή μιας φόρμας.

Δημιουργήστε μια σταθερή χρωματική παλέτα. Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο όπως το Coolors για να δημιουργήσετε μια παλέτα που να καλύπτει τις ανάγκες σας.

Ελέγξτε την αντίθεση χρώματος. Χρησιμοποιήστε έναν έλεγχο αντίθεσης για να δείτε εάν υπάρχει αρκετή αντίθεση μεταξύ του προσκηνίου και του φόντου σας.

Χρησιμοποιήστε συνεπή τυπογραφία. Επιλέξτε μια γραμματοσειρά (ή μερικές συμπληρωματικές γραμματοσειρές) και χρησιμοποιήστε τις σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας.

Δημιουργήστε συνεπή στυλ κειμένου. Δημιουργήστε στυλ για τίτλους, κεφαλίδες και κείμενο για να δημιουργήσετε μια σαφή και συνεπή ιεραρχία για τον ιστότοπό σας.

Διατηρήστε το περιεχόμενό σας σε καλή απόσταση. Χρησιμοποιήστε περιθώρια και γέμιση για να προσθέσετε χώρο μεταξύ των στοιχείων.

Σχεδιάστε ένα επαγγελματικό λογότυπο

Χρησιμοποιήστε εικόνες υψηλής ποιότητας στη κατασκευή ιστοσελίδας

Βελτιστοποίηση εικόνας για τον ιστότοπό σας. Οι εικόνες αποτελούν μεγάλο μέρος του σχεδιασμού του ιστότοπού σας. Ωστόσο, τα αρχεία εικόνας είναι πολύ μεγαλύτερα από το κείμενο, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να χρειαστεί πολύς χρόνος για να φορτωθούν. Αυτό προκαλεί προβλήματα τόσο στους χρήστες όσο και στους ανιχνευτές της Google, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα κατάταξης του ιστότοπού σας.

Βήμα 7: Σκεφτείτε το περιεχόμενό σας στη κατασκευή ιστοσελίδας

Το περιεχόμενο (γνωστός και ως η γραφή) θα αποτελέσει τη ραχοκοκαλιά του ιστότοπού σας. Αξίζει να αφιερώσετε χρόνο για να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας στον ιστό είναι:

  • Σχετικό με το κοινό σας
  • Κατευθύνεται προς έναν στόχο
  • Μεταφέροντας ένα σαφές και συναρπαστικό μήνυμα
  • Υιοθετώντας μια μοναδική φωνή που αντικατοπτρίζει την ταυτότητα της επωνυμίας σας

Όταν έχετε αμφιβολίες, θυμηθείτε – να είστε άνθρωποι ! Οι άνθρωποι μπορούν να μυρίσουν ξηρό, βαρετό περιεχόμενο με έναν καρδιακό παλμό (δηλαδή «αγοράστε τα πράγματά μου»). Αντ ‘αυτού, μοιραστείτε την προσωπική σας πλευρά και είστε αυθεντικοί στο περιεχόμενο του ιστότοπού σας. Φανταστείτε ότι γράφετε σε έναν φίλο. Το κοινό σας θα είναι πολύ πιο πιθανό να αλληλεπιδράσει με εσάς και το μήνυμά σας.

Βήμα 8: Εκτός απο τη κατασκευή ιστοσελίδας δώστε προτεραιότητα στο SEO

Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι όταν βελτιστοποιείτε τον ιστότοπό σας για να τον βοηθήσετε να εμφανιστεί στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό είναι σημαντικό γιατί όταν ο ιστότοπός σας εμφανίζεται στο Google, λαμβάνετε επισκεψιμότητα χωρίς να χρειάζεται να πληρώνετε για διαφημίσεις.

Μπορείτε να βελτιώσετε τις ταξινομήσεις οργανικής αναζήτησης βελτιστοποιώντας το κείμενο και τη σχεδίαση του ιστότοπού σας. Για παράδειγμα, να επιλέξετε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επωνυμία σας και να τις χρησιμοποιήσετε στον τίτλο, τη διεύθυνση URL, τις επικεφαλίδες και το κύριο κείμενο.

Βήμα 9: Δημοσιεύστε τον ιστότοπό σας

Όταν είστε ευχαριστημένοι με αυτό που έχετε φτιάξει, ήρθε η ώρα να δημοσιεύσετε τον ιστότοπό σας. Πριν πατήσετε το κουμπί, δώστε του μια τελευταία ανάγνωση για να βεβαιωθείτε ότι όλο το κείμενό σας είναι ακριβές και ταιριάζει με κάθε σελίδα.

Το επόμενο βήμα είναι να μάθετε από τα αναλυτικά στοιχεία σας και να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας έως ότου οι επισκέπτες κάνουν τις ενέργειες που επιτυγχάνουν τους κύριους στόχους σας.

Καν ‘το! Είμαστε οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές στη κατασκευή ιστοσελίδας σας

Ας ελπίσουμε ότι αυτά τα βήματα για τη δημιουργία του δικού σας ιστότοπου θα είναι ένα εξαιρετικό σημείο εκκίνησης για εσάς καθώς ξεκινάτε το ταξίδι σας στο σχεδιασμό ιστοσελίδων.

Μπορούμε να βοηθήσουμε!

Προηγούμενο άρθροGoogle Ενημέρωση Χρήσιμου Περιεχομένου – Διαφοροποίηση των αποτελεσμάτων αναζήτησης με 15 tips
Επόμενο άρθροΕίναι τελικά τα Social Shares σημαντικά στη κατάταξη της Google της επιχείρησης σας ;