1. Πολεμήστε για την εξατομίκευση του μηνύματός σας.

Το ιδανικό μάρκετινγκ είναι όταν στέλνεις μήνυμα :
α) στο σωστό άτομο
β) την κατάλληλη στιγμή
γ) με τη σωστή λεκτική προσέγγιση

2. Μην εμπιστεύεστε τις παραδοσιακές μεθόδους.

Με τα social media, η διαφήμισή σας θα φτάσει σε εκατομμύρια ανθρώπους, αλλά δεν θα γνωρίζετε με βεβαιότητα εάν κάποιος από αυτούς πρόκειται να αγοράσει πραγματικά από εσάς.

3. Χρησιμοποιήστε την κοινωνική ακρόαση.

Το Facebook δεν πρόκειται να σας πει πώς είναι ένας άνθρωπος, αλλά ενδιαφέρεται. Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να δημιουργήσετε το σωστό μήνυμα.

4. Καθαρίστε τη στρατηγική επικοινωνίας σας.

Οι ψηφιακές πλατφόρμες σάς βοηθούν να τμηματοποιείτε το περιεχόμενό σας έτσι ώστε να φτάνει σε όσους θέλουν να το ακούσουν. Δεν χρειάζονται όλοι.

5. Προσδιορίστε και μιλήστε με τον ιδανικό πελάτη σας.

Είναι ο καταναλωτής που θέλει οι διαφημίσεις σας να αποτελούν καθημερινό μέρος της ζωής του;

6. Κάντε τους καταναλωτές σας πρεσβευτές σας.

Ικανοποιήστε την εμπειρία αγορών με τέτοιο τρόπο ώστε ο χρήστης να είναι τόσο ευχαριστημένος με την πρότασή σας που να λέει σε άλλους για εσάς.

7. Οι υπάλληλοί σας είναι οι επηρεαστές σας.

Οι δυσαρεστημένοι εργαζόμενοι θα κακοποιήσουν την επωνυμία σας και θα συμπεριφέρονται άσχημα στους πελάτες σας.

8. Κάντε την προσφορά του προϊόντος σας ασυνήθιστη.

Βεβαιωθείτε ότι η εμπειρία αγορών σας είναι διαφορετική και δώστε στον χρήστη μια εμπειρία που θα θυμάται με ευχαρίστηση.

9. Δώστε προσοχή στις λεπτομέρειες.

Απλά πράγματα στη περιγραφή των υπηρεσιών/προϊόντων σας πρέπει να κάνουν τον αγοραστή να νιώθει ξεχωριστός.

10. Σκεφτείτε πώς μπορείτε να ολοκληρώσετε την προσφορά σας.

Να θυμάστε ότι δεν προσφέρετε μόνο μια υπηρεσία ή ένα προϊόν, αλλά μια εμπειρία που πρέπει να σας μείνει αξέχαστη. Δεν είναι μόνο το “προσθήκη στο καλάθι -> Αγορά” αλλά και το after-sales.

Προηγούμενο άρθροΤι κοινό έχουν τα προφίλ του TikTok που ακολουθούνται περισσότερο;
Επόμενο άρθροΓιατί τόσοι πολλοί επιχειρηματίες δεν γνωρίζουν την απόδοση επένδυσης του ψηφιακού μάρκετινγκ (ROI)