Στην εποχή του mobile-first design, όπου η κάθετη κύλιση έχει γίνει ο κανόνας, η χρήση slideshows στην αρχική σελίδα θεωρείται συχνά ξεπερασμένη και αναποτελεσματική. Οι έρευνες δείχνουν ότι το εντυπωσιακό 95% των χρηστών δεν θα περιμένουν να φορτώσει η επόμενη είδηση και θα επιλέξουν να συνεχίσουν να διαβάζουν “σκρολάροντας” κάθετα. Λογικό!

Θα περιμένετε δηλαδή να…περάσουν μερικά δευτερόλεπτα και στη συνέχεια να δείτε τη δεύτερη είδηση, να ξαναπεριμένετε να περάσουν πάλι μερικά δευτερόλεπτα ώστε να δείτε τη τρίτη, τη τέταρτη, τη πέμπτη ; Ήδη δεν κουραστήκατε μόνο να διαβάζετε αυτή την πρόταση που είναι και ενδιαφέρουσα ; Πόσο μάλλον να περιμένετε!

Αντί να βομβαρδίζετε τους χρήστες με πολλαπλές εικόνες ή μηνύματα σε μορφή slideshow, είναι πιο ωφέλιμο να παρουσιάζετε πληροφορίες με συνοπτικό και εύπεπτο τρόπο μέσω μιας διάταξης μίας κάθετης εμπειρίας.

Αυτή η προσέγγιση εξασφαλίζει μια απρόσκοπτη εμπειρία χρήστη, ειδικά στις κινητές συσκευές, όπου η γρήγορη και αβίαστη πλοήγηση είναι το κλειδί. Εστιάζοντας σε μια στρατηγική σχεδιασμού πρώτα για κινητά, οι ιστότοποι μπορούν να δώσουν προτεραιότητα στην ιεραρχία του περιεχομένου και να εξορθολογήσουν το ταξίδι του χρήστη, ενισχύοντας τελικά τη δέσμευση και τα ποσοστά μετατροπής.

Η υιοθέτηση της απομάκρυνσης από τα slideshows της αρχικής σελίδας προς όφελος ενός πιο φιλικού προς το χρήστη και ευέλικτου σχεδιασμού είναι απαραίτητη για την προσαρμογή στο εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο και την ικανοποίηση των αναγκών των σύγχρονων χρηστών του διαδικτύου.

Προηγούμενο άρθροΑσφάλεια eshop – Προστατεύοντας το ηλεκτρονικό σας κατάστημα
Επόμενο άρθροΓιατί χρειάζεσαι dedicated CPU/RAM για καλύτερη απόδοση και κατάταξη