Η αποστολή email είναι ένα πράγμα. Το να βεβαιωθείτε ότι το κοινό-στόχος σας λαμβάνει αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι κάτι άλλο. Η επωνυμία σας πρέπει να μεγιστοποιήσει τη δυνατότητα παράδοσης email, εάν θέλετε οι προσπάθειες μάρκετινγκ να είναι επιτυχείς και να διασφαλίσετε ότι τα μηνύματα email σας δεν καταλήγουν στους φακέλους ανεπιθύμητων μηνυμάτων των καταναλωτών (όπως το 50% όλων των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται καθημερινά). Μαζί θα δούμε 10 πρακτικές παράδοσης email.

1. Επαληθεύστε την ταυτότητα του email σας

Για να ξεκινήσετε, ελέγξτε την ταυτότητα του τομέα email σας ενεργοποιώντας το Πλαίσιο πολιτικής αποστολέα (SPF) και τα Κλειδιά Τομέα Αναγνώριση αλληλογραφίας (DKIM). Ο έλεγχος ταυτότητας της διεύθυνσης email σας είναι ζωτικής σημασίας για να βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση email σας δεν πλαστογραφείται ή δεν ελέγχεται από κάποιον που αποκτά πρόσβαση στον τομέα email σας.

2. Προσαρμοσμένος τομέας

Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιωθεί η δυνατότητα παράδοσης email σχετικά με την κατανομή IP είναι να ρυθμίσετε έναν προσαρμοσμένο τομέα. Αυτό σημαίνει ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας θα προέρχονται από κάτι σαν “hello@eprom.com” αντί για “eprom@gmail.com “.

3. Αποφύγετε τις μαύρες λίστες email

Ομοίως, προσπαθήστε να μείνετε μακριά από τις μαύρες λίστες email. Αυτές είναι εκτενείς λίστες τομέων και διευθύνσεων IP για τις οποίες ενδέχεται να υπάρχουν αυτόματα ύποπτα για αποστολή ανεπιθύμητων μηνυμάτων.

4. Επαληθεύστε τη λίστα email σας

Επαληθεύστε συνεχώς τη λίστα email σας, ώστε να στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόνο σε επαληθευμένους υποψήφιους πελάτες, υποψήφιους πελάτες, μέλη προγράμματος αφοσίωσης κ.λπ. Καταργήστε άτομα από τη λίστα σας που δεν ήταν ενεργά με τα email σας ή των οποίων οι διευθύνσεις email έχουν αναπηδήσει ή αποτύχει στο το παρελθόν.

5. Βελτιώστε τη γραμμή θέματος

Μια βελτιωμένη, ομαλή γραμμή θέματος είναι το κλειδί για να τραβήξετε την προσοχή των καταναλωτών και να ενισχύσετε την παράδοση των email. Προσπαθήστε να διατηρήσετε τις γραμμές θέματός σας σύντομες, γλυκές και ακριβείς χωρίς να διαφημίζονται υπερβολικά.

6. Απλοποιήστε τις επιλογές συμμετοχής

Η διαδικασία συμμετοχής για τα email σας θα πρέπει να είναι διαισθητική και προσβάσιμη για οποιονδήποτε επισκέπτεται τον ιστότοπό σας. Με αυτόν τον τρόπο, δεν λαμβάνετε κατά λάθος ένα σωρό αδιάφορα άτομα στις λίστες email σας και καταλήγετε να στέλνετε περιττά email που κανείς δεν διαβάζει.

7. Αποφύγετε τις ανεπιθύμητες λέξεις

Για να αποτρέψετε την αποστολή των email σας σε ανεπιθύμητα μηνύματα, πρέπει να επιλέξετε προσεκτικά τη γραμμή θέματος του email σας. Αποφύγετε λέξεις και φράσεις που είναι υπερβολικά υποσχόμενες και υπερβολικά προκαλούν αίσθηση. Για παράδειγμα, αποφύγετε τις λέξεις ανεπιθύμητης αλληλογραφίας όπως «δωρεάν», «πώληση», «συμφωνία», «προσφορά» κ.λπ. Αυτές οι λέξεις είναι εύκολοι στόχοι για φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και μπορούν να μειώσουν δραστικά την παράδοση των email σας.

8. Χρησιμοποιήστε συνδέσμους

Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας θα πρέπει να περιλαμβάνουν συνδέσμους για την ενίσχυση του ποσοστού μετατροπών σας. Η προσθήκη συνδέσμων μπορεί επίσης να είναι επωφελής για ορισμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που απαιτούν άμεση απάντηση, όπως αιτήματα πληρωμής τιμολογίων.

Σύμφωνα με πρόσφατα στατιστικά στοιχεία, το 70% των μικρών επιχειρήσεων αναφέρει ότι δυσκολεύεται να λάβει έγκαιρα πληρωμές από πελάτες. Η σωστή υπενθύμιση μέσω email – με έναν βολικό σύνδεσμο προς μια σελίδα τιμολογίου ή πληρωμής – μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να αποφύγει αυτό το πρόβλημα.

9. Εξατομίκευση περιεχομένου

Δοκιμάστε να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο του email σας για να κάνετε τους άλλους να ανοίξουν τα email σας και να κάνουν κλικ σε αυτά για να δουν τι προσφέρουν. Χρησιμοποιήστε ονόματα καταναλωτών, ειδικά είδη και άλλες πληροφορίες από τα εργαλεία ανάλυσης δεδομένων σας, όπως απαιτείται.

10. Email φιλικά προς κινητά

Θα θελήσετε επίσης να διασφαλίσετε ότι τα email σας μπορούν να προβληθούν σε κινητές συσκευές ομαλά και εύκολα. Πάνω από το ήμισυ της κίνησης στο Διαδίκτυο προέρχεται από κινητές συσκευές αυτές τις μέρες, επομένως κάθε email που στέλνετε πρέπει να είναι φιλικό προς κινητά.


BONUS + 6 αφού φτάσατε μέχρι εδώ

11. Τμηματοποίηση λιστών email

Προσπαθήστε να τμηματοποιήσετε τις λίστες email σας. Αυτό περιλαμβάνει την κατηγοριοποίηση της λίστας παραληπτών σας με βάση τον τύπο υποψήφιου πελάτη, τον τύπο δυνητικού πελάτη και την πιθανότητα αγοράς κάθε πελάτη. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να δώσετε προτεραιότητα στα άτομα στα οποία στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εάν το όριο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του λογαριασμού σας είναι περιορισμένο.

12. Προσθέστε συνδέσμους κατάργησης εγγραφής

Κάθε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πρέπει να έχει έναν σύνδεσμο κατάργησης εγγραφής, ώστε οι χρήστες να μπορούν να βγουν από τη λίστα email σας, εάν το επιθυμούν. Αυτή είναι μια νομική απαίτηση και σημαντικός παράγοντας για τη βελτίωση της δυνατότητας παράδοσης email.

13. Δοκιμή Α/Β για τις σωστές πρακτικές παράδοσης email

Για να βελτιώσετε την απόδοση των email σας, χρησιμοποιήστε τη δοκιμή A/B στέλνοντας δύο σχεδόν πανομοιότυπα email σε μια δοκιμαστική παρτίδα πελατών ή δυνητικών πελατών και, στη συνέχεια, αναλύοντας ποια έκδοση έχει καλύτερη απόδοση.

Αντικαταστήστε όλα τα email σας με την έκδοση υψηλότερης απόδοσης και επαναλάβετε το πείραμα όπως χρειάζεται.

14. Αποφύγετε τα πολλαπλά χρώματα

Καλό είναι επίσης να αποφύγετε την αποστολή email με πάρα πολλά χρώματα. Εάν στέλνετε email με πολλά χρώματα, η δυνατότητα παράδοσης των email σας θα μπορούσε να μειωθεί σημαντικά.

15. Καλή μορφοποίηση κειμένου

Ομοίως, φροντίστε να εξασκηθείτε στην έξυπνη μορφοποίηση κειμένου. Όταν συντάσσετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπως στέλνετε γράμματα σε φίλους, είναι λιγότερο πιθανό να παγιδευτούν σε φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Προσπαθήστε να αποφύγετε να κάνετε τα email σας προφανείς διαφημίσεις ή μηνύματα μάρκετινγκ.

16. Διατηρήστε το όνομα του αποστολέα σας συνεπές

Τέλος, διατηρήστε το όνομα του αποστολέα σας συνεπές. Εάν το όνομα του αποστολέα σας αλλάζει συνεχώς, όχι μόνο θα αυξήσετε την υποψία για τους δυνητικούς πελάτες σας, αλλά θα επισημάνετε επίσης τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και θα μειώσετε την πιθανότητα να παραδοθούν καθόλου τα email σας.

Μπορούμε να βοηθήσουμε σε πρακτικές παράδοσης email και στο email marketing της επιχείρησης σας.

Μπορούμε να βοηθήσουμε με λύσεις newsletter από 1.000 έως και 1.000.000 παραλήπτες χωρίς περιορισμό ανά ημέρα. Για παράδειγμα μπορείτε να στείλετε σε 10.000 παραλήπτες απο 1 email κάθε 2 εβδομάδες δηλαδή μέσα σε ένα χρόνο να έχετε στείλει 1.000.000 emails περίπου.

Προηγούμενο άρθροΤο Google είναι αγόρι ή κορίτσι;
Επόμενο άρθρο[29-09 έως 01.10.2022] Beyond 4.0 Θεσσαλονίκη