Η μεγαλύτερη έκθεση για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο & το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, έρχεται στις 14 & 15 Μαΐου, 2022 στο Ζάππειο Μέγαρο

Θεματολογία Κεντρικού Συνεδρίου


Νέες τάσεις στο eCommerce

Ο κόσμος του ηλεκτρονικού εμπορίου γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικός. Όσο ώριμο και εάν είναι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, εάν δεν ακολουθήσετε τις τάσεις και δεν τις εκμεταλλευτείτε, ρισκάρετε να μείνετε πίσω. Δείτε τί φέρνει το μέλλον για να εξασφαλίσετε τη μελλοντική σας επιτυχία και να είστε ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό.

→ Mobile shopping
→ Evolving role of Social Media
→ Blockchain tech
→ Augmented reality & AI
→ Overseas selling


Εξελίξεις στις Ηλεκτρονικές Πληρωμές

Ταχύτερες και ασφαλείς πληρωμές. Η εξέλιξη και ανάπτυξη των ανέπαφων συναλλαγών, και τα κρυπτονομίσματα. Ο ρόλος της «generation Z» (οι γεννημένοι μεταξύ 1995 και 2012) που δε ζουν χωρίς ψηφιακές συσκευές και υπηρεσίες, ή (γρήγορο) Internet. Η είσοδος του Facebook που λανσάρει το κρυπτονόμισμά του, το stablecoin Libra.

→ Mobile payments
→ Fintech, Cryptos and Stablecoins
→ Contactless
→ E-wallets
→ Generation Z wave


Εμπειρία χρήστη και πλατφόρμες

Διαφορετικές επιχειρήσεις έχουν διαφορετικές ανάγκες, ανάλογα με το μέγεθός τους, το είδος τους, τον όγκο πωλήσεων και μια σειρά από άλλους παράγοντες. Ποια είναι η καλύτερη λύση; Μπείτε στον κόσμο του σχεδιασμού, της παραμετροποίησης και της εξατομίκευσης. Ανακαλύψτε πώς να εκμεταλλευτείτε τις τάσεις για να φτάσετε στην επιτυχία.

→ Best picks and practices
→ Customizing & expanding
→ UX & UI
→ Conversational Design
→ Personalization


Ολιστικές προσεγγίσεις Ψηφιακού Μάρκετινγκ

Μία αποτελεσματική καμπάνια μάρκετινγκ και διαφήμισης, μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες κάθε επιχείρησης και να αυξήσει το ενδιαφέρον για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Εάν θέλετε να βρίσκεστε όπου και οι πελάτες σας, πρέπει να είστε ενεργοί online. Η παρουσία σας στο ψηφιακό τοπίο είναι κρίσιμη για την επιχείρησή σας.

→ SEO & Content Marketing
→ Social media
→ Omnichannel
→ Marketing Automation
→ AI


Διακίνηση και παράδοση προϊόντων

Το τοπίο στα logistics αλλάζει και ο χώρος εξελίσσεται. Η τεχνολογία επιτρέπει στις επιχειρήσεις να είναι ταχύτερες και πιο αποτελεσματικές, ώστε να φτάσουν στους πελάτες τους έγκαιρα, να μεγιστοποιήσουν τις ευκαιρίες και να μειώσουν τα ρίσκα όταν εισέρχονται ή επεκτείνονται σε αγορές του εξωτερικού.

→ International Shipping
→ B2B2C
→ Direct to Consumer
→ Digitalization
→ Green & Elastic Logistics


ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

 

Προηγούμενο άρθρο[10-11/5/2022] Logistics Conferences LOGI.C 2022 – Θεσσαλονίκη
Επόμενο άρθρο8 σημαντικά σημεία για τη κατασκευή του eshop σας