Ακολουθεί ανακοίνωση της ΜΕΤΑ που επηρεάζει τη λειτουργία των καταστημάτων

Για χρόνια, οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις εφαρμογές μας για να ανακαλύπτουν αυθόρμητα νέα προϊόντα και επωνυμίες που αγαπούν. Για να βοηθήσουμε να φέρουμε κοντά ανθρώπους και επιχειρήσεις, έχουμε εισαγάγει δωρεάν και επί πληρωμή εργαλεία, όπως εξατομικευμένες διαφημίσεις, carousels και ανταλλαγή μηνυμάτων. Επίσης, μάθαμε περισσότερα για το τι χρειάζονται περισσότερο οι επιχειρήσεις και συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τις προσφορές μας για να τις υποστηρίξουμε καλύτερα, ειδικά καθώς κινούμαστε σε μια πιο σκληρή οικονομία και μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών.

Σήμερα ( 27 Απριλίου 2023 ), ανακοινώσαμε ότι διπλασιάζουμε τη διασφάλιση της απόδοσης των εργαλείων διαφημίσεών μας με τη μέγιστη δυνατή απόδοση μέσω αυτοματισμού με τεχνητή νοημοσύνη και νέων προϊόντων και εργαλείων που θα βοηθήσουν στην παράδοση της σωστής διαφήμισης στα σωστά άτομα τη σωστή στιγμή.

Οι επιχειρήσεις δεν θα μπορούν πλέον να φιλοξενούν ένα κατάστημα στη σελίδα τους στο Facebook ή στο Instagram ή να χρησιμοποιούν ετικέτες προϊόντων σε αναρτήσεις, εκτός από 11 αγορές (Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ουκρανία) όπου βλέπουμε μια μελλοντική ευκαιρία να φέρουμε τα ταμεία σε αυτές τις αγορές. Σε αυτές τις επιλεγμένες αγορές θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε καταστήματα χωρίς ταμείο στο Facebook και το Instagram, ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολη η μετάβαση.

Τι αλλάζει

  • Έναρξη 10 Αυγούστου 2023:

    • Οι επιχειρήσεις με κατάστημα που βρίσκεται σε 11 αγορές (Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ουκρανία), θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα καταστήματα Facebook και Instagram μέχρι νεοτέρας.
    • Επιχειρήσεις με κατάστημα που βρίσκεται σε όλες τις άλλες αγορές στην EMEA:

      • Οι επιχειρήσεις δεν θα μπορούν πλέον να φιλοξενούν ένα κατάστημα στη σελίδα τους στο Facebook ή στο Instagram, εκτός εάν το κατάστημα έχει ενεργοποιήσει το checkout στο Facebook και το Instagram στις ΗΠΑ
      • Οι επιχειρήσεις χωρίς προσβάσιμο κατάστημα δεν θα μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν λειτουργίες που σχετίζονται με τα Καταστήματα, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης ετικετών προϊόντων (σε αναρτήσεις, κυλίνδρους ή ιστορίες) και τη δημιουργία νέων προσαρμοσμένων/όμοιων κοινών που προέρχονται από άτομα που επισκέφτηκαν ένα κατάστημα.
      • Στο Instagram, οι διαφημίσεις με ετικέτες προϊόντων θα συνεχίσουν να είναι διαθέσιμες ως λύση για να επιτρέψουν σε νέους και υπάρχοντες πελάτες να ανακαλύψουν τα προϊόντα σας σε κλίμακα μέσω μιας εμπειρίας που είναι ανεξάρτητη από τα Καταστήματα. Οι επιχειρήσεις που αξιοποιούν ενεργά διαφημίσεις με ετικέτες προϊόντων δεν χρειάζεται να προβούν σε καμία ενέργεια και οι καμπάνιες τους θα συνεχιστούν χωρίς διακοπή
    • Σημείωση: Η τοποθεσία ενός συγκεκριμένου καταστήματος θα καθοριστεί με βάση την τοποθεσία του εμπορικού λογαριασμού με τον οποίο σχετίζεται. Η τοποθεσία του εμπορικού λογαριασμού θα καθοριστεί από την τοποθεσία του χρήστη που δημιούργησε τον λογαριασμό (εάν δημιουργήθηκε μετά την 1η Απριλίου 2023) ή από την τοποθεσία των περιουσιακών στοιχείων όπως ένα προφίλ IG ή Σελίδα Facebook που σχετίζεται με τον εμπορικό λογαριασμό (αν έχει δημιουργηθεί πριν 1 Απριλίου 2023). Ανεξάρτητα από την τοποθεσία ενός εμπορικού λογαριασμού, κάθε επιχείρηση με κατάστημα Facebook ή Instagram με δυνατότητα ολοκλήρωσης αγοράς στις ΗΠΑ θα συνεχίσει να έχει πρόσβαση στο κατάστημά της. Οποιαδήποτε επιχείρηση επιθυμεί να ενεργοποιήσει την ολοκλήρωση αγοράς στις ΗΠΑ μπορεί να το κάνει στο Commerce Manager ακολουθώντας τις οδηγίες εδώ , υπό την προϋπόθεση ότι πληρούν τις απαιτήσεις που περιγράφονται εδώ .
  • Αρχές καλοκαιριού, 2023:

    • Οι χρήστες που βρίσκονται στον ΕΟΧ, το Ηνωμένο Βασίλειο ή την Ελβετία θα δουν την εμπειρία των καταστημάτων να εξελίσσεται ώστε να επικεντρώνεται περισσότερο στην ανακάλυψη προϊόντων μέσω PDP, την προσθήκη ετικετών προϊόντων σε οργανικές αναρτήσεις, τις διαφημίσεις με ετικέτες προϊόντων και τη μετατροπή στον ιστότοπο μιας επιχείρησης. Ορισμένες λειτουργίες, όπως το Storefront, η Wishlist και οι Συλλογές, δεν θα είναι πλέον προσβάσιμες στους χρήστες των καταστημάτων που εδρεύουν σε αυτές τις αγορές για την υποστήριξη αυτής της νέας απλοποιημένης και βελτιωμένης εμπειρίας. Για τους χρήστες του Shops στις ΗΠΑ, όπου η εστίαση είναι στα καταστήματα Facebook και Instagram με δυνατότητα ολοκλήρωσης αγοράς, αυτές οι λειτουργίες θα συνεχίσουν να είναι προσβάσιμες και εμφανείς.

Ξεχωριστά, στις 5 Ιουνίου 2023, εάν η σελίδα σας στο Facebook δεν έχει ακόμη ενημερωθεί στη νέα εμπειρία Σελίδες, θα ενημερωθεί αυτόματα.

  • Ως μέρος αυτής της εμπειρίας, οι επιχειρήσεις θα έχουν πρόσβαση σε βελτιωμένη διάταξη σελίδας και νέα εργαλεία .
  • Αυτή η ενημέρωση δεν θα υποστηρίζει ορισμένες παλιές λειτουργίες, όπως τη δυνατότητα διαχείρισης και δημοσίευσης ενός καταλόγου ή μιας σελίδας λεπτομερειών προϊόντος από μια Σελίδα Facebook. Ωστόσο, οι επιχειρήσεις θα εξακολουθούν να μπορούν να δημοσιεύουν συνδέσμους στον ιστότοπό τους.

Ενθαρρύνουμε τις επιχειρήσεις να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν έναν συνδυασμό από τα πιο αποτελεσματικά δωρεάν και επί πληρωμή εργαλεία μας για να βρουν πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις, όπως:

  • Εξατομικευμένες διαφημίσεις : Οι επιχειρήσεις μπορούν να επενδύσουν τις δαπάνες μάρκετινγκ πιο έξυπνα συνδέοντας τους πελάτες με βάση τα ενδιαφέροντά τους. Πλέον διαθέσιμες παγκοσμίως, οι καμπάνιες αγορών Advantage+ βοηθούν τις επιχειρήσεις να γίνουν πιο έξυπνες και πιο γρήγορες σχετικά με το ποιες καμπάνιες μετατρέπουν, ώστε να μεγιστοποιήσουν την απόδοση επένδυσης (ROI) των επενδύσεών τους στις διαφημίσεις τους.
  • Carousels : Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν περιεχόμενο βίντεο σύντομης μορφής για να το ανακαλύψουν πελάτες που δεν ακολουθούν ήδη την επωνυμία τους. Τα Reels  είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή στις εφαρμογές Meta. Μαζί με το Feed, τις Ιστορίες και τα μηνύματα, προσφέρουμε μια σειρά εργαλείων που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να μοιράζονται την ιστορία της επωνυμίας τους, να δημιουργούν συνδέσεις και να αναπτύσσουν την επιχείρησή τους.
  • Μηνύματα : Στο WhatsApp, το Facebook και το Instagram, οι επιχειρήσεις μπορούν να στέλνουν μηνύματα και να προβάλλουν διαφημίσεις κλικ σε μήνυμα που τους βοηθούν να συνδεθούν απευθείας με τους αγοραστές. Η ανταλλαγή μηνυμάτων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να πωλούν, να υποστηρίζουν και να εμπορεύονται τα προϊόντα τους χωρίς να εγκαταλείπουν το νήμα συνομιλίας.

 

Προηγούμενο άρθροΤι είναι η κοστολόγηση προϊόντων και γιατί πρέπει να τη γνωρίζετε αν έχετε μια επιχείρηση
Επόμενο άρθροΤι είναι τα Passkeys και πώς θα αντικαταστήσουν τους κωδικούς πρόσβασης