7 Οκτωβρίου 2025 – Η EPROM Web Development Solutions, ως πρωτοπόρος στις ψηφιακές λύσεις, παρακολούθησε στενά τις εξελίξεις που παρουσιάστηκαν στο Meta Festival. Σε μια εποχή έντονης δραστηριότητας, που συμπίπτει με το τέταρτο τρίμηνο (Q4) και τη διαδικασία του ετήσιου σχεδιασμού, η ανάγκη για αποδεδειγμένη απόδοση των διαφημιστικών δαπανών (true return on ad spend) είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
Η παρουσίαση κάλυψε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, από τις μακροοικονομικές προκλήσεις μέχρι την επόμενη γενιά ανθρώπινης-υπολογιστικής αλληλεπίδρασης, προσφέροντας στην EPROM τα θεμέλια για την ανάπτυξη λύσεων που θα βοηθήσουν τους πελάτες μας να αδράξουν τις νέες ευκαιρίες.

Γράφει ο Γιώργος Μπρακόπουλος (Προγραμματιστής Αναλυτής – MSc.)
Πίνακας Περιεχομένων
- Η Μακροοικονομική Πραγματικότητα και η Αναπόφευκτη Ανατροπή της ΑΙ
- Οι Τέσσερις Πυλώνες για την Επενδυτική Αποδοτικότητα στο Q4
- Η Επόμενη Μεγάλη Κυματομορφή στην Ανθρωποκεντρική Υπολογιστική
- 3.1. Τα Πέντε Θεμελιώδη Δομικά Στοιχεία
- 3.2. Επαναστατικές Συσκευές: Rayban Display και Neural Bands
- Η Δυναμική Συνεργασία Δημιουργών και Brands (Creator Economy)
- 4.1. Αυθεντικότητα και KPIs: Το Παράδειγμα της Polestar
- 4.2. Partnership Ads: Το Κλειδί για την Κλίμακα
- Η Γενετική ΑΙ ως Καταλύτης της Δημιουργικότητας
- 5.1. Εργαλεία και Εφαρμογές Γενετικής ΑΙ
- Η Επανάσταση του Business Messaging στο WhatsApp
- 6.1. Από το Full Funnel στον Πλήρη Κύκλο Ζωής Πελάτη
- 6.2. Προϊόντα Εξυπηρέτησης και Απόκτησης Πελατών
1. Η Μακροοικονομική Πραγματικότητα και η Αναπόφευκτη Ανατροπή της ΑΙ
Παρά τις μακροοικονομικές προκλήσεις και την οικονομική αστάθεια (IMF αναμένει ανάπτυξη 1.2% στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά τα πρόσφατα δεδομένα δείχνουν 0.2% ανάπτυξη), υπάρχει αιτία για αισιοδοξία, ιδίως στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου οι χαμηλότεροι δασμοί και το φιλικότερο περιβάλλον επιτρέπουν ταχύτερη ανάπτυξη τεχνολογικών εφαρμογών, σε αντίθεση με το περίπλοκο ρυθμιστικό πλαίσιο της ΕΕ. Αυτή η μεταβλητότητα και αβεβαιότητα αποτελούν το πραγματικό σκηνικό στο οποίο οι πελάτες μας σχεδιάζουν τις επιχειρήσεις τους.
Ταυτόχρονα, η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) προκαλεί μια ολοκληρωτική ανατροπή, μετασχηματίζοντας το ίδιο το ταξίδι του καταναλωτή. Η αναζήτηση (search) ως πηγή παραπομπής επισκεψιμότητας σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου έχει μειωθεί κατά σχεδόν 10%. Ο αριθμός των προϊόντων που ανακαλύπτονται μέσω της αναζήτησης έχει μειωθεί κατά ένα τέταρτο από το 2018. Αντίθετα, τα chatbots παραπέμπουν ήδη το 20% της κίνησης στο Walmart και το Etsy, το 15% στο Target και περίπου 10% στο eBay. Η ανακάλυψη περιεχομένου έχει διπλασιαστεί στα κοινωνικά μέσα, καθώς η αναζήτηση πλέον βασίζεται στην κοινωνική ανακάλυψη και τη βοήθεια της ΑΙ.

2. Οι Τέσσερις Πυλώνες για την Επενδυτική Αποδοτικότητα στο Q4
Δεδομένου ότι «δεν υπάρχουν πλέον δωρεάν χρήματα», η ηγεσία στις επιχειρήσεις εξετάζει κάθε επενδυμένο ευρώ ή δολάριο με στόχο την αληθινή απόδοση. Η EPROM αναγνωρίζει τους τέσσερις βασικούς τομείς δράσης που απαιτούν επιτάχυνση:
- Ανταλλαγή Σήματος με Ενεργοποίηση Δεδομένων (Data enabled signal exchange).
- Κατανόηση του Πραγματικού Επιχειρηματικού Στόχου: Υπέρβαση των likes ή των απλών μετατροπών. Ο στόχος πρέπει να ορίζεται με λόγια (π.χ., «σύνδεση του κόσμου»), όχι μόνο με αριθμούς (π.χ., μηνιαίοι ενεργοί χρήστες).
- Δημιουργική Έκρηξη: Η δημιουργικότητα είναι το νέο targeting.
- Μέτρηση Πραγματικής Προσαύξησης (True Incrementality): Απόφαση να κινηθούμε πέρα από το μοντέλο του «τελευταίου κλικ» (last click). Η προσαύξηση (incrementality) είναι το παν.
3. Η Επόμενη Μεγάλη Κυματομορφή στην Ανθρωποκεντρική Υπολογιστική
Η EPROM παρακολούθησε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την παρουσίαση για την εξέλιξη της τεχνολογίας, η οποία ξεκίνησε με αναφορά στη «Μητέρα Όλων των Demos» (Mother of All Demos) στις 8 Δεκεμβρίου 1968, μια στιγμή που καθόρισε τη σύγχρονη τεχνολογία, φέρνοντας τη χρήση του ποντικιού και των γραφικών διεπαφών χρήστη (GUIs). Παρόλα αυτά, 60 χρόνια μετά, ακόμα αλληλεπιδρούμε με υπολογιστές μέσω 2D GUIs και μικρών οθονών. Αναμένεται η επόμενη μεγάλη κυματομορφή (great wave) στην ανθρωποκεντρική υπολογιστική.
3.1. Τα Πέντε Θεμελιώδη Δομικά Στοιχεία
Αυτή η νέα εποχή βασίζεται στη σύγκλιση πέντε θεμελιωδών στοιχείων:
- Computer Vision και Segmentation: Μεγάλες εξελίξεις από το 2012, επιτρέποντας στους υπολογιστές να κατανοούν το πλαίσιο των εικόνων και, με τα νεότερα μοντέλα (όπως το Segment Anything), να κατανοούν τον κόσμο σε επίπεδο pixel με πολιτισμικές αποχρώσεις.
- Multimodal Large Language Models (LLMs): Η ικανότητα των μοντέλων να επεξεργάζονται κείμενο, ήχο, εικόνα και βίντεο, καθιστώντας την αλληλεπίδραση πιο φυσική. Η σειρά μοντέλων Llama έχει πάνω από ένα δισεκατομμύριο λήψεις.
- Έκρηξη των AI Assistants: Πριν από λίγα χρόνια ήταν σπάνιο, ενώ τώρα οι περισσότεροι χρησιμοποιούν AI assistants καθημερινά. Το σύστημα Meta AI έχει πάνω από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες σε μηνιαία βάση.
- Προσωπική Νοημοσύνη (Personal Intelligence): Τα συστήματα AI πλέον κατανοούν τον χρήστη ως άτομο. Η Meta έχει ιδρύσει μια ολόκληρη μονάδα, Meta Super Intelligent Apps, για αυτό. Οι επενδύσεις σε capex φέτος αναμένονται στα $66-72 δισεκατομμύρια, με μεγάλο μέρος να κατευθύνεται σε υποδομές όπως ο υπερυπολογιστής Hyperion.
- Νέα Κυματομορφή Wearables: Για πρώτη φορά, είναι τεχνικά εφικτό να ενσωματωθούν βίντεο υψηλής ευκρίνειας, ήχος και AI assistants σε γυαλιά που φοριούνται όλη μέρα. Τα Rayban smart glasses ανταγωνίζονται τα πιο δημοφιλή καταναλωτικά ηλεκτρονικά προϊόντα όλων των εποχών σε τροχιά πωλήσεων.
3.2. Επαναστατικές Συσκευές: Rayban Display και Neural Bands
Ο απώτερος στόχος (Northstar ambition) της Meta είναι τα all day wearable AR glasses (Γυαλιά Επαυξημένης Πραγματικότητας που φοριούνται όλη μέρα) ως η επόμενη μεγάλη κυματομορφή στην υπολογιστική αλληλεπίδραση.
- Rayban Display: Τα πιο προηγμένα γυαλιά AI που κατασκευάστηκαν ποτέ, σχεδιασμένα για να συγχωνεύουν τον ψηφιακό και τον φυσικό κόσμο. Πρόκειται για ελαφριά γυαλιά που μπορούν να φορεθούν όλη μέρα, με οθόνη υψηλής ποιότητας και φωτεινότητας, κατάλληλα για εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους. Η οθόνη είναι σκόπιμα ελαφρώς εκτός κέντρου για να μην αποσπά την προσοχή.
- Neural Bands: Για να απαντηθεί το ερώτημα «τι έρχεται μετά το ποντίκι;», παρουσιάστηκε αυτή η μεγάλη ανακάλυψη. Πρόκειται για ένα διακριτικό βραχιόλι που λειτουργεί με την τεχνολογία EMG (Ηλεκτρομυογραφία). Ανιχνεύει τα σήματα των μυών στον καρπό με ακρίβεια χιλιοστού. Αυτό σημαίνει ότι ο χρήστης μπορεί να πληκτρολογήσει χωρίς πληκτρολόγιο, να ελέγξει ψηφιακές διεπαφές και να ρυθμίσει την ένταση του ήχου με διακριτικές κινήσεις του καρπού.
Η συνδυαστική χρήση των γυαλιών και των βραχιολιών ξεκλειδώνει επαναστατικές εφαρμογές: απρόσκοπτη πλοήγηση στον πραγματικό κόσμο, αυτόματη μετάφραση με επικάλυψη σε μενού ή μουσεία, και ζουμ στον πραγματικό κόσμο (real world zoom).

4. Η Δυναμική Συνεργασία Δημιουργών και Brands (Creator Economy)
Η EPROM αναγνωρίζει τη δημιουργική οικονομία ως έναν καταλυτικό παράγοντα ανάπτυξης. Η συνεργασία μεταξύ δημιουργών και brands έχει μετατοπιστεί από το απλό influencer marketing στο creator marketing, καθιστώντας τη στρατηγική βασικό μοχλό.
4.1. Αυθεντικότητα και KPIs: Το Παράδειγμα της Polestar
Η συνεργασία με δημιουργούς βοηθά τις εταιρείες να επιτύχουν στόχους όπως η οικοδόμηση αναγνωρισιμότητας, αλλά και η μετατροπή, με απώτερο στόχο να οδηγήσουν τους πελάτες να δοκιμάσουν τα προϊόντα (όπως η οδήγηση αυτοκινήτου στην περίπτωση της Polestar).
Η Polestar, αν και αρχικά δυσκολεύτηκε να παραδώσει τον έλεγχο λόγω της σχεδιαστικής της εστίασης, βρήκε επιτυχία όταν χρησιμοποίησε AI εργαλεία για να αναλύσει τα σχόλια των χρηστών σε διαφημίσεις (π.χ., για το Polestar 4, που δεν έχει πίσω παράθυρο). Αυτή η ανάλυση (8.000+ σχόλια) οδήγησε στη δημιουργία briefs για δημιουργούς που απευθύνονταν άμεσα στα ανησυχητικά σημεία των καταναλωτών.
Οι δημιουργοί, όπως ο Merko, τόνισαν ότι η επιτυχία βασίζεται στην αυθεντική ενσωμάτωση του προϊόντος στο καθημερινό περιεχόμενο. Για να επιτευχθεί αυτό, απαιτείται ανοιχτή επικοινωνία και οι εταιρείες πρέπει να δίνουν τον έλεγχο στους δημιουργούς, εστιάζοντας στα βασικά χαρακτηριστικά παρά σε αυστηρά σενάρια.
- Μέτρηση Επιτυχίας: Οι brands, όπως η Polestar, εστιάζουν στην αύξηση των πωλήσεων και τη δημιουργία equity, μετρώντας την πραγματική επιρροή του δημιουργού στη γνωστοποίηση της μάρκας ή τη μετατροπή, πέρα από τον αριθμό των followers. Οι δημιουργοί, από την άλλη, εκτός από τα νούμερα (reach, comments), δίνουν έμφαση στο οπτικό αποτέλεσμα και στην αρμονική ενσωμάτωση του brand στο ύφος τους.
4.2. Partnership Ads: Το Κλειδί για την Κλίμακα
Η πλειοψηφία του περιεχομένου που καταναλώνεται στις πλατφόρμες της Meta είναι περιεχόμενο δημιουργών. Οι Reels και οι Creators είναι οι δύο μεγαλύτερες ευκαιρίες στην πλατφόρμα, με το 50% του χρόνου που δαπανάται στο Instagram να είναι στα Reels.
Τα Partnership Ads (Διαφημίσεις Συνεργασίας) επιτρέπουν στις brands να ενισχύσουν το περιεχόμενο των δημιουργών, χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα σήματα από το προφίλ του δημιουργού και το προφίλ της brand για βελτιστοποίηση. Αυτό οδηγεί σε βελτιώσεις όπως 19% μείωση στα CPAs και 71% αύξηση στο brand lift.
Σημαντικές Εξελίξεις στα Partnership Ads:
- Single Header Ads: Ένα νέο φορμάτ που επιτρέπει να εμφανίζεται μόνο ο δημιουργός στην κεφαλίδα (header), ενώ το backend εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τα σήματα και από τα δύο handles για βέλτιστη απόδοση.
- Dynamic Identity Optimization: Ένας μηχανισμός που επιτρέπει στον αλγόριθμο να αποφασίζει, ανά χρήστη, αν είναι πιθανότερο να λάβει δράση μέσω ενός single header ή ενός dual header ad.
- Οργανικό σε Paid: Υπάρχει συχνά μια οργανωτική πρόκληση, όπου οι οργανικές ομάδες (που εργάζονται με δημιουργούς) και οι paid ομάδες δεν συνδέονται. Το Partnership Ads Hub περιλαμβάνει τώρα μια καρτέλα «Recommended» (Συνιστώμενα) που δείχνει ποια οργανικά posts των δημιουργών είναι πιο πιθανό να αποδώσουν ως διαφήμιση, ενθαρρύνοντας τη συνεργασία μεταξύ των ομάδων.
- Integration με Catalog Ads: Τα Partnership Ads μπορούν πλέον να ενσωματωθούν σε catalog ads, τόσο σε μορφή Collection όσο και σε μορφή Carousel, επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να αξιοποιήσουν την αυτοματοποίηση.
5. Η Γενετική ΑΙ ως Καταλύτης της Δημιουργικότητας
Η EPROM αναγνωρίζει ότι η Γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη (Gen AI) είναι σε σημείο καμπής. Ήδη, 4 εκατομμύρια διαφημιζόμενοι χρησιμοποιούν εργαλεία Gen AI, δημιουργώντας 15 εκατομμύρια διαφημίσεις σε μόλις έναν μήνα. Η Gen AI είναι πλέον απαραίτητη για την προσωποποίηση και την ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών.
5.1. Εργαλεία και Εφαρμογές Γενετικής ΑΙ (Διαθέσιμα και Προσεχώς)
Η Meta επενδύει σε τρεις βασικούς τομείς:
- Δημιουργία και Βελτιστοποίηση Περιεχομένου:
- Image Generation: Δημιουργία 10 νέων assets εμπνευσμένων από υπάρχοντα δημιουργικά.
- Text Generation: Βελτίωση κειμένων και δημιουργία παραλλαγών μηνυμάτων.
- Video Translation: Σύντομα διαθέσιμη η μετάφραση ανθρώπινου λόγου στη γλώσσα του πελάτη.
- Video Generation: Δημιουργία βίντεο 20 δευτερολέπτων από έως και πέντε στατικές εικόνες, προσθέτοντας κινούμενα σχέδια και επικάλυψη κειμένου.
- Προσαρμογή και Εμβύθιση (Immersiveness):
- Video Expansion: Δημιουργία πιο καθηλωτικής και “native” εμπειρίας θέασης.
- AI Generated Music: Προσθήκη μουσικής που καταγράφει το σωστό συναίσθημα και τόνο.
- Animation: Δύο εκατομμύρια διαφημιζόμενοι χρησιμοποιούν ήδη την προσθήκη animation σε στατικές εικόνες.
- Αυτοματοποίηση Επαναλαμβανόμενων Εργασιών:
- Η Gen AI επιτρέπει την άμεση δημιουργία περιεχομένου, διευκολύνοντας την καθημερινή εργασία.
- Οι αυτοματοποιημένες διαφημιστικές καμπάνιες (automated ad campaigns) ξεπερνούν τις ανθρώπινες ομάδες στη βελτιστοποίηση μέσων.
- Ανθρώπινη Δημιουργικότητα: Η AI μεταμορφώνει το marketing, αλλά η ανθρώπινη δημιουργικότητα εξακολουθεί να ηγείται. Η δημιουργική υπεροχή έγκειται στο concept της καμπάνιας και στα δεδομένα που παρέχει ο άνθρωπος.
6. Η Επανάσταση του Business Messaging στο WhatsApp
Η EPROM εκτιμά ότι το business messaging στο WhatsApp είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία επικοινωνίας στο Ηνωμένο Βασίλειο.
- Κλίμακα: Η διαδικτυακή ανταλλαγή μηνυμάτων είναι πλέον 10 φορές μεγαλύτερη από το SMS στο απόγειό του. Τα ποσοστά ανάγνωσης για εμπορικά μηνύματα στο SMS έχουν πέσει στο 55%, ενώ στο WhatsApp το ποσοστό ανάγνωσης είναι 98%. Ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι παγκοσμίως αλληλεπιδρούν με επαγγελματικούς λογαριασμούς σε εβδομαδιαία βάση.
6.1. Από το Full Funnel στον Πλήρη Κύκλο Ζωής Πελάτη
Η χρήση του WhatsApp απαιτεί μια μεγάλη αλλαγή σκέψης. Αντί του γραμμικού μοντέλου full funnel (ανακάλυψη-εξέταση-αγορά-επανεμπλοκή), οι επιχειρήσεις πρέπει να υιοθετήσουν μια προσέγγιση πλήρους κύκλου ζωής πελάτη (full customer life cycle), παραμένοντας παρούσες σε κάθε στάδιο (γνωστοποίηση, ανακάλυψη, εξέταση, αγορά, μετά την αγορά, δέσμευση).
Το WhatsApp υπερέχει σε σχέση με τα παραδοσιακά κανάλια: 62% αύξηση στους leads, καλύτερες μετατροπές, βελτιωμένη διαχείριση του churn rate και υψηλότερο return on ad spend.
6.2. Προϊόντα Εξυπηρέτησης και Απόκτησης Πελατών
Η EPROM είναι έτοιμη να εφαρμόσει τα ακόλουθα προϊόντα WhatsApp για τους πελάτες της:
- Απόκτηση Πελατών:
- Click to WhatsApp Ads: Παίρνει τον πελάτη από ένα οικείο περιβάλλον (Facebook/Instagram feed) σε μια συνομιλία WhatsApp με ένα call to action “chat on WhatsApp”.
- Marketing Messages: Προληπτική αποστολή μηνυμάτων από το brand, εφόσον ο πελάτης έχει δώσει ρητή συγκατάθεση (explicit opt-in).
- Δέσμευση Πελατών:
- Utility Messaging: Ενισχυμένη αποτελεσματικότητα για ειδοποιήσεις απάτης, διαχείριση παραγγελιών, και ειδοποιήσεις πληρωμών.
- Authentication Messages: Ασφαλής έλεγχος ταυτότητας πελατών (π.χ. κωδικοί μιας χρήσης, επιβεβαίωση παραγγελιών), καθώς το WhatsApp είναι end-to-end encrypted.
- Service Messages: Εξυπηρέτηση πελατών με αμφίδρομη συνομιλία, επιτρέποντας την απάντηση σε ερωτήσεις για προϊόντα, αποστολές, ή παράπονα.
Τέλος, η Meta επενδύει βαθιά σε Business AI Agents, τα οποία μπορούν να εξοικονομήσουν χρόνο, να αυτοματοποιήσουν μεγάλο μέρος της χειρωνακτικής εργασίας και να παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση 24/7 (π.χ. απαντήσεις για την κατάσταση παραγγελιών ή αιτήματα τραπεζικών λογαριασμών).
Χρήσιμα Ερωτήματα
- Πώς μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τα Multimodal LLMs και το Computer Vision για να ενσωματώσουμε την προσωπική νοημοσύνη (Personal AI) στις ψηφιακές σας πλατφόρμες;.
- Δεδομένης της απώλειας επισκεψιμότητας από την αναζήτηση (search traffic), ποιες στρατηγικές κοινωνικής ανακάλυψης (social discovery) και ενσωμάτωσης chatbots/AI assistants θα εφαρμόσουμε για να γεφυρώσουμε αυτό το κενό;.
- Ποιος είναι ο σαφής Northstar στόχος της εταιρείας σας, διατυπωμένος με λέξεις, και πώς εξασφαλίζουμε ότι οι μετρήσεις μας (metrics) αντικατοπτρίζουν την πραγματική προσαύξηση (incrementality) και όχι μόνο το τελευταίο κλικ;.
- Έχετε αξιολογήσει το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε Γενετική ΑΙ για την κλιμάκωση της δημιουργίας διαφημιστικών assets (εικόνα, κείμενο, βίντεο) ώστε να επιτύχετε χαμηλότερο CPA και μεγαλύτερη εμβέλεια, διατηρώντας παράλληλα τη δημιουργική ανθρώπινη υπεροχή;.
- Πώς μπορούμε να αναδιαρθρώσουμε τις ομάδες σας (paid media και organic/creator marketing) ώστε να συνεργάζονται αρμονικά και να αξιοποιούν το εργαλείο Partnership Ads Hub για να ενισχύσουν το οργανικό περιεχόμενο;.
- Ποια είναι η στρατηγική σας για τη μετάβαση από το full funnel μοντέλο στο μοντέλο Πλήρους Κύκλου Ζωής Πελάτη χρησιμοποιώντας το WhatsApp, εκμεταλλευόμενοι τα υψηλά ποσοστά ανάγνωσης (98%) και τους Business AI Agents;.
Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)
| Ερώτηση | Απάντηση |
|---|---|
| Τι είναι τα «Neural Bands» και γιατί είναι σημαντικά; | Πρόκειται για ένα βραχιόλι που χρησιμοποιεί τεχνολογία EMG (Ηλεκτρομυογραφία) για τον έλεγχο ψηφιακών διεπαφών μέσω των μυϊκών σημάτων του καρπού, αντικαθιστώντας ουσιαστικά το ποντίκι και το πληκτρολόγιο σε συνδυασμό με τα AR glasses. |
| Ποιο είναι το ποσοστό ανάγνωσης των εμπορικών μηνυμάτων στο WhatsApp; | Τα μηνύματα που στέλνουν οι επιχειρήσεις στους πελάτες τους στο WhatsApp έχουν ποσοστό ανάγνωσης 98%, σε αντίθεση με το SMS που έχει πέσει στο 55%. |
| Ποιος είναι ο στόχος (Northstar) της επόμενης γενιάς υπολογιστικής; | Ο απώτερος στόχος είναι η δημιουργία γυαλιών επαυξημένης πραγματικότητας (AR glasses) που φοριούνται όλη μέρα (all day wearable AR glasses) ως η επόμενη μεγάλη κυματομορφή στην ανθρώπινη αλληλεπίδραση με υπολογιστές. |
| Τι σημαίνει «Η δημιουργικότητα είναι το νέο targeting»; | Σημαίνει ότι η υψηλής ποιότητας και αυθεντική δημιουργική παραγωγή είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την προσέλκυση του σωστού κοινού, ειδικά όταν χρησιμοποιούνται αυτοματοποιημένες καμπάνιες και AI. |
| Πώς μπορεί μια brand να μετρήσει την πραγματική επιτυχία ενός δημιουργού; | Οι brands πρέπει να κινούνται πέρα από τα likes και το last click, εστιάζοντας στην πραγματική προσαύξηση (incrementality) και στη συμβολή του δημιουργού στη γνωστοποίηση της brand ή, τελικά, στην αύξηση των πωλήσεων. |
| Πόσο γρήγορα υιοθετείται η Γενετική ΑΙ από τους διαφημιζόμενους; | Ήδη, 4 εκατομμύρια διαφημιζόμενοι χρησιμοποιούν εργαλεία Gen AI, δημιουργώντας 15 εκατομμύρια διαφημίσεις μέσα σε έναν μήνα. |
Η EPROM Web Development Solutions είναι έτοιμη να ενσωματώσει αυτές τις προηγμένες αρχές και τεχνολογίες στα έργα των πελατών της, εξασφαλίζοντας την απαραίτητη προσαρμοστικότητα και ανταγωνιστικότητα στην ψηφιακή εποχή της AI και των Wearables.
Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να εξερευνήσουμε πώς μπορεί η επιχείρησή σας να αδράξει τις ευκαιρίες που προέκυψαν από το Meta Festival.

![[18-19/10/2025] Στην καρδιά του Digital Μετασχηματισμού στη Βόρεια Ελλάδα](https://www.eprom.gr/wp-content/uploads/2025/10/ecdm-north-blog-218x150.jpg)
![[18/09/2025] Διάλεξη στο AI Marketing για Επιχειρήσεις (Ελληνοαμερικανική Ένωση)](https://www.eprom.gr/wp-content/uploads/2025/09/conference-2025-09-23-218x150.jpg)
![[14/09/2025] Η Ομάδα της EPROM Εξερευνά το Μέλλον της Εκπαίδευσης, Τεχνολογίας και Καινοτομίας στην 89η ΔΕΘ Θεσσαλονίκης](https://www.eprom.gr/wp-content/uploads/2025/09/deth89-1-218x150.jpg)





![[18-19/10/2025] Στην καρδιά του Digital Μετασχηματισμού στη Βόρεια Ελλάδα](https://www.eprom.gr/wp-content/uploads/2025/10/ecdm-north-blog-100x70.jpg)
![[18/09/2025] Διάλεξη στο AI Marketing για Επιχειρήσεις (Ελληνοαμερικανική Ένωση)](https://www.eprom.gr/wp-content/uploads/2025/09/conference-2025-09-23-100x70.jpg)
![[14/09/2025] Η Ομάδα της EPROM Εξερευνά το Μέλλον της Εκπαίδευσης, Τεχνολογίας και Καινοτομίας στην 89η ΔΕΘ Θεσσαλονίκης](https://www.eprom.gr/wp-content/uploads/2025/09/deth89-1-100x70.jpg)